Om het maar zo te brengen; Dat is een beetje dom! Goed bedoeld hoor!!! Ik snap je wel, je bent gewoon benieuwd!!! Maar ik zou hetzelfde routine aanhouden, dus 's ochtends testen en niet eens op een andere tijd etc, anders weet je nooit of het echt oploopt.
Och meid.. Snap dat je je druk maakt maar het komt goed , je hebt echt veel gedronken voor een test ! Dat is minstens 500 ml bij elkaar .. En ook nog midden op de dag .. Maar mag ik je test eens zien ?
Ja wil wel maar m'n man is thuis nu en die weet t nog niet.... Haha dus kan nu niet even de test pakken uit m'n ondergoedla en een foto maken heb wel een vergelijkbare denk ik van de vorige keer zo was die vanmiddag ook.
Oooooh meid waar maak jij je druk Om ?? Hij lijkt haast wel duidelijker dan je 1e !! Toen ik een test deed op de dag van mijn miskraam wist ik overduidelijk dat het fout zat .. Streep was echt bijna niet meer te zien en deze is zoo duidelijk voor 4 dagen voor je nod !!
Haha ja misschien wel ik vond m wel heel erg licht vergeleken met gisteren, maar die testen van sensitest hebben ook zo een klein venstertje dus zag t ook gewoon niet zo goed. Maar ja ik zet me eroverheen ik voel me namelijk echt op en top zwanger. Zondag ochtend ga ik opnieuw testen en als ie mooi positief is doe ik maandag een cb digitaal en dan stop ik ermee! Ik moet het dan ook loslaten maar vind het gewoon zo spannend! We willen zo graag een gezond kindje
Oh hij is echt duidelijk! Wat Ano1 zegt bij een mk worden je testen echt duidelijk lichter!! Das was hier ook zo! Vandaag niet getest, maar het wel ongi krampjes en daar ben ik blij mee, want ik moet nog niet ongesteld worden. (en ik voel tenminste weer eens wat)
Thanks caithy, kon mezelf zojuist weer s niet inhouden natuurlijk, dus eerst tampon test gedaan, zat een heel klein beetje roze aan. Toen maar meteen nog een testje erachteraan en deze lijkt toch een stuk duidelijker dan die van eergisteren! Morgen ochtend samen met mijn man cb digi en dan ga ik stoppen met testen hoe moeilijk het ook is
Kijk dat is al stukken beter ik wil ook graag zo'n test. Een licht streepje zou ik ook al fijn vinden.
Ik ook wish, maar tot nog toe wit..ach, onze beurt komt vast ook, toch? Gefeliciteerd trouwen shart! Mooi streepje hoor!
Shart dat is een geweldig mooi streepje!! Mijn ovulatie testen worden eindelijk wat donkerder! Dus ik hoop dat dit vruchtbaar forum me een beetje helpt😝😝
Ohhh die loopt mooi op hoor!! Ik zou geen tampon indoen ivm dat alles daar nu goed doorbloed is en snel een klein adertje kan raken etc. Spannend moment met je man morgen!! RoIn en ik lopen volgens mij op hetzelfde schema!!! Ik wil het liefste vanmiddag nog testen en morgen en morgenmiddag hahahah
Och kijk toch is ! Hoe duidelijk je test al is echt mooii , waarom had je met een tampon getest? Had je bloedverlies dan
Oohh sinds vandaag ben ik zo warrig.. Zoek dingen die gewoon voor me liggen en onthoud de domste dingen gewoon niet heel stom. Erg herkenbaar tijdens 1e zwangerschap vorige maand ! Hopelijk goed teken.. Sinds vandaag nu op beide (.)(.) zichtbare aders.. Continu aanwezige baarmoeder .. Reed langs mijn werk langs de kruidvat en action , ik dacht zou ik testen halen .. Maar gelukkig toch maar door gereden ! Maar word echt gek van het idee Pfff en moet nog zolang wachten ..volgende week donderdag / vrijdag zit ik ongeveer zo twee weken na eisprong .. Maar wil proberen die week daar op x te testen .. Wil geen tweede keer een streepje af zien lopen
Warrig ben ik ook en vergeetachtig. Ik wilde eergisteren pannenlappen in de koelkast leggen.. Betrapte mezelf net op tijd, maar snapte er helemaal niks van waarom ik de koelkast open had gedaan..