Hoe is het met alle dames ? Hier een rustig aanwezige baarmoeder, wat rommelende darmen en gisteravond bij het tandenpoetsen wat bloederig tandvlees .. Heb ik echt nooooit ! Pff wat duurt wachten lang bah
Ik weet in eens weer hoe behoorlijk ik menstrueerde voor de pil, goeiemorgen zeg, mag mijn wekker wel gaan zetten 's nachts zodat ik even naar het toilet kan om eea te vervangen..
Geen ongi, de krampjes zijn vandaag helemaal weg. Ik doe niks anders dan de afgelopen weken... Wachten. Vanmiddag even naar bed geweest, omdat ik heel moe was..
Ohhh RoIn ben je ongesteld geworden?? Das balen zeg!!!!! Heb je er ook veel last van? Wish en Ano 1 gaan jullie morgen ook testen?
Herkenbaar, ik heb 5 jr de spiraal gehad en dat was een makkie vergeleken met nu. Gelukkig nu dag 4 en iets minder.
Nee ik test morgen niet. Had vandaag getest. Ik wacht tot donderdag is een week na nod. Iedereen die morgen test, succes! En sterkte met de ongi dames!
Nee morgen nog niet .. Heb gelukkig nog geen testen in huis , ik weer niet precies hoeveel dpo ik nu zit , heb bij dag 11,12,13,14 velle steken links gehad en eenmalig cervixslijm en dag 15,16 licht menstruatie gevoel en dag 18 een malig mega veel cervixslijm verloren en zit nu op cyclus dag 24. Ik test denk ik eind deze week of begin volgende week
Hoi dames, Vanmorgen nog eens een testje gedaan want vandaag is mijn echte nod en het lijkt me duidelijk! ik ben iig overtuigd.
Gefeliciteerd mikky wat super ! Ik zit nu rond 5 dpo en heb een soort spierpijn onder in mijn buik alsof ik getraind heb ofzo... .