wie ook op het wachtbankje? & wat voor symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem1989, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Ajoh komt goed hoor ! Jij zit nog paar dagen voor je nod .. Houd de moed erin .. En mijn test geloof ik nog niet zo in hoor omdat pas na de tijd een streep verscheen

2. ano1

ano1 Niet meer actief

Jaa idd ! Ben er zelf ook nog niet van overtuigd .. Hij kwam echt pas na 10/15 min.. Ik wacht gewoon weer een aantal dage.

Sinds eind van de middag weer licht menstruatie gevoel en velle steken in mijn (.)(.) en al paar dagen hoofdpijn echt om gek van te worden

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Bij mijn kids en mk had ik 4 dagen voor NOD echt een streep hoor!
    Maar goed we zien wel, het is toch afwachten!

4. ano1

ano1 Niet meer actief

Pff inderdaad meer dan wachten kunnen we niet ..

5. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Mag ik wat geks vragen? Gisteren had ik natuurlijk getest, toen ik later weer keek 30 min toen zag ik een lichte roze streep, mijn man ook geroepen, hij zag ook wel wat. Dus ik had hem gespoeld ivm urine en daarmee 'verdween' ook dat roze.

Ik denk dat de test dus niet goed doorgelopen was, maar moet je hem nu doorspoelen als de test opgedroogd is of niet??
    En kan het idd een ophoping zijn van kleurstof?

Morgen moet ik ongesteld worden, maar ik voel nog niets aan mijn lichaam dat ik ongesteld ga worden.

6. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Vrees dat voor mij het wachtbankje afgelopen is... Vannacht/morgen wat bloed en om 13.20 en 15.30 nog meer.

Vind het alleen zo vreemd dat de krampen die ik bij een 'normale' ongesteldheid ook heb, nu al dagen vantevoren er ook waren. Weliswaar minder, maar ik voelde ze wel.
    En waar kwam dan die gigantische moeheid vandaan?

Ik ga er niet vanuit dat mijn bloeding een 'extreme innestelingsbloeding' is...

7. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Wat naar Annick! Ik weet ook niet waar die krampen vandaan komen? En waarom je ze ookal eerder had.

8. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Omdat ik ergens, weet niet zeker of dat hier was, heb gelezen dat iemand haar bloed ook voor menstruatie bloed had aangezien (vermoedelijk de hoeveelheid ervan), zal ik tot zondag even aankijken, maar geef het weinig hoop meer.

9. ano1

ano1 Niet meer actief

Doe gewoon nog een test ! Miss was deze fout ..
    Ik heb er een druppel water in gedaan op de plek waar je urine in doet , het inie minie streepje bleef toen wel staan ...

10. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk.. Kan ik wel zeggen.. Ongi.
    Deze ronde ovu testen gebruiken, hopelijk meer inzicht in mijn cyclus.

11. ano1

ano1 Niet meer actief

Sinds vandaag ontzettend veel last van lopende afscheiding !
    Continu als ik loop of buk, opsta of ga zitten voel ik het weer lopen ..
    Wie hier ervaring mee ??

12. ano1

ano1 Niet meer actief

Aah neee toch !!! Balen meid

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die afscheiding herken ik, maar dat had ik afgelopen maandag en dinsdag en ook vorige week een dag.. Dusss ja, kan weer vanalles zijn. Misschien bij jou wel een goed teken. Ik dacht steeds dat mijn ongi er was en ging steeds naar de wc om te checken..

14. ano1

ano1 Niet meer actief

Herken dat niet van toen ik nog gewoon aan de pil was.. Ik kreeg het vorige maand toen ik zwanger was.. Hopelijk is het goed teken

15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Wat balen wish!

Ik herken de klachten niet, alleen als ik vruchtbaar slijm heb, dan heb ik daar last van (en ik kan het me niet herinneren van mijn zwangerschappen sorry)!!

16. ano1

ano1 Niet meer actief

Wacht nu tot mijn nieuws testen binnen zijn van 123zwanger .. En weet jij al meer caithy ??

17. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Krijg je ze vandaag binnen??

Ik wilde vanochtend ook niet testen, want ik dacht dat ik ongesteld zou worden (zonde van de test), maar ik ben ook nog niet ongesteld.
    Dus zal ik straks testen (meer dat 3 uur leden geplast) of morgenochtend?

18. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik krijg ze denk ik vandaag binnen , maar heb straks late dienst dus hopelijk komen ze zo !!

Ooh dan kun je nu zat testen.. Toen ik vorige maand zwanger was deed ik de test vlak na een glas drinken

19. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Nou helaas pindakaas!

20. ano1

ano1 Niet meer actief

Hee balen !! Heb je niet later je ei gehad ??

Deel Deze Pagina