Nou ik wil pas testen bij 5 weken zw schap, heb in januari vroeg getest en dat werd een vmk bij ruim 4 weken, dus nu probeer ik het zo lang mogelijk uit te stellen
zucht. .. ik voel van alles . Twijfel zooo! Heel herkenbaar dat je ineens van alles voelt en dan weer niet. Deze tweede wacht week is echt het ergst! Wat hebben jullie voor extra dingen gedaan om evt kans te verhogen? Hier triggershot pregnyl in eigen cyclus. Efamol pmp en tarwekiemolie. En vanaf dag van iui ananas gegeten incl het binneste. Tsja je probeert van alles. .
hahahahaa mama mus!!! Zou je dat niet eten (het binnenste van een ananas) als je graag wilt bevallen???? Nou ik lig met een warmte kussentje op de bank!! Als ik de 1 of 2 mrt mijn ei heb gehad (op dag 10) wanneer kan ik dan testen, volgens mijn cycles zou ik dan moeten wachten tot 20 mrt, terwijl er ook gerekend wordt 14 dgn na dpo, wat moet ik aanhouden???
@ Caithy Als je 1 of 2 Maart je eisprong gehad heb zou je 16 of 17 maart al kunnen testen (14 DPO) Kan natuurlijk altijd eerder maar dan kan je nog negatief testen
Wat zou het nou leuk zijn als er binnen nu en 2 weken allemaal fotos van positieve zwangerschapstesten staan!!
Ik ga ook voor alle positieve testen Vandaag is het trekkend gevoel in mijn buik verdwenen. Ik hoop dat het innesteling was. Nu in twijfel of ik vroeg zou testen....
Ik voel me vandaag zo futloos en kort van adem. Herken ik wel van eerdere zwangerschappen. ...ppff spannend!
ja dat heb ik ook vandaag! maar heb gisteren ook in de tuin gewerkt.. misschien komt het daarvan? Nog een weekje geduld bij mij.. en wat erger ik me er aan dat ik toch weer begin te hopen ben bang dat de teleurstelling dan weer zo groot is volgende week als ik toch ongi wordt.
Is toch logisch dat je hoop hebt? Daar ontkom je toch niet volledig aan. Het is ook nogal wat hè! Ik neem het me ook iedere voor hoor om zo min mogelijk te hopen en uit te gaan van het slechtste als zelf bescherming maar zelfs dan blijft de hoop.
Ja dat is waar het is altijd een geruststelling om te lezen dat je niet de enige bent die dat doet . Dankje voor je reactie !! Kan er gelukkig ook wel goed met mijn man over hebben, ook al voelt hij niks, iedere keer als ik moe ben zegt hij "ik hoop dat dit een teken is" hihi Ga vandaag maar weer verder in de tuin! Lekker weer en fijn afleiding
Die hoop is zo herkenbaar en die teleurstelling helaas ook. Ik zit een dag voor testen en ik ben echt vreselijk bang voor een omowitte teleurstelling. Gisteravond dacht ik van die blauwe aders te zien en vanochtend zag ik ze niet meer. Soms begin ik lichtelijk aan mijn eigen verstand te twijfelen...
Heel herkenbaar Misolle... Pff, ik twijfel ook heel erg aan mijn eigen verstand. Zo bizar dat je jezelf allerlei kwaaltjes in je hoofd kunt halen die je dan ook daadwerkelijk voelt maar je uiteindelijk toch een negatieve test opleveren. En vaak zijn de kwaaltjes dan ook meteen weg Ik heb sinds 2 dagen zo'n ontzettende testdrang! En ik moet nog wachten tot vrijdag :x Ik weet dat een zwangerschapstest nu echt nog veel te vroeg is, maar om toch toe te geven aan mijn testdrang heb ik een ovulatietest gedaan. En deze is bijna positief Nu had ik dit bij mijn zoontje ook en bleek uiteindelijk zwanger dus ik heb nu toch wel heel iets hoop... En ja, ik weet dat een ovulatietest geen zwangerschapstest is dus ik pin me er ook absoluut niet op vast Was gewoon even leuk om te zien, haha.
Meiden misschien een hele domme vraag maar ik voelde net van binnen en voelde mijn baarmoederhals (dat langwerpige knikker geval) nu voel ik hem altijd goed voor dat ik vruchtbaar ben daarna niet meer maar nu dus wel! Niet extreem maar ik voel hem wel.. zegt dit iets of ben ik mijzelf blij aan het maken met een dooie mus! 😮
Oh, geen idee Bloem! Ff googlen? En Jinxx, spannend hoor, je leest idd wel eens verhalen dat je dan zwanger kan zijn bij een positieve ovulatietest. Heb je dat met ochtendurine gedaan? Kan me voorstellen dat je een week wachten nog heel lang vindt, ik heb ook verschrikkelijke testdrang, maar mag echt pas morgenochtend van mezelf.