wie ook op het wachtbankje? & wat voor symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem1989, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Ik heb vandaag 3 dagen voor nod een test gedaan met de gevoelige test Van zwanger&kids, die kon je gratis bestellen. Helaas geen tweede streepje. Ik dacht toch echt dat het raak was door de steekjes die ik heb en vlagen van misselijkheid.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Volgens mijn eigen lijstje heb ik vrijdag mijn ei! Nou ik ben benieuwd!
    Dit is voorals nog mijn rijtje!!

Zijn er meer mensen aan de ovulatietesten??

3. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Ik heb vandaag ineens pijn in mijn bovenbenen. Soort van spierpijn maar heb niet gesport ofzo.. Ik heb tijdens mijn eisprong ook dezelfde pijn. Zou het een symptoom zijn?

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja ik, maar vooralsnog geen ei..
    Ik hoop toch wel dat ie voor pasen komt :D

5. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn 4e ovu test vandaag is weer wat lichter.. In de beschrijving staat dat er donkere en lichte positieve testen zijn, maar ik vind het wel erg vroeg als het gisteren al positief was...

Hoe voeg je een foto toe? Mij lukt het niet..

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Bij meer opties onder je tekst,
    Dan eronder beheer bijlagen, bestand kiezen en uploaden klikken, sluiten en dan staat hij bij overige opties erbij!!!

whahahhaha voor pasen!!! (wanneer is dat eigenlijk...;))

7. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat probeerde ik dus... Misschien lukt het niet omdat ik op mijn telefoon zit..

Pasen is 20 april dacht ik..

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    oh tja dat weet ik niet hoe dat per telefoon gaat, zit lekker achter mijn laptop, tikt veeeel makkelijker (of ik word kippig).
    Ja ik heb het even nagekeken 20 -21 april is het pasen!!

9. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    In een andere browser lukt het wel..
    Bij deze mijn testjes. Ik heb de foto bewerkt door de schaduw te versterken, wordt het een beetje duidelijker van vind ik.

Bijgevoegde bestanden:

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik dacht dat ovulatietest-strepen altijd gelijk moesten zijn, maar ik zie bij jou de derde duidelijker dan de rest?
    Verwacht je je ei nog?

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Volgens mij zijn deze ovulatietesten negatief hoor. Ze moeten minstens zo donker zijn als de controle streep, meestal worden ze donkerder zelfs. Ze kunnen per dag wel wat variëren..

12. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de eerste keer dat ik ze gebruik, dus ik heb geen idee wanneer ik mijn ei kan verwachten. Afgaande op de vorige cycli duurt het nog lang, maar die lange cycli zullen niet eeuwig blijven..

Op de gebruiksaanwijzing staat een voorbeeld van lichte en donkere positieve resultaten, dus dan is het wel degelijk mogelijk, maar ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal..

In ieder geval net nog eens geklust :)

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe de streepjes de komende dagen eruit gaan zien.. Ook bij jou caithy

14. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd naar jullie ovu testen ! Zullen vast gauw knallen..
    Over knallen gesproken, hier nog steeds geen knaller maar denk dat ik nooit een knaller krijg , als ik naar mijn zus haar test keek die was ook zo licht en onderhand nog steeds een goede zwangerschap zonder complicaties .. Er zijn mensen die nooit een knaltest krijgen wel jammer maar ach alst maar goed is !
    Volgendeweek woensdag eerste echo en intake ingepland !!

Hier nog foto van test vanmorgen
    image.jpg

15. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn testen zijn van sensitest en dit zit er dus bij.
    Vanmiddag test ik weer.

Bijgevoegde bestanden:

16. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ano1 wanneer is je nod geweest? Het is niet superduidelijk, lopen ze wel op?

Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat, om 11 uur knal ik er weer eentje tegen aan! Als die lichter is, dan moeten we zeker vanavond nog een keer van bil!! En als hij donkerder is ook maar!! hahahaha

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh, dit ken ik helemaal niet! Bij degene die ik gebruikt hebt staat dat het negatief is als ze lichter zijn dan de controle streep.
    Wat vreemd.. Nou ja, tempen ernaast maakt eea wel wat makkelijker!

Ano, ik denk dat ik nu wat zie. Gisteren zag ik zeker niets..
    Ik ken iemand die pas positief meet als ze 3 weken na NOD zit!!

18. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Temperaturen lijkt me echt helemaal niets, maar goed ik ben 's ochtends niet echt op mijn best en daarnaast worden we meestel wakker door de kids. Dan heb ik geen behoefte om mijn temperatuur te meten.... (aangenomen dat het niet met een oorthermometer gaat....).

Pas 3 weken na dato! Dan heb je nog ff Ano1!!!
    Wanneer krijg je je echo dan? Met 6 weken ofzo?

19. ano1

ano1 Niet meer actief

Haha ! Ondanks mijn lichte testen weet ik dat het goed zit ! Voel me zo anders dan de vorige maand toen was ik voor de bloeding al erg negatief.
    Ik voel ook gewoon continu van alles in mijn onderbuik van kleine lichte steekjes tot een enorme eenmalige velle steek en ook nu weer zeurende / stekelige pijn in mijn liezen.
    En mega gevoelige tepels auwww
    Ik heb op dag 14 van mijn cyclus me ei gevoeld zit nu op dag 40 , volgens berekening van vk ben ik nu 6 weken daarom volgendeweek woensdag echo

20. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij was hetzelfde als gisteren, die van zondag blijft het duidelijkst tot nu toe... Zaterdag en gisteren geklust, dus die zit zeker goed.. Ovulatie blijf ik nog testen, om zeker niks te missen.
    Hoe was die van jou caithy?

Deel Deze Pagina