Ok dat is toch ongeveer een week korter, dat is lekker. Ik hoop dat die van mij ook korter wordt.. (nog steeds geen duidelijkere ovu test gehad)
20 maart had ik een positieve ovulatietest. 22 maart in de ochtend voelde ik mijn eisprong heel duidelijk. Kon een half uur niet staan van de pijn en steken. Normaal heb ik een cyclus van 33-35 dagen. Vandaa zit ik op dag 38.
Hoe gaat het hier dames???? Nog nieuws?? Still waiting... Al vind ik 10 dagen wachten minder erg, dan nog maar 4 dagen... dat vind ik echt frusti!!
Roin ben vanochtend bij de ha geweest omdat ik al 3 weken last heb van steekjes. Hij heeft mijn buik onderzocht. Zag niks raars. Waarschijnlijk komt mijn ongie eraan. Als het er na 3 weken nog niet is gaan ze een echo maken.
Zo dat vind ik nogal wat, 3 weken?? Mocht je geen bloedtest doen? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Hij zei dat mijn lichaam in de war kan zijn door de miskraam. Ik dacht juist dat mijn lichaam zich had hersteld. Had ook gelijk een eisprong
Haha leuk he ! Ben zo blij dat ik nog ff een knaller heb voor de echo! Nu hopen dat de berekening klopt dat ik 7 weken ben en we een kloppend hartje gaan zien .. Ja ik zou het vanmiddag laten weten !
oh Ano1 mijn beste vriendinnetje had een echo met 7 weken en is naar 5,5 week gezet! Het waren er eerst 2 nu 1, nu is ze 10,4 weken zwanger!! Ze weten niet wat er gebeurt is, want ze testte op haar NOD wel al positief. VK geeft aan dat bevruchte eitjes wel eens pauze hebben etc.... Maar we gaan voor een kloppend hartje!!!!