Hoi meiden ik lees al even mee maar wou toch ook mijn symptomen delen.. Zondag 6-3 /5 dpo werd ik smorgens misselijk wakker Gevolgd door felle steken in me lies. 6 dpo steken lies en raar gevoel geen ongi soort brand gevoel in me schaamstreek. 7 dpo de steken blijven en heb nu soort ongi gevoel en moe + rommelende darmen 8 dpo steken, ongi gevoel, moe! Eet wel zit dan snel vol en 30 min later weer honger gevoel Mega veel plassen Vandaag 9 dpo moe! Hoofdpijn, verhoogde temp, steken, vol gevoel, boeren! veel plassen oja en gevoelige tepels Mag à.s dinsdag evt met sensitest testen spannend!!
Zo dat zijn veel symptomen, ik hoop voor je dat ze inderdaad door een zwangerschap komen. Succes met de testdrang te onderdrukken! En let us know!
Ja het liefst test ik vandaag maar dan maak ik me eigen alleen maar druk... Veel symptomen zie ik bij andere meiden terug komen dus ik hoop! Maar ieder lichaam is anders natuurlijk.. Ik laat het zeker weten!
Hier (nog) geen symptomen, helemaal niets! Maar bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen symptomen, dus wie weet
Ano laat je horen!! spannende gebeurtenissen weer allemaal hier zeg! Ik mag vanmiddag voor de eerste echo. ... Ga kapot van de zenuwen!
Misschien wat idioot, maar misschien kan ik voor Ano antwoorden? Had mailcontact met haar gehad.. Ze had dus wel die positieve test maar wrs was ze nog te vroeg om al echt iets te kunnen zien. En nu wil ze zich er verder even niet teveel meebezig houden.. denk dat ze daarom niet hier antwoordt! Vandaag op 4 dpo.. opgeblazen buik, net als vorige ronde, verder weinig klachten/symptomen etc! Afwachten dus maar. Hoeveel dpo zijn jullie?
Ohhh wat spannend Mikkydj!!! En hoe was het?? Bedankt voor de update RoIn! Nou dames ik heb buikpijn! Een goede buikpijn zover dat kan! Vanmiddag was een vriendinnetje met haar zoontje van 1,5, nou die wilde alleen maar bij me opschoot en hij is niet zo schootzitter! (Mijn vriendin zei nog... misschien voelt hij wat bij je) Hier 7 dpo dus nog veel te vroeg om te testen!!
Hoe was het mikky? Nog even geduld hebben caithy! Ik hoop het voor je! Ik was vandaag alweer misselijk! Gisteren had ik terug gekeken naar mijn vorige cycli en het lijkt erop dat ik voor mijn ei steeds misselijk ben.. Ovu test nog steeds hetzelfde.. Vanavond is het eigenlijk weer tijd om te klussen, hopelijk hebben we er straks beide zin in.
Het was super! Het scherm van de echo ging aan een hoppa..... Gelijk een wormpje met knipperend hartje te zien! Niks flashback naar vorig jaar gewoon gelijk goed! Lang leve de utrogestan Toen het scherm aan ging en mijn dochter keek ernaar riep ze gelijk " dinosauuus!" Gelijk dus de bijnaam te pakken
Jeej wat fijn! Gefeliciteerd! Ik heb vanavond last van krampjes gehad.. Lijkt wel of ik ongi word.. Misschien mijn ei? Maar helemaal geen knallende ovu test.. Zijn het dan maar mijn darmen ofzo? Die ovu testen maken het helemaal niet duidelijker...
Balen is dat he! Hier last van lucht en rommelende darmen! Verder soms een beetje weeig en dan moet ik gewoon ff eten en dan is het weg! Ik ga morgen ochtend testen.... ik ben benieuwd!!!
Spannend caithy! Ik ben ook elke dag wel wat misselijk en moet dan ook veel boertjes laten.. Gisteren erg rommelende darmen. Misschien is het al zo ver, maar nog geen hele duidelijke ovu test gehad, dus kan ook zijn dat het ei nog moet komen..