Het is hier wat stil geworden... Nog meiden met nieuws? Mijn cyclus is nog langer geworden dan vorige keren! Gisteren op moederdag nog getest of ik moeder zou worden, maar helaas dat was te mooi om waar te zijn. Nu maar weer wachten... Ik heb wel een beetje de hoop dat 6 mei pas de eisprong is geweest. Ik heb toen s avonds enorme kramp gehad, zo erg dat ik niet meer rechtop kon staan! En sinds die dag gevoelige tepels. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Hopelijk is het zo en test ik volgende week positief! Maar dat is wellicht ook te mooi om waar te zijn... Laat de ongi dan maar komen
Zoals eerder vermeld, dat is voor mij niet te doen. Als de paasdagen er niet tussen zaten was ik doorgegaan met de ovu testen, maarja
Ik kan 17 mei testen. Ben deze ronde ontspannen. Voel niks bijzonders heb dit keer mijn eisprong ook niet gevoeld.
Spannende dagen dus! Zeker voor jou glamouriana, al 4 dagen over tijd, hopelijk heb je morgen een positieve test in je handen. Het kan best zijn dat je (nog) niks voelt. Ik duim voor jullie
heey wish25. ik had getest en helaas negatief. inmiddels ben ik 8 dagen overtijd nog steeds geen ongi te bekennnen... ik begrijp er helemaal niks van, hoe zit het bij jou? xxx
Vervelend die onzekerheid glamouriana. Hoe lang ben je al van de pil af? En op hoeveel dagen zit je nu? Ik heb mijn ongi inmiddels gehad. Die was donderdag begonnen en gistermiddag was het al weer zo goed als over. Ik heb er totaal geen last van gehad, dat was fijn maar liever had ik een positieve test gehad..
Ik heb vrijdag negatie getest. Dat was 1 dag voor nod. Nu ben ik 1 dag overtijd. Betekend dat dat mijn eisprong later is geweest dan ik dacht of is mijn lf langer?
Kan allebei, maar kan ook nog de je wel zwanger bent maar je hcg nog niet hoog genoeg is voor een positieve test. Elke 2 dagen verdubbeld het hcg, dus je kunt morgen nog eens proberen of nog een paar dagen meer wachten.. Succes!
Hi Dames het is idd stil aan mijn zijde. Helaas ben ik niet zwanger en dit zit er ook even niet in aangezien ik geopereerd moet worden. Ik heb een verstopte klier en die moet verwijderd worden. (en dan wil ik ff niet sexen!!) Daarnaast heb ik met mijn man afgesproken dat als hij nu niet lukt, het klaar is. Het is goed zo. Ik blijf wel op dit forum, daarvoor is het hier te gezellig!!!
Lieve dames Vanaf wanneer kun je naar de dokter voor een bloedtest? Ben namelijk 2 weken overtijd, me borsten zijn een cupmaat groter en heb last van diarree ( sorry ) , ik heb meerdere keren testen gedaan en is negatief. Graag jullie reactie !
En je hebt altijd een regelmatige cyclus? Nooit 1 'overgeslagen'? Ik heb geen idee vanaf wanneer dat kan. Ik zou zelf geloof ik nog 1 week wachten, en dan toch een bezoekje gaan wagen.
Nee ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen, hoogstens speling van een paar dagen, maar als ik nu uitga van mijn langste cyclus 31 dagen dan ben ik nu 2 weken overtijd , poeeehhhhh snap er niks meer van