Dinsdag is het 2 weken na punctie, maar door de utrogestan kan je menstruatie ook later (of eerder) komen. Vorige mislukte pogingen ging t 12 en 13 dagen na terugplaatsing mis. Dat zou volg week woensdag of donderdag zijn. Mag dan zaterdags testen.... Volgende week wordt zenuwslopend!
Denk je dat je je aan die datum kan houden? Ken nog iemand die met eerste icsi zwanger was en voor die tijd al posi testte, pregnyl was er al uit. doe jij ook rond 10dpo een testje om te spieken of de pregnyl er uit is, of heb je 10,000 gespoten? Spannend joh, kan je t nog een beetje uithouden?
Haha, nou ik heb de vorige 2 pogingen ook eerder getest De 1e poging niet, toen ging t op dag 13 fout op mijn werk. De 2e poging 8 dagen na tp (dus iets van 13 dagen na pregnyl) getest: positief! Was toen zwanger De 3e poging 9 dagen na tp (14 dagen na pregnyl) getest: een positieve test, voor de zekerheid og een 2e test van ander merk: negatief... Op dag 10 na tp weer een positieve en negatieve... Op dag 11 na tp 2 negatieve testen.. Was niet echt fijn, waren blij en paar minuten later weer onzeker... Nu dus met mezelf afgesproken iig iets later te testen ivm onzekerheid. Maar misschien ga ik morgen wel testen of de pregnyl al uit mijn lichaam is, zo ja doe ik denk ik zondag weer een test (als ik durf) En ga jij eerder testen?
Ik kon t wel raden Hihihi t hoeft niet over mij te gaan natuurlijk, maar t kwam wel zoooo overeen met mij
Sorry meiden, dat ik even in brak Heel veel succes met t wachten! En hopelijk komen er een paar mooie testen voorbij! Liefs!