Twee kinderen op de natuurlijke weg en nu ivf behandeling voor een derde wonder

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Damyar, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Heb diverse topic gelezen maar overal lees ik ivf behandelingen maar nog geen kindjes hebben. Vind het moeilijk om dan zomaar aan te sluiten omdat het toch anders is als je al kinderen hebt of juist niet.

Zal me even voorstellen. Ik ben moeder van twee kinderen 4 jaar en 1 jaar. Wij willen heel graag nog een kindje en na diverse miskramen, antistoffen en slechte morfologie mans zaad gaan wij in januari starten met ivf.

Wie hebben en ook al kindjes en gaan nu beginnen met ivf??

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi

Ook wij gaan ivf doen terwijl we al 2 kindjes hebben.
    Onze oudste kwam na 1 jr zelf proberen en toen 5 mnd was gingen we voor nr 2 met het idee dat het wel weer langer kon duren. Maar in ronde 2 was het al raak. Wat waren we blij verrast! Toen de jongste 10 mnd was zijn we voor nr 3 gegaan. Dat is nu al 2,5jr geleden maar helaas zonder resultaat. Bij ons beide zijn geen afwijkingen te vinden, maar toch lukt het maar niet. We doen nu mee met de ines studie (voor onverklaarbare uitblijvende zwangerschap) en zijn ingeloot voor ivf in eigen cyclus. De eerste poging is en onde uitgesteld omdat bij de echo mijn eicel al te groot was. Dus nu wachten op de volgende ronde. Zal zo rond half jan zijn. Wnneer ga jij starten?

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

hoi spijkervrouwtje,

Balen dat je ei al te groot was, maar bij ivf heb je toch meerdere eitjes nodig, ik weet niet hoe het in de natuurlijke cyclus te werk gaat omdat ik zelf met hormonen ga krijgen.

Ik moet 6 jan bloedprikken, 12 december beginnen met spuiten en dan ongie worden en dan stimulerende hormonen erbij prikken en als alles meezit dan krijg ik in de eind wk 3 punctie en dan 2-5 dagen later terugplaatsing.

4. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee bij ivf mnc groeit er maar 1 eitje net als in een eigen cyclus.
    Bedoel jij 12 jan ipv dec?
    Ik denk dat we dan gelijk gaan lopen. Mijn nog is nl rond 14 jan en dan heb ik dus waarschijnlijk nog voor eind jan de punctie en 3 dgn later de terugplaatsing.

Vond jij het ook moeilijk om met 2 kids op eigen kracht voor een derde de mmm in ter gaan? Heb her jou omgeving op de hoogte gebracht?

5. Damyar

Damyar Niet meer actief

ja moet 12 jan zijn. Dat is dan mijn 21e dag van de cyclus.
    Moet zeggen dat het idd moeilijk is, andere twee gelijk 1e ronde zwanger en ook bij mijn 6 miskramen was ik ook gelijk zwanger en nu niet. Maar doordat er al twee lopen, ik weet dus dat het kan maak ik me nu niet teveel zorgen om. Ik geloof er voor meer dan 100% in dat ik nog een keer zwanger raak en dat we een kindje gaan krijgen.

Hoe ervaar jij het? Jij raakte ook snel zwanger van de eerste twee.

Ik ben helemaal niet thuis in het ivf in eigen cyclus, hoe liggen de percentages dan met zwanger worden? Lager of ....
    Mijn arts zei met mijn leeftijd en nog een aantal factoren dat wij ongeveer 30% kans hebben in de eerste poging. Wij hebben ook gekozen voor twee embryo terug te plaatsen, hebben een kans van 20-25% op een tweeling. Heb altijd geroepen dat ik er graag 4 wil, dus krijgen we een tweeling dan zijn we ook gelijk klaar, hhahah. Maar even zonder dollen het lijkt mij juist geweldig, ben zelf ook een van een tweeling en het is reuze leuk.

Wens je ee goed uiteinde en een nieuw begin.

Wel leuk dat we dan samen op gaan, ik houd je op de hoogte oke.

6. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hou was van de eerste pas na een jaar zwanger maar van de tweede alin ronde twee en nu dus naar 2,5 jaar nog niet, niet een keer zelfs geen vroege miskraam of zo ik snap er niets van.:(

Ik ben er dan ook niet zo zeker van of het nu wel gaat lukken, maar ik vertrouw erop dat ik nu wel meer kans heb. Bij ivf in eigen cyclus heb je gemiddeld 10%kans per keer, niet zo heel veel dus maar goed altijd meer dan nu in de afgelopen 2,5 jr denk ik dan maar. Daarbij krijg ik 6 pogingen dus wie weet. Maar wij stoppen wel na deze 6 pogingen want als dit niet lukt blijven we gewoon met zijn viertjes.;)
    Mijn kids zijn ook al 4,5 en ruim 3 dus ik vind anders het leeftijdsverschil te groot worden. En daarbij ik wordt zelf deze maand al 35 en manlief is al 37 dus speelt voor mij ook mee.

Nou laten we hopen dat 2012 voor ons nog iets moois in petto heeft.:)

7. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi damyar, hoe gaat het bij jou? Heb je de punctie al gehad? Ik was vroeg ongi geworden mar mijn follikel wilde nu niet greien. Zaterdag leek er eindelijk lichte groei te zijn dus hopelijk morgen meer nieuws!

Las trouwens ook en tweeling bent, ik ook :D en het is bij ons ook ng erfelijk in de familie :) maar goed dn wel tweeeige n ik krijg er toch maar 1 teruggeplaatst :)

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

hoi,

Ik ben met decapeptyl aan het spuiten en ik ben een week later ongesteld geworden dan normaal. Dit was al verteld dat het kon gebeuren. Tweede dag een uitgangsecho gehad en had al 10 follikels en diezelfde dag begonnen met gonal F en dan 112,5 eenheden aan het spuiten. Heb nu 4 dagen gespoten en moet woensdag komen voor fm echo. Dus ik hoop einde van de week een punctie te krijgen.

Ja ik ben één van een eeneiige tweeling.

Spannend morgen dus, ik hoop dat je een mooie groei hebt. Ga voor je duimen.

9. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi damyar
    Hoe is het nu? Ik heb vrijdag 3 feb punctie gehad en vandaag een tp gead van een mooi toppertje (9cellig) heb jij je emmy ook al aan boord :D

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

hoi, ik heb vandaag echo gehad en heb nu 20 follikels van ruim 19 mm. Over een uurtje pregnyl injectie zetten en woensdagochtend punctie en als alles goed gaat zaterdag terugplaatsing.

11. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Woe wat een mooie opbrengst! Geen last van je buik met zoveel follikels?
    Succes Woensdg en op naar een mooi toppertje zaterdag!

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb vreselijk veel last, kan amper lopen. Maar allemaal voor een goed doel.

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

even een update, vanmorgen punctie gehad en uit de 20 follikels zijn 17 eicellen gekomen. Morgen worden we gebeld of er ook bevruchtingen zijn ontstaan. Spannend.

14. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    zo dat is een mooie opbrengst 17 eicellen!! op naar mooie bevruchtingen en wat toppertjes voor in de diepvries. Je krijgt er twee teruggeplaats toch?

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He meid ik dacht ga eens kijken of jij geluk hebt gehad maar helaas niet leesik in je banner:(
    Gelukkig heb je nog wel cryos. Hopelijk leveren die wel een mooi brusje op!
    Hier weer beig met tweede ivf (in eigen cyclus) 2e fm gehad, morgen beginnen met souiten en vrijdag weer een fm. Waarschijnlijk zondag of maandag al weer de punctie. Wordt weer spannend dus.

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ja helaas niet zwanger van mijn emmy geworden. Wij zijn vandaag geweest voor fm, krijg nu twee cyro's teruggeplaats als alles goed gaat met het ontdooien. De arts denkt dat we volgende week tp hebben. Nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons beide.

Voor jouw ook weer spannend en misschien van het weekend al punctie. Ik ga heel hard duimdraaien voor je.

Deel Deze Pagina