Wie ook op het wachtbankje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Engeltj: Jammer dat het negatief was, maar het kan idd alsnog! Toen ik de vorige keer te vroeg testte (4 dagen te vroeg) was het negatief en bleef het negatief... Daarom nu gewoon pas nadat ik ongi had moeten worden. Dan heb je pas echt zekerheid, anders word je zo gek van de twijfels...

Bueno: Thnx.
    Mij lijkt: licht roze, al is het heeeel licht, is positief!! Als je dat hormoon niet in je hebt, kan je ook niet een streepje krijgen. Je zou eventueel die extra gevoelige kunnen doen (die kunnen al vier dagen voor je NOD). Ik hoop het voor je!!!

Steffi: Wanneer ga je testen? En hoeveelste ronde ben je?

Zoeii: Gefelicteerd meid!! Super!

2. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben nu 3 dagen voor mn NOD, maar twijfel, want mn digitale van cb met indicator was dus negatief vanmorgen!! En ik lees verhalen over vals positieve testen van Kv, dus dat is ook niet echt bemoedigend..

Ik zal even een fotootje plaatsen, dan kunnen jullie weer even meeturen ;)

Leek dit op jouw vals positieve test Wendy??

De test is ook gewoon net zo licht als gister, is niks donkerder geworden.. :(

Bijgevoegde bestanden:

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Die van jou ziet er wel wat positiever uit hoor!! Ik ben heel erg benieuwd!

4. Zoeii

Zoeii Lid

12 jun 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!

Bedankt voor alle felicitaties!
    * Officieel had ik mijn NOD morgen of woensdag! De test gaf al zo'n duidelijke streep, echt prachtig, geen twijfel mogelijk!
    * We waren nog niet eens met rondes bezig, gewoon maar zien, geloof dat ik dan 2x ongesteld ben geweest en de derde keer dus raak!!
    Als ik dit zo op schrijf, kan ik het nog steeds niet geloven! Deze week nog maar weer eens een test, voor mijn eigen bevestiging, hihi!

Bueno: een licht streepje word vast een donker streepje! Duim voor je! En ook voor alle andere meiden die in spanning zitten te wachten! Je hoeft dus geen klachten te hebben, hou dat maar in je achter hoofd!

Ik lees lekker mee hoor!

Liefs

5. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Maar weer een update: ik word aardig onzeker, ga nu al de derde week in met liespijn (vooral links) en zeurende buikpijn. Ook heel af en toe even een misselijk momentje, maar mijn testen blijven duidelijk negatief....Heb al van meerdere vriendinnen gehoord dat ik gewoon naar de huisarts moet gaan, maar voor mn gevoel is dat gewoon onzin.

Wij zijn vanaf 1 mei begonnen, ben in maart voor het laatst ongesteld geweest. Heb een onregelmatige cyclus, maar het duurt nu wel heel lang...zolang ik niet ongi wordt en negatief blijf testen ben ik bang dat er misschien iets anders aan de hand is ivm die zeurende liespijn??

Nog even voor de dames die de moed verliezen bij negatief testen voor NOD: een vriendin van me testte pas positief toen ze al 8(!) weken zwanger was, dus alles is mogelijk zolang je niet ongesteld bent geworden! ;)

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Gefeliciteerd Zoeii!!! Geniet ervan!!!

7. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Haay welkom!

Ik ga pas weer testen donderdag als ik het nog niet ben.
    En jij last van symptomen?

8. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Mijn nod is over 12 tot 14 dagen ben benieuwd heb t gevoel dat ik gister mijn eisprong heb gehad:)

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Haay leukerd!

Nee nergens last van, geen buik pijn geen krampjes.. Beetje misselijk s'morgens.
    Maar ik denk ook steeds als mijn menstruatie nou maar niet uitblijft door stress hier van.. Bahh kan het niet zo goed loslaten.
    Vooral omdat ik geen symptomen heb voor mijn menstruatie.
    Lastig hoor!

Wauw wat een mooi testje heb je, ik zie hem echt welz
    Jij niet alleen hier ziet iedereen hem ook.
    Even twee dagen wachten en dan weer testen, word hij vast donkerder.
    Hou me op de hoogte!
    Niet teveel stressen.. Komt goed!

Liefs!!

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Bueno, ik vind het er positief uitzien hoor, je ziet het zelfs op de foto! Hoop heel erg voor je dat het raak is! Die onzekerheid is irritant he? Had je maar een duidelijke donkere streep! Heb geduld... ik duim voor je!

Engeltj: ik heb nog geen echte symptomen, alleen iets gevoelige borsten, maar dat heb ik vaak voor ongi ook... Let nu ook veel meer op mijn lichaam, waardoor ik veel meer voel (krampjes, steekjes, misselijkheid, etc). Probeer het een btje te relativeren, eerst maar eens over het weekend heen, daarna mag ik er pas weer heel erg over na gaan denken. (klinkt leuk he? Doen is twee...). Jij donderdag dus weer testen, over twee daagjes al!

11. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook het gevoel gisteren mijn eisprong te hebben gehad. Nu maar afwachten al denk ik niet dat ik zwanger ben.

Succes met wachten allemaal.

12. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit enorm te twijfelen wanneer ik ga testen. Zit nog maar op 7DPO maar ben zoooo enorm nieuwsgierig.
    Wanneer ga jij testen?

Ik heb nog een zw-test thuis van zwanger en kids die kun je 6 dagen voor je NOD doen. Misschien morgenvroeg op 8DPO, hopen op een tuurstreepje.......
    Mijn LF was vorige maand 12 maar deze maand is mijn ei ook 2 dagen eerder geweest.
    Wordt je LF dan ook langer???
    Dit is ronde 3! Nog niet heel lang bezig maar kan niet wachten tot het zover is.. ;)

Engeltj: Ik heb net als jij geen syptomen, had alleen helemaal geen eetlust vanavond, het stond me echt tegen.
    Heb alleen maar zin in zoete lekkere dingen...
    Donderdag ga je testen, spannend meid.

13. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Hoezo denk je dat niet?

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    uI
    Hej Engeltj, hoe gaat het met je? Nog veranderingen?

Bueno,hoe gaat het met jou?

Mijn ongi verloopt wel vreemd: vanmorgen uit het niets rood bloed (normaal eerst buikpijn en begint altijd met bruin bloed), paar uur later flinke ongipijn.. Vanmiddag geen pijn meer.. Borsten doen nog steeds zeer.. En steeds trekkend gevoel aan linkerkant.. T wordt echt met de maand vager bij mij!

15. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Haay,

Toch zou ik als ik jou was morgen nog niet testen! Is echt te vroeg, bij maar weinig vrouwen komt er resultaat uit.
    Ik snap wel dat je nieuwsgierig bent, maar dan heb je straks een teleurstelling. Ik zou wachten tot 3 dagen voor je NOD.
    Of op je NOD zelf! Als je ei eerder is geweest dan 14 dgn later word je ongi/ of zwanger.
    Het is elke ronde leuk toch, ook al ben je nog zo kort bezig!

Ja als ik donderdag nog niet ben dan test ik! Mijn
    Manlief zei net al anders test je morgen. Haha dan is mijn NOD.
    Ik zit elke maand rond dezelfde tijd dat ik het moet worden, vorige maand 27 en die maand ervoor 28.. Dus had daarom al gisteren getest dat het een dag voor mijn ongi kon zijn, maar vandaag nog niks.
    Wachten nog lekker af! Hoop natuurlijk nog steeds..

16. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee wendy!

Ja hier alles nog goed! Geen last van klachten..
    Moe en soms wat misselijk maar meer ook niet!
    Ja ik vraag me ok af hoor hoe dat zit met mijn lichaam..
    Mijn manlief zei al van nou anders test je morgen toch nog een keer, dus ik heel zelfverzekerd van nee doe ik niet. Wacht tot donderdag maar nu elke keer als ik er langer over na denk dan zou ik zo willen testen!
    Hahaha test verslaafd:D als hij maar mooi twee roze streepjes geeft(l)
    Dus misschien als ik morgen ochtend nog niks heb dat ik dan nog een testje zou kunnen wagen.. Oepsss***

Met jou ook alles goed? Ja vreemd is dat! Je lichaam kan soms zo gek doen. Ik heb ook zoiets van waar blijft mijn rugpijn en buikpijn en hoofdpijn klachten?? Haha
    Even alles in de gaten houden en vergelijk hoe je het steeds hebt.
    Bij mij zie ik zelf ook elke maand is het anders.
    Misschien dat als ik ongi word dat ik voor mezelf een verbod op deze site geef. Dat ik me er wat meer vanaf zet.
    Op naar de volgende ronde, was je mooi op tijd deze keer o te vroeg?

17. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt wel gelijk! Het is ook nog heel vroeg, ik ga het proberen uit te stellen tot zaterdagochtend.

Echt knap van je dat je tot donderdag kunt wachten. Hoop dat ongi uitblijft en je donderdag een knaltest in handen hebt!

Hou je in de gaten!! :))

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik was precies optijd, dus dat is dan wel weer fijn.. :) ja je lichaam doet rare dingen met je! Ik ben wel heel benieuwd naar jouw test hoor! Knap dat je het zo vol houdt, petje af!

Liefs!

19. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx iedereen die even mee heeft gekeken naar mn testje.. Ik vind jullie allemaal wel heel positief hoor, voel me echt een pessimist, haha!! Ik durf er gewoon echt geen vertrouwen in te hebben... Zeker niet zolang ik een negatieve CB heb, want die testen hebben me nog nooit iets voorgelogen!

@Wendy: Ja t gaat wel.. soms denk ik dat ik best zwanger zou kunnen zijn, maar ja, dat dacht ik elke maand tot nu toe, dus durf echt niet naar mn lichaam te luisteren! Ik heb wel echt zere borsten en rond mn tepels is t een beetje donker ofzo..?? En mn liezen voel ik en vanmorgen was ik wel misselijk. Maar nou heb ik de laatste dagen ook weinig geslapen en ben een beetje brak, dus misschien voel ik me daarom 's morgens wel misselijk..

@ Engeltje: thanx voor je support, das lief van je! Ik ben heel benieuwd of je je morgen vroeg kunt bedwingen, haha!! Schaam je vooral niet om wel te testen, vind dat je t echt heel goed volhoudt!! Ben trots op je hoor, haha ;) En ik heb echt nog hoop voor je, ik ga heel hard duimen dat je duivels weg blijven!!
    Ik heb me voorgenomen morgenvroeg niet te testen, maar weet nu al dak t niet ga kunnen laten, ik ben gewoon te nieuwsgierig om te zien of mn testje al wat donkerder wordt!!

@ Steffi: Nee joh, niet gaan testen op 7 dpo, das echt zonde van je testen en de kans dat ie dan negatief is is zooooo groot (ookal zou je wel zwanger zijn), dat je jezelf alleen maar miss onnodig verdriet aan doet!! Als je vroeg wilt testen kun je t beste op 10 dpo beginnen, dan is er een kleine kans om al wat te bespeuren..

20. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja en Wendy, mijn ongi is ook elke maand weer anders hoor.. Denk ook altijd, wat nu weer??!! Vorige keer was ik bijna niet ongesteld en de keer ervoor mega!!
    3 maand geleden zoveel pijn dak echt 2 dagen op de bank heb gelegen, afgelopen maand nergens last van.. Raar he, je lichaam is echt nooit voorspelbaar..

Deel Deze Pagina