Wie ook op het wachtbankje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja het is iedere keer anders! Sinds vorige cyclus ineens last van zere borsten (nooit gehad!) Nu weer, alleen nu gaat het niet weg tijdens mn ongi :s vorige maand was dat met een paar uur over.. Ik hebnu al 2x achter elkaar dat het maar 1 of 2 dagen duurt.. Blijft vreemd dat vrouwelijke lichaam!
    iefs!

2. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Ik denk echt dat het goed komt. Even proberen rustig af te wachten en wie weet wat het word.
    Ik hoop dat het een keiharde ja word, en dat het een plakbebe voor je is! Ik gun het je zo!! Snap dat je morgen wel weer wil testen!
    Zou ik denk ik hetzelfde hebben hoor, als ik een licht streepje heb.
    Ik denk dat als ik morgen ochtend het nog niet ben misschien een testje waag en als hij dan omo wit blijft dat ik gewoon op mijn ongi richt. Want wil ook niet van de stress geen ongi meer krijgen! Pfff
    Dat vrouwen lichaam hadden ze wel wat beter mogen uitleggen vroeger..;):D hahaha!!
    Verbaas me elke keer weer..

* hoor mezelf praten 'nee donderdag test ik pas!' nu zeg ik al misschien morgen. Hahaha stomm!

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Over testen die donkerder worden, gaat dat echt met de de dag?
    Bij mijn vorige kind getest na 7 weken!!! Deze was erg licht dat ik twijfelde. Week later weer, maar even licht. Dus worden ze wel altijd donkerder?

Ik kan eigenlijk niet wachten om te testen, maar wil me ergens ook beheersen om het niet te doen... Zo blij dat ik geen test in huis heb.
    Maar morgen moet ik naar het kruidvat, dus misschien loop ik toch langs het vak met de testen. pfffff... ik zou morgen ongesteld moeten worden. Maar nog niets te merken, maar jah, het kan zo maar komen.

In twijfel...

4. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, even een update hier.. Ik heb er vanmorgen 2 testen tegen aan gegooid. Die van de kruidvat is wéér t zelfde verhaal. Binnen 5 minuten denk ik alleen in bepaald licht een schaduwlijntje te zien en nu (een half uurtje later) denk ik dat dat schaduwlijntje misschien wel een streepje zou kunnen zijn.. Maar ik moet er echt enorm op turen en m in bepaald licht houden en mn fantasie misschien ook wel een beetje gebruiken.. Ik heb t idee dat mn test van 2 dagen geleden nog t beste was en dat ze daarna alleen nog maar vager zijn geworden..

Daarna een test van Quid gedaan, die koop je hier bij de carrefour, schijnen hele goeie testen te zijn en zijn op papier gevoeliger nog dan die van de kruidvat, en wat denk je...? Hartstikke omo wit!!!
    Dussss, ik geloof er niet meer in!

Sterker nog, ik had vanmorgen en heeeeel klein beetje roze in mn onderbroek en ik heb t gevoel dak ongesteld moet worden (al zou dat nog 2 dagen te vroeg zijn..)

Maar ja, vandaag ben ik dus 12 dpo en ik heb nog altijd bij mn zwangerschappen op 12 dpo een dikke vette positieve test gehad en als ik nu zo hard moet turen en dat ding in allerlei hoeken moet houden om misschien wel iets te zien wat lijkt op een lijntje.. dan gaat t echt helemaal nergens meer over!! Zo, ik ben er klaar mee!! ;)

Engeltje, hoeist bij jou?? Ben heeeeeel benieuwd of je getets hebt vanmorgen??!!

@ Blauwespeen: normaal zou je wel verwachten dat een test iig elke 2 a 3 dagen donkerder wordt, omdat t HCG zich dan weer verdubbeld heeft.. Jeetje, dat je bij je vorige zwangerschap zo laat zo licht hebt getest, dat is ook wel bijzonder!! Had je toen bij je bloedtesten wel voldoende HCG in je bloed dan?

5. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    goedemorgen dames
    @wendy ook mijn ongi is dit keer heel anders, normaal ben ik altijd goed ongi en is er echt mega veel te vinden in m n maandverband dit keer niet alleen tijdens plassen vind ik een hoeveelheid in de wc m n maandverband blijft aardig schoon
    @ engeltje en en heb je je kunnen bedwingen of heb je toch getest ben nieuwsgierig :p
    @ bueno ja ik herken het met die testen, heb voordat ik ongi werd ook getest 3 keer heel licht streepje en idd moet je met bepaald licht kijken maar toch ongi ik denk als je een roze licht streepje ziet het een positest is
    het begint hier een aardig vruchtbaar clubje te worden we hebben weer wat zwangere dames erbij
    hoop wel dat jullie gezellig blijven meedoen :p;)

6. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Bueno, balen hoor.. Maar nog niet opgeven. Zolang je nog niet ongi bent is er hoop toch?!

@engeltj: Ja ben ook heel benieuwd of je je hebt kunnen inhouden??? ;)
    Ik heb niet getest vanmorgen, zit nu pas op 8DPO, echt nog te vroeg maar ben wel heel nieuwsgierig.

7. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Goedemorgen bueno,

Lastig weer! Had al gedacht dat je zou testen.. Haha
    Maar toch vind ik dat je de moed nog niet moet laten zakken.
    Want zolang dat streepje er staat. Ik weet niet hoe je dat de vorige keer had? Of het gelijk een streep was of dat je ook langer moest wachten..
    Blijf hoop houden!! Doe ik ook voor jou..
    Duimen duimen...

Wat blauwespeen zegt klopt wel, niet iedere vrouw maakt gelijk de hoeveelheid hcg aan. Mijn moeder bijv. Daarbij duurde het heel lang voordat zij het pas goed streepje had. Zij maakte dus gewoon heel weinig hcg aan.

Hier;; gatverdamme wou het eigenlijk niet zeggen maar wel getest! En raad eens negatief! Nou wat wil je nog meer.. Pfff
    Nog geen ongi ook niet positief. Niet eens een klein streepje.
    Jammer hoor, laat die ongi maar gauw komen.
    Ik weet wel ga niet meer testen voor mijn NOD! :(

8. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Goedemorgen ladies,

Hoe gaat het met jullie???

@mama, steffie; nou getest maar negatief! Dus hoop dat mijn ongi snel komt want ben het zat. Baal ervan.
    Wel als ik s'morgens wakker word misselijk enz. Waar zou dat vandaan komen dan??

@steffie, goed van je dat je niet getest hebt. Want dan had je misschien wel negatief gehad. Op naar een knaltest voor je!

@mama, jij straks weer aan de klus.

9. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ bueno hier een voorbeeld van te laat hcg in de urine en toch zwanger
    was van m n eerste kind in december 98 al overtijd door moeder naar dokter gestuurd en getest natuurlijk negatief in januarie weer en februarie ook allebei negatief bij huisarts vervolgens doorgestuurd naar zh voor echo niks te zien ( of niet goed gekeken ) alleen eierstok wat opgezet vervolgens in april weer naar ha gegaan en toen ook gezegd dat ik binneste buiten gekeerd wou worden kreeg toen van ha te horen dat ze dacht dat het tussen m n oren zat vervolgens heeft ze toch nog een keer getest en wat bleek bingo test slaat toen uit en wat dacht je ik was al 14 wkn zwanger
    ik ben een persoon die laat hcg aanmaak want had pas bij 14 wkn eerste kind een positieve test bij kind no 2 na 9 wkn zwangerschap pas een positieve test dus meid hou vol het kan nog altijd

10. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Engeltj: He meid, wat balen voor je!! Maar zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop!!!!!!! Waar die misselijkheid vandaan komt weet ik niet. Als je dat normaal nooit bent zou ik over 2 dagen als ongi uitblijft gewoon weer testen hoor. Welke test heb je vanmorgen gebruikt???

11. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohnee Engeltje, had zoooo gehoopt dat je gewoon hartstikke positief zou testen vandaag.. :( Maar ja, zolang je nog niet ongesteld bent is er nog een beetje hoop.. Maar wel een domper! :(
    Voel je je ongi al aankomen dan, of dan nog steeds niet?

Naja, ik snap dat je zegt dak nog hoop moet houden, maar echt, t streepje is zoooooo licht, dak echt 3x moet kijken of er nou wel echt iets staat! Mn test van 2 dagen geleden was nog de beste!!

Bij mijn vorige zwangerschappen teste ik 2 of 3 dagen voor mn NOD met de digitale van CB en dan stond er 'zwanger 1-2'. Die heb ik dus gister gedaan en die was negatief en weet zeker dat ie vandaag ook negatief zou blijven als ik die zou doen..

Die kv testen zijn dus gewoon niet te vertrouwen blijkbaar!! Heb nog even gegoogled en lees echt veel verhalen over meiden met vaag positieve kv testen, die vervolgens niet zwanger zijn, dus.. En bij diegene die wel zwanger zijn worden de testen donkerder.. bij mij worden ze eerder lichter...:x
    Bah!!

Ohja, ben wel mn temperatuur aan t bijhouden sinds 4 dpo (ja, beetje zinloos, weet t, maar wou daar mee beginnen deze maand, maar was al te laat en dacht, naja, ik begin wel NU, dan heb ik iig al iets..) en mn temp is al alle dagen 36.7 en vandaag was ie gestegen naar 36.8, dus das miss wel een goed teken???
    Iemand hier ervaring mee??? Wanneer daalt je temp normaal gesproken, pas op de dag dat je ongesteld wordt, of al een aantal dagen ervoor??

12. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, zie hierboven t verhaal aan Engeltj, de hoop is al een beetje vervlogen hoor...

Hoe is t bij jou??

13. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jezus mama15, wat waren dat voor een prutsers dan???!!! Dan hadden ze toch echt wel iets op je echo moeten zien hoor, zou je denken.. En dat je er dan zelf zo achteraan moet!! Echt niet normaal.. Maar ja, allemaal helemaal goed afgelopen dus zoals ik begrijp!!:)

Wel heel bijzonder hoor, dat je zo laat positief test! Ik heb t al wel vaker gelezen idd... Maar ja, weet je, bij jou is dat dus bij beide zwangerschappen zo geweest en dan is dat dus iets wat waarschijnlijk 'normaal' is bij jou, maar ik heb nog altijd voor mn NOD vet positief getest, ookal eindigde t 3x in een miskraam, aan t HCG gehalte heeft t nooit gelegen!
    Dus daarom vind ik die super vage testjes nu echt niet bemoedigend, want voor mij is dat gewoon niet 'normaal' zeg maar..:(

Maar vind t wel heeeel lief dat je me probeert op te beuren hoor:D

14. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BUENO, Als je temp. stijgt en nog hoog is dan zou ik het niet opgeven hoor meid. Mijn temp. zakt altijd 1 dag voordat ik ongi wordt. En echt flink. 0.4-0.5 graden.
    Voel je je ongi al aankomen dan?????????

Mijn temp is na de dip op 6DPO weer flink gestegen, gister avond stond het eten me echt tegen en hele pijnlijke steken in m'n linker borst. Maar goed verder ben ik niet misselijk ofzo..
    Gek maar als ik morgen kotsmisselijk wakker wordt spring ik een gat in de lucht ;)

Wil zaterdag testen maar weet niet of ik het zolang vol houdt, dan zit ik op 12 DPO..
    Zit niet te wachten op een teleurstelling

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Steffie; Ohh wat spannend zeg! Ben benieuwd!

Bueno; he, wat balen zeg :( maar ik denk dat je niet op moet geven hoor! Zolang die ongi nog niet k om t! Mijn collega had bij beide kids pas na 8 dagen overtijd een positieve test, dus alles is nog mogelijk!

Engeltj; ohh balen zeg :( maar zolang de duivels nietkomen is er nog hoop hoor

(zoals ik bij bueno al schreef) houd moed!

Liefs!

16. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames :)

Deze keer zit ik wel erg lang op het wachtbankje :);)
    Nu 4 dagen over tijd, maar nog steeds omo witte testen...

Alle maanden balen dat de ongie doorbrak en nu al 4 dagen balen dat er geen "zekerheid" is....

17. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Oh, wat spannend draak2012!! Voelt je lijf ook anders dan normaal? Hoop voor je dat het raak is!!

Bueno en Engeltj: Jammer dat het niet raak lijkt te zijn... Op naar de volgende ronde! Ik merk ook wel dat ik door dit forum veel meer gefocused raak op een eventuele zwangerschap, misschien moet ik de laatste week voor NOD niet meer kijken om extra spanning te voorkomen, aan de andere kant, het is zo leuk al die herkenning en verhalen en blijdschap als het lukt bij anderen.

Ik ga echt streng zijn voor mezelf, testen na het weekend! Anders toch geen 100% zekerheid en zonde van het geld, haha. Wat vinden jullie de betrouwbaarste test??

18. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    @draak: Pffff lijkt me heel frustrerend. Voel je je zwanger?
    Welke testen heb je gebruikt??
    En heb je normaal altijd regelmatige cyclussen?
    Succes meid, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

19. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel frustrerend!
    Voel me eigenlijk gewoon goed, afgelopen maanden leek ik iedere keer wel wat te voelen, maar was het niks..
    Het enige dat ik nu heb is dat af en toe mn baarmoeder gevoelig is, maar op het moment dat ik het echt merk, is het alweer voorbij...

Heb de kv2v5 gebruikt...

En cyclussen zijn al maanden 28-26-28-26-28- en nu dus geen idee ;)

20. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hoeft natuurlijk ook niets te voelen maar wat zou het fijn zijn dat je lichaam een beetje meewerkt. Een keer goed misselijk in de morgen. Dat heb ik ook hoor ...
    Ja kv2v5 zijn opzich heel gevoelig, heb ik ook gelezen hoor ;)
    Maar geen bloed geeft moed dus blijven duimen op een knaltest.
    Wanneer ga je weer testen?:)

Deel Deze Pagina