Wie ook op het wachtbankje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Dag dames, ik heb besloten naar de huisarts te gaan omdat ik het gewoon weg niet vertrouw en erg onzeker ben. Wij zijn nog maar net begonnen met de kinderwens, maar loop nu al voor de 3e week met lies-en buikpijn. Ik sta er mee op en ga ermee naar bed, en mijn testen blijven maar negatief. Ik ben onregelmatig, en sinds maart niet meer ongesteld geweest, wat zelfs voor mijn cyclus abnormaal is.
    Ben dus bang dat de klachten ergens anders vandaan komen, ga vandaag maar eens praten met mn arts. Wie weet kan er nog een bloedtest vanaf, wat er dan ook uit komt, ik wil zeker weten dat alles vanbinnen goed zit!

Ik laat jullie wel weten wat er uit is gekomen!

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Het meiden
    Ik zit ook weer op het wachtbankje ik mag over 8 dagen testen.
    Maar heb er een beetje een hard hoofd in. We hebben donderdag sex gehad en vrijdag middag een knap positieve ovutest gehad en zondag ochtend sex gehad. Zaterdag avond ging niet me man voelde zich heel beroert. Maar we gaan weer afwachten tot volgende week.
    Jullie ook allemaal veel succes met wachten en degene die ongi zijn geworden echt balen.

3. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik mag weer van het bankje af, na 4 dagen overtijd, is de ongie toch gekomen :(

Voor diegene die nog wachten, succes!!

4. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hallo allemaal !

Wat interessant om dit topic te lezen :) Heb vandaag van begin tot het eind gelezen, super leuk !!
    Wij stoppen over anderhalve week met de pil ! We gaan voor een eerste kindje samen ! Mijn vriend heeft al een dochtertje uit een vorige relatie.

Wel voel ik me vandaag een beetje vaag.. Afgelopen vrijdag bleek ik ineens een blaasontsteking te hebben .. Hmm apart want die had ik nog nooit gehad, maar eens moet de eerste keer zijn.. dus kuurtje van 5 dagen meegekregen met 4 pillen per dag.
    En vandaag werd ik wakker met vage buikpijn en ben de hele dag al misselijk. Temperatuur is ook van 36,7 vandaag ineens 37,3. Ik dacht dat ik koorts had omdat ik ook de hele dag al bloedheet heb voor mijn gevoel. Erg vreemde dagen ...

Maargoed, nog 9 dagen tot mijn strip van de pil leeg is en daarna zien we wel hoe het loopt !!! Ik vind het best een beetje spannend want ik wil dit al een tijdje en nu is mijn vriend ook eindelijk zover ! Nouja, hij is nog wel wat angstig ( ervaring qua zwangerschap met ex was erg vervelend verlopen... per ongeluk zwanger geraakt, hij wou geen kind en zij heeft het gehouden, hij wou zijn plicht doen en is dus met haar getrouwd en huis gekocht maar van binnen kon hij niet van zijn kindje houden en was dus zovaak mogelijk van huis , uiteindelijk is zij 7 x vreemdgegaan en zijn ze gescheiden ) maar hij moet er gewoon nog even aan wennen ! En uiteraard houdt hij zielsveel van zijn kleine meisje !! Gelukkig zijn we het er wel over eens dat we het samen gaan proberen of een wondertje ons gegund is !

Ik zit dus nog niet officieel op het wachtbankje maarrr... wil graag met jullie contact hebben hier en mijn gevoelens vragen etc delen !!!

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik zit ook op t wachtbankje, moet rpnd de 20 e ongi worden, eerrst dacht ik is het nu raak?! Had van alle soorten sy ptonen. Maar ik heb nu het idee dat het gewoon ongi gaat worden vd week. Ik voel dat meestal wel aankomen, maar je weet maar. Nooit.

Succes iedereen die moet gaan testen binnenkort!

6. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meis, op naar de volgende ronde! Hopelijk is het dan raak!:)

7. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen bloed geeft moed! ;)
    Wanneer ga je testen indien ongi uitblijft?

8. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Hier moet ik nog 8 dagen wachteb tot ik nag testen.. Duurt zolang nog (ongeduldig ;)))

Hebben jullie wat gemerkt kwa innesteling?

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee meis,

Vervelend voor je! Ik hoop dat er wat uitkomt..
    Waar je meer zekerheid van krijgt.
    Wat je zegt als je last hebt wil je toch weten waar het vandaan komt. Succes en laat je het ons weten?

Liefs!

10. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee nath,

Wat leuk dat je er gezellig bij komt lezen, kletsen!
    Welkom.. Wat een verhaal!
    Toch leuk dat hij uiteindelijk wel met jou een kindje wil hebben.
    Wel sneu hoor voor hem dat het uiteindelijk zo ver is gekomen, maar ook voor zijn dochtertje. Gelukkig heeft ze een leuke stiefmoeder er voor terug gekregen! Haha
    Succes volgende week met beginnen..
    En sta er niet van te kijken als je gelijk denkt de eerste ronde zwanger te zijn want dat heeft hier iedereen bijna ondertussen.
    Klets gezellig, vraag ook dingen!

Liefs!

11. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi hoi
    ik zit ook op het wactbankje heb sisn gister erg veel onderrug pijn en een zeurderige gevoel in me onderbuik wie weet :)

12. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    ik ben erg benieuwd!!

13. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #293 L89, 19 jun 2012
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
    Hee dames...

Poeh wat hebben jullie veel geschreven de afgelopen dagen...
    Heb wel mee gelezen, maar veel moeten werken en dus niet kunnen reageren...

Ongie dames... balen... digi knuf....zoo vervelend altijd die ongie.. maar ook wel weer een duidelijkheid, op naar de volgende ronde helaas...

Verder las ik dat 1 iemand zwanger was... (hoop niet dat ik me vergis)... Proficiat...:D

Bueno: Lees dat je paar testen hebt gedaan, waarvan er ook een aantal een 2de streepje waren.. Spannend meestal gebeurd dit allees als je HCG in je lijf hebt. Hopelijk snel duidelijkheid, want dit is natuurlijk nog niet echt duidelijk... Hopelijk snel een knaltest of ongie...

Zie dat er ook een aantal nieuwe dames zijn.. Welkom..:D:D
    Succes met wachten...

Hier vanwacht ik morgen of donderdag mijn NOD...
    Heb als sinds donderdag ontzettend lage rugpijn, moet constant parecetamol innemen... Vandaag was ie weg, maar begint nu weer beetje te komen...:(
    Verder af en toe wat steekjes in mun onder buik.. en wat zware borsten bij het sporten dede ze wat pijn... Voor mijn gevoel lijken ze ook dikker maar vl zegt dat ze nog steeds het zelfde zijn... verder echt een mega opgeblazen gevoel, brpek krijg ik amper dicht...
    Tjaa wie weet... hoop het natuurlijk, maar ga ervan uit dat ik ongie wordt... ENige vreemde symptoom wat anders is als andere maanden is mun rugpijn.. its killing me...:(

Heb nog geen test gedaan, goed he... Wil nog ff wachten mss morgen testen of donderdag,... Vl zegt wachten tot don of vrij.. aah nog zo lang...

14. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb inwendig onderzoek gehad (altijd leuk) maar gelukkig waren er geen afwijkingen. Verder moet ik gewoon afwachten, al zei de huisarts dat hij denkt dat ik niet zwanger ben omdat ik al 3 weken met klachten loop en ik vanmorgen nog negatief heb getest. Klachten staan waarschijnlijk dus niet in verband met een evt zwangerschap. Als mijn menstruatie nog lang op zich laat wachten of ik blijf klachten houden, mag ik terug komen.

Ik ben gerust gesteld, het ging mij vooral even om het inwendige gebeuren, stel je voor dat ik met een cyste of ontsteking zou lopen.....

Wij gaan gewoon lekker verder, zijn ook nog maar net de 2e maand ingegaan.

15. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Marriedgirl, wat vervelend die onzekere toestand.. Ik zou echt niet heel lang gaan zitten wachten op je menstruatie hoor, miss hooguit nog 2 weken en dan zou ik als ik jou was gewoon vragen of hij je kan doorverwijzen naar een gyn..
    Wat voor een inwendig onderzoek heeft ie gedaan dan?? Gewoon gevoeld, of wel een echo?
    En heeft ie geen bloed genomen dan???

16. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Draak wat balen zeg!! En dan ook nog 4 dagen overtijd, pffff... fijn he, al dat wachten en dan uiteindelijk weer 3x niks!
    Sterke en alvast veel succes voor je volgende ronde!!

17. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe meiden: WELKOM!!!! :D

18. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Alleen gevoeld, verder niets. Ik houd zeker in mn achterhoofd niet te lang te wachten, maar heb begin juni een paar dagen bruine afscheiding gehad en dit zou ook een menstruatie kunnen zijn geweest. Ik zie mijn lichaam wel voor die gekkigheid aan, dus ik heb gewoon nog even geduld. Het zou ook wel heel gezegend zijn als we nu, na 6 weken, al direct zwanger zouden zijn! ;)

19. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Niet, ik wqcht het gewoo af deze week, mocht het zondag nog niet zo zijn ga ik testen.

Maar deze maand vind ik t niet zo erg als het nog niet raak is want net begonnen met nieuwe job. Dus liever dat t over paar maandjes raak is maar je kan t niet plannen en tis meeeer dan welkom hoe dan ook!!

20. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    ik ook op het wachtbankje. ik wil zaterochtend testen ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD.

heb van de week pijn aan mijn boorsten aan de zijkant naar mijn oksels toe gehad.

witte vlokken in urine (heb ik nooit, zover ik weet)

en mijn doos jeukt....dat had ik ook toen ik zwanger was van K

pijn in onderbuik en onderrug. van de week had ik ineens vreselijke pijn in mijn buik, ik kon gewoon niet stil blijven zitten van de pijn!

ik ga mijzelf maar niet gek maken,het kan nog alle kanten op gaan!

blegghh ik ben niet goed ik wachten :x

Deel Deze Pagina