Wie ook op het wachtbankje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ja ik herken het ik heb allemaal steekjes rond me baarmoeder of dat is dat ik zwanger ben of dat ik ongi moet worden weeet ik dus niet

pff wat een onzekerheden he !!!

2. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Nou inderdaad pfff maar wil niet veel hopen want dan ben je gelijk weer teleurgesteld als het niet zo is.. Heb wel klein beetje bruine afscheiding maar heel weinig.. Aaaa hihi pffff

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Even een hele stomme off-topic vraag hoor ... Ik ben net nieuw, en ik zie sommige praten over pendels, en in hun onderschrift namen data;s en geslacht hebben staan bv hierboven " Pendel: Juni 2012 Meisje Hilse."

Wat houdt dat in en wat is een pendel ???

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ben vandaag ongie geworden zoals ik al dacht! Vind t nu niet zo erg, op naareen nieuwe ronde! ( zou wel fijn zijn als t dit jaar lukt! :) )

6. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    Het beste kun je testen op je nod ipv 12dpo.. weet dat het moeilijk is om die paar dagen extra te wachten, maar bespaard je n hoop frustraie als je test negatief is, en n hoop geld, want op je nod zul je er dan waarschijnlijk nog een willen doen..
    want zodra er geen rood is, is er nog steeds goede hoop

7. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ holadiee ja ik kreeg tegenstrijdige berichten over de etos zwanger worden pillen vandaar dat ik halverwege weer gestopt was maar goed gewoon normaal ongi geworden wel anders dan normaal
    @ engeltj nee nog niet aan het klussen nog het laatste beetje rotzooi is nu wat bruinig ( denk oud bloed ) en dan ben ik het 2 daagjes geweest maar anders dan normaal alleen tijdens plassen goed rood verlies maar maandverband bleef zo goed als omo wit
    voel me wel niet zo lekker in m n buik sinds gister maar denk dat er een buikgriepje aan zit te komen
    op naar een nieuwe ronde kunnen we weer kletsen over wat we allemaal voelen en dat we denken dat het wel eens zover kan zijn hahahah vind het wel fijn dat ik het zo kan delen
    tuurlijk laat ik de uitslag weten als ik wat weet volgende week woensdag

8. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee meis!

Oh Oke, jammer is dat! Toch vind ik het vreemd hoor, ik hoor namelijk niet zoveel mensen over de kv testen. Dat ze slecht zijn etc.
    Maar ben je al wel ongi dan?
    Zo lang je nog geen ongi hebt hoop?
    Wel gelijk weer komen kletsen dan hè, als je na je ei zit!
    Vind ik gezellig..

Tot dan liefs!!

* hopelijk word dat eindelijk ONZE ronde!!

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Oooh maar twee dagen? Dat is kort.. Ik heb meestal 4 dagen ongeveer!
    Moet ook zeggen dat mijn ongi ook anders is hoor, lang niet zo heftig.
    Ik gebruik dan tampons maar dat is echt weinig hoor!
    Geen idee wat dat kan zijn, en of dat erbij hoort! Haha
    Nou lijkt me zeker gezellig, dan hebben we vast wel weer klachten.
    Moet wel zeggen dat ik deze ronde probeer er nog minder mee bezig te zijn. Kijk als de laatste week aanbreekt dan word ik weer heel kriebelig! Haha
    Hoop dat alles goed is woensdag!

10. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Hee nath,

Wel goed van je hoor! Lastig is dat dan om zo'n meisje wat bij te brengen hè, bij mama mag het wel bij jullie niet.
    Heel duidelijk, ze moet ook weten waar ze aan toe is.
    En als ik het een beetje goed begrijp kan de beter volgen jaar bij jullie zijn. Iets meer pit in opvoeden. Vind ik toch altijd wel belangrijk.
    Niet grappig dat ze slaat! Ag kinderen, je kunt zo zoveel bij brengen.
    Toch een beetje voormoederen..
    Wel leuk voor jullie, toch nog voor een kindje samen!
    Hoop dat het snel raak mag zijn..
    Gun het zijn tijd want niet iedereen is snel zwanger. Elke maand hoop ja natuurlijk wel, dat is normaal!

Succes samen! Gezellig..

Liefs!!

11. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nou doordat ik voor mijn werk van huis was hebben we vlak voor mijn vermoedelijke eisprong niet kunnen klussen :(. Wel de dag na... Ga gewoon er vanuit dat ik niet zwanger ben dan kan het altijd meevallen :).

12. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kim, helemaal mee eens hoor! Vroeg testen is normaal gesproken ook niet aan te raden.. Maar gezien mn eerdere miskramen doordat ik Factor V Leiden heb, moet ik proberen een eventuele zwangershap zo snel mogelijk op te speuren om te kunnen beginnen met het spuiten van fraxiparine, vandaar dat de gyn me heeft aangeraden vroeg te testen. Vanaf 10 dpo zou je eventueel positief moeten kunnen testen, maar ja, dan moet je dus wel de juiste testen hebben ;)

13. Nath88

Nath88 Niet meer actief

14. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Tja, als ik google op índroogstreepjes kv testen' of 'vals positieve kv testen' kom ik serieus veel meiden tegen die dus exact t zelfde hebben gehad als ik.. Hoewel er dus ook meiden tussen zitten waarbij de testen ook zo vaag beginnen, maar dan wel donkerder worden.. Maar ja, omdat ze bij mij totaal niet donkerder werden en vandaag dus wit, denk ik echt dat t aan die testen ligt..
    Maar nee, ben nog niet ongesteld, morgen is mn NOD..

Jaaaah, ik kom gezellig weer kletsen hoor op t volgende wachtbankje!! :D Nu eerst ff 2 weken mn gedachtes verzetten en met andere dingen bezig zijn ;)

Ik zie je snel weer he!! En ik hoop ook echt dat dat onze ronde wordt!! En ik laat nog ff weten of mn ongi definitief doorgebroken is hoor!!

Liefs!!

15. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoihoi..
    Ik meld me hier ook weet even aan.. volgens mijn berekening zou ik vandaag ongi moeten worden.. (banner klopt niet helemaal). dus is spannend of het vandaag door komt of niet.. en anders wacht ik nog een paar dagen met testen als het lukt.. heb weinig hoop ivm weinig geklust ivm avonddiensten.. vruchtbare periode viel precies in het weekend dat we allebei vrij waren.. dus wie weet?? het blijft spannend.. niet veel symptomen die ik vorige maand wel had.. we wachten geduldig af..

Liefs..

16. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen ongesteld geworden, netjes 14 dagen na mn ei! Nogmaals alle meiden hier, heel veel succes!! En misschien voor sommigen tot t volgende wachtbankje!

17. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Kon me vanmorgen niet inhouden en heb er een test tegen aan gegooid! En volgens mij is die gewoon POSITIEF!!! Maar wil graag jullie mening, hoe kan ik een foto meesturen????

18. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    #338 stephanie86, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
    Ik moet eigenlijk van het weekend ongesteld worden, Gister ochtend wel test gedaan omdat ik niet meer kon wachten maar die was negatief helaas. Maar ja eigenlijk ook wel te vroeg om te testen. We zijn nu 3 maanden bezig en vind et zo spannend allemaal! Zou weer zo teleurgesteld zijn als ik et niet zou zijn deze maand, aangezien ik laatste dagen wel onwijs moe ben en gister wat misselijk, mijn borsten doen nu ook aan de zijkant zeer (aan de binnenkant zeg maar) normaal zijn ze ook wel gevoelig als ik ongi moet worden maar das altijd aan de bovenkant en aan de buitenkant... nou ja afwachten maar. Spannend

19. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland

Zou gaaf zijn! Alvast heeeel voorzichtig gefeliciteerd

20. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    oh steffie idd spannenddddd ben heel benieuwd naar de foto kunnen we mee kijken
    hier helemaal van de ongi af sinds gistermiddag dus maar 2 daagjes ongi geweest terwijl ik normaal echt wel 3 dgn goed ongi ben en nu had ik alleen tijdens plassen het bloedverlies en met afvegen
    normaal moet ik ook altijd tampons gebruiken maar was deze ongi ook niet het geval en maandverband bleef ook vrij schoon
    gister had ik wat bruin verlies oud bloed dus daar heb ik normaal ook nooit last van
    zou het kunnen dat je pas na 9 a 10 dgn een innestelling hebt en dan toch ongi word
    ik was wel gewoon netjes ongi op de dag dat het moest
    en als je naar mijn cyclussen kijkt op mijn banner heb ik dan netjes een regelmatige cyclus
    omdat die schommelt tussen 29 en 33 dgn
    wie kan mij hier antwoord op geven

Deel Deze Pagina