Nee doe ik ook niet hoor. Wacht altijd rustig af. Nou hopen op een knaltest voor ons allemaal deze maand. Wij hebben ook goed geklust. Volgens mij is mijn NOD 17 juli ongeveer. En de jouwe?
@ hier pfffff na de hele dag aan de vijver te hebben gezeten ben ik nu helemaal gebroken, gaar, moe maar kids hebben het naar hun zin gehad en flink wat vis gevangen papa en mama natuurlijk weer niks hier ook op het wachtbankje en ik ben wel heel blij dat we vrijdag met vakantie gaan voor 10 dgn even wat afleiding ben ik er ook niet zo mee bezig als de test dagen eraan komen maar moet zeggen dat deze ronde in ieder geval een heel stuk minder en makkelijker is dan voorgaande rondes toen was ik er echt alleen maar mee bezig en dacht ik de hele dag alleen maar aan zou het zou het en nu totaal niet ook is deze ronde m n ei maar 2 dgn geweest andere rondes 3 dgn en normaal had ik flink last van m n borsten vanaf m n ei tot m n ongi ook nu nergens last van vandaag ga ik vroeg m n bedje in want ben dood moe maar ja of ik ook slaap met dat warme weer is de vraag
Kom dus net bij de verloskundige weg...en ze kon me geen goed nieuws vertellen. Ze zag op de echo(inwendig, en viel 100% mee!) wel wat zwarts, dit zijn bloedstolsels. En ze vroeg heel netjes of ik nu wilde wachten of dat ik deze week nog naar de gynaecoloog wou. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog, en dan gaan ze kijken of ik d.m.v. medicijnen of curettage de rest van het zwangerschapsweefsel ga verliezen. Dus helaas een vroege miskraam... Maar we bekijken het nog steeds positief. Het is mogelijk om zwanger te raken, en het is geen bbz! Dus is mijn cyclus weer op regel dan gaan we een nieuwe ronde in!
Hee zwangels, wat vervelend voor je! Jammer zeg, dacht echt dat het nog goed zou komen. Vind het wel goed dat je het van de positieve kant bekijkt, je kunt idd wel zwanger worden! Meis kop op, snel is het jou beurt. Zolang zitten we hier nog samen! Liefs!
Kom net bij de gynaecoloog weg en heb bij haar ook een inwendige echo gehad. Dit was even vervelend toen ze op zoek ging naar mijn rechter eileider. Maar mijn eileiders zagen er prima uit. Ook zij zag nog weefsel/stolsels zitten. Nu moet ik deze week kijken of mijn lichaam het spontaan afstoot. En volgende week dinsdag heb ik weer een afspraak en dan gaan ze kijken hoe het ervoor staat. Mocht het dan niet volledig weg zijn gaan ze over op curettage. Moest ook nog bloedprikken voor mijn bloedgroep en bloedgehalte. Dus nu nog langer op het wachtbankje...
hey dames ook hier op het wachtbankje maandag of dinsdag is mijn nod heb nergens last van dit keer normaal wel dan heb ik al vanaf mijn eisprong tot aan de nod last van mijn borsten merk wel dat ik nu al 2 dgn goed moe ben smiddags maar dat heb ik normaal 1 of 2 dgn voordat ik mijn nod moet krijgen ook heb ik wat buikpijn vooral aan de linkerkant en dan echt vaak stekende pijn ik moet wel zeggen dat manlief er echt hard aan werkt en er alles aan doet om zijn zaad te verbeteren allerlei vitaminen slikt die netjes iedere dag gestopt met roken en laat zijn biertje ook staan heb nou een maand lang etos zwanger worden tabletten geslikt en denk dat ik toch gewoon over ga op de folium zuur heb er niet zo m n geloof in en ja ik weet niet of ik gewoon extra foliumzuur erbij kan slikken dan blijf ik ze wel gewoon slikken hier nog steeds lekker op vakantie vandaag lekker met de kids naar de dierentuin geweest en hebben onze ogen uitgekeken
@ zwangels; wat heftig! Wel mooi dat de eileiders er veder goed uitzien! Is wel belangrijk natuurlijk. Hoop dat je lichaam het zelf afstoot. Dan kun je veder! Sterkte! @ mama15; hoop voor jou op resultaat deze maand! Die vermoeidheid ken ik, heel erg heb ik die! Denk er zelfs aan om bloed test te gaan doen! Bahh kan elke dag wel de hele dag slapen. Nou ben blij dat je man er ook helemaal voor gaat, mijn NOD is ook maandag of dinsdag! Dus we wachten samen.. Ik zou niet multivitamine waar foliumzuur al in zit. En daarnaast nog meer foliumzuur dat is namelijk ook niet goed! Dan krijg je te veel binnen en is ook niet Goed voor het kind. Dus of foliumzuur of die multivitamine. Ik gebruik nu zelf de eerste maand centrum mutivitamine voor mama. Liefs
Ja daar was ik ook wel blij mee Is dan een hele geruststelling! Verder voel ik me redelijk goed. Af en toe heb ik nu krampen en steken. Maar nog niet zo heftig dat ik niets meer kan. Heb ook nog wel bloedverlies maar heb nog niet het idee dat alles uit mijn baarmoeder is. Maar dit gaan we dinsdag zien want dan moet ik weer naar de gynaecoloog. Hoop ook dat we snel weer verder kunnen.
@ alle dames hier terug van vakantie en bah wat een weer hier terwijl we niet ver weg waren hebben wij toch niet mogen klagen kwa weer iedere dag droog regelmatig zon en meestal snachts alleen regen vandaag met 25 grd weg gereden en hier de verwarming aan moeten zetten me nu aan het begeven aan de was teringggg wat een was pffff en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel hier bijna testen zit nu op dag 29 normaal rond dag 31 ongi dus ben eens benieuwd zelf heb ik heel sterk het gevoel dat het wel eens bingo kan zijn maar goed we weten allemaal dat ons lichaam ons gigantisch voor de gek kan houden maar zou wel een leuk verjaardagskadootje voor manlief zijn heb ook nog steeds geen ongi klachten geen buikpijn niet moe geen hoofdpijn en geen afscheiding ook de pijn in de borsten is anders dan anders normaal pijn aan de zijkanten vanaf eisprong nu alleen gigantisch aan tepels zijn er ook nog andere dames die deze week mogen testen spannendddd benieuwd of er weer roze of blauwe knallers tussen zitten
Hoi hoi Een laat berichtje na mijn bezoek aan de gynaecoloog afgelopen dinsdag. Ik was bijna schoon, mijn lichaam had het goed gedaan. Dus nu kunnen we weer opnieuw gaan klussen. Heb ovulatietesten besteld omdat ik nu niet weet wanneer ik mijn eisprong heb. Moet over 8 weken weer naar gynaecoloog voor nacontrole, hoop dat ze dan wat anders ziet op de echo
Hoi zwangels; ben blij dat je toch nog 'schoon' bent geworden. Op na een nieuwe zwangerschap met een plakbebe. Je menstruatie op gang duurt toch meestal 4 tot 7 weken ongeveer. Welke ovulatietesten heb je gekocht? Ik wil ze namelijk ook kopen, had deze ronde weer niks! Liefs! Hoe gaat het met mama15? Al nieuws..
goedemorgen dames @ engeltj nee geen nieuws ben eigenlijk maar 1 dag goed ongi geweest vorige week woensdag zag ik dat het eraan kwam smorgens maar zetten niet door donderdag was ik ongi en vrijdag was het alweer ver gedaan wel heb ik veel buikpijn en blijf ongi gevoel houden we hebben afgesproken om deze cyclus af te wachten en ff te kijken wat deze doet en is het weer zoals deze ongi dan bellen we dokter en gaan we eens navraag doen ik gebruik ook ovulatie testen alleen gebruik ik die van cb met de smiley en iedere maand klopt mijn ei en volgens mij lopen wij toch gelijk engeltj of heb ik het verkeerd als goed is is mij ei 4 augustus dat deze springt dus verwacht vanaf 2 augustus positieve ovulatie test
Hey Engeltj, Hier gaat het goed! Ben maandag begonnen met de ovulatietesten en gisteren waren de streepjes bijna even donker. Dus heb vandaag of morgen mijn eisprong Dus we zijn al lekker aan het klussen geweest Denk dat mijn cyclus nu wel weer op regel is, dus denk dat ik mijn NOD op 12 augustus heb. Hoe is het verder met jullie Egeltj en mama15?
Hee mama15; Ook wel gek eigenlijk dat je er zo snel af bent. Ik ben deze maand ook ovulatietesten gaan gebruiken. Ik heb gisteren CD10 begonnen en hij was bijna al net zo donker als het controle streepje! Dus vind het wel weer spannend. Wanneer begin jij? Want wanneer moet jij ongi worden dan? Zou goed kunnen hoor dat we gelijk lopen.. Deze maand met vriendlief afgesproken dat ik niet meer ga testen voor mijn NOD! Elke maand weer hetzelfde liedje! Haha Maar waarom wil je naar de dokter? Liefs!
Hee, Mooi dat het goed gaat! Ow goed zo, welke CD ben je begonnen? Ik heb gisteren ook voor het eerst getest toen was hij bijna even donker als de controle streep. Dus ben benieuwd. Vanavond maar weer eens doen. Zou wel fijn zijn als het weer goed op de regel is hè. Ik zal even na kijken wanneer mijn NOD is. Ik hou voor de zekerheid 28dgn aan. Maar heb de afgelopen keer 29dgn steeds. Liefs!
morgen dames mijn ongi zal de 18 augustus zijn als het weer 31 dgn is ik begin meestal met ovulatietesten 5 dgn voordat ik vermoed dat m n ei is ik verwacht deze weer vanaf 2 augustus posi waarom ik naar dokter wil is omdat mijn ongi niet meer zo is zoals deze altijd was misschien is er iets dat niet klopt en als ik dan toch doorgestuurd word ( wat ik wel verwacht ivm m n verleden en een hele fijn ha ) kunnen ze meteen even alles nakijken ik wil ook niet meer voor mijn nod testen maar ik weet ook dat het heel moeilijk is de verleiding te weerstaan ik merk wel dat ik het iedere maand steeds moeilijker vind worden vooral het gevoel wat gaat knagen alweer niet waarom lukt t niet maar dit komt denk ik ook omdat ik voorheen zo makkelijk zwanger raakte stoppen met pil en meteen bingo
Ik lees het hier wel vaker maar wat word er met CD bedoelt? Ik ben er nu vanuit gegaan dat ik donderdag/vrijdag mijn eisprong heb gehad d.m.v. ovulatietest. En tel er dan 16 dagen bij, want als ik dan nog niet ongi ben dan heeft mijn man weer raak geschoten Mooi dat je ook een goede test had...weet je precies wanneer je moet klussen. En ik zou 29 dagen aanhouden, of het gemiddelde van alle rondes.
Hee! Oh Oke, mijn ongi is ongeveer 13 augustus! Heb deze maand ovulatietesten gebruIkt en heb zaterdag mijn ei gehad. Nou voel ik hem altijd al maar wilde er zeker van zijn dat het goed zat deze keer! Ow ja dat kan ik denk da ze daar wel begrip voor hebben. Ik heb ook elke maand moeite hoor met testen maar merk wel dat ik er deze maand een stuk minder mee bezig ben. Ik bn ondertussen ook al een half jaar bezig, ia ook net leuk. Maar ik moet denk ik geduld hebben. En ik baal er soms zo van, maar kan toch niks doen? Probeer het positief in te blijven zien! Liefs!