Hè ladies, ook ik mag zeggen dat ik zwanger ben! Ik ben zo blij' Jij ook gefeliciteerd zwangels!! Hoop voor jullie ook snel positieve test!!! Xxxx
Gefeliciteerd! Je hebt voor je nod getest of niet? Mooi dat je al een positieve test hebt. Geniet ervan! Ik ga van het wachtbankje af want had vanochtend ook een positieve test!Het 2e streepje is nu zo duidelijk! Whoehoe ben helemaal blij!
Pff nog steeds wachten begin nu ook weer op kwaaltjes te letten denk da ik er weer teveel mee bezig ben
Ik mag op rood... Ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek heeft gehouden. Zeker zo na die vmk. Ik heb zo net toch maar eens een zwtest gedaan en deze was omowit!:x zelfs geen tuurstreepje... Nu vermoed ik dat ik toch nog oude HCG in mijn urine had zitten.... Dus nu op naar de volgende ronde...
@ zwangels oh wat jammer meid op naar de volgende ronde samen tenminste dat denk ik nog geen ongi te bekennen maar verwacht deze wel al zegt mijn gevoel wat anders maar dat heeft mijn gevoel wel vaker gedaan
Ja erg jammer. Maar net wat je zegt samen naar de volgende ronde! Mits het bij jou nu niet raak is. Want dat zou nog beter zijn!