Ladies, Nog geen menstruatie in zicht ... Voel soms wel wat in mijn onderbuik, kwa bekende menstruatie krampjes, maar that's all .. Meestal ben ik het vaak ook gelijk diezelfde morgen als ik al wakker word... Spannend dus!! Heb nog geen test gedaan ... Ik wacht het gewoon lekker af Extra spannend dus Keep you posted @ Sylvia, dat is balen ... Nieuwe ronde nieuwe kansen idd.. Keep on smiling!
Ohh spannend zeg!! Dat je dat kan zeg, zo lang wachten Knap hoor Ik ben ontzettend benieuwd!! Hier zou het maandag door moeten breken, nog niets in aantocht.. Gisteren even wat menstruatiekrampjes, maar vandaag weer niets.
Ik zit ook af te wachten! Mijn eisprong moet vandaag zijn, hebben net sex gehadben benieud of het leuk zouw wel leuk zijn want mijn beste vriendinnejte is vandaag bevallen van een meisje dahpne heet ze 8 pond en 51cm, als nu lukt is onze kleine dan 9maanden jonger! I hope so....!
Engeltj, hoe gaat het met je?? De dag komt steeds dichterbij! Spannend! Mn moeder heeft vanmiddag een fles wijn voor me gehaald voor vaderdwg morgen.. Hoop dat ik aan een sapje moet
Hee Wendy! Hier alles goed. Gisteren krampjes vandaag weer niks wel gevoelige buik, en vanmorgen werd ik wakker met misselijkheid. Hoop echt dat we morgen een knaller hebben! Maar het kan zijn dat hij negatief aan geeft maar kan net ingenesteld zijn hè dus dan weet je nog niet of het wel of niet zo is. Dan ga ik er ook vanuit dat het niks is hoor. En hoe gaat het met jou?
Voor ons wordt het ook wachten.. Misschien weten jullie dag ik verlies vandaag wat roze afscheiding en dan weer helemasl niks zou het innesteling zijn? (was ook met slijm en gister een beetje lichtbruin en nu net met afvegen helemaal niks) pff moet nog lang wachten ook hihi..
Hee mama, Nee hoop het niet voor je! Zolang er niet meer bloed komt is het goed. Hoe voel je je verder? Liefs!
hey engeltje ik voel me verder wel prima op nog steeds die menstruatie vlagen dan heb ik last dan heb ik niks en ook iedere x met naar de wc gaan denk ik ja het is zover maar dan alles nog omo wit ik heb wel sinds eind van de middag gigantische last van m n nippels en in m n rechter borst aan de zijkant steken ook als ik daar aan kom doen ze pijn maar goed misschien omdat ik ongesteld ga worden wat ik ook merk is dat ik veel vaker voor de grote boodschap moet normaal heb ik dat alleen smorgens maar nu de hele dag door nog steeds geen zware hoofdpijn daar heb ik ook last van de dag voordat ik moet worden of de dag daarvoor weet t even niet meer hahaha ook wat vaker plassen maar dat zal wel zijn omdat ik misschien ( denk ik ) wat meer drink hoe is t met jou jij al ergens last van
Hoi Hier ook alles nog "rustig", hopen dat het zo blijft! Ik duim met jullie mee! Fijne vaderdag, ik ga misschien maandag een testje wagen, en voor diegene die het morgen gaan doen..toi toi toi!
Dat lijkt me helemaal spannend! !Succes Hier geen test gekocht. Wil toch afwachtend. Als er voor die tijd niets gebeurd ga ik donderdag testen. Dus nog 5 dagen! wachten op leuke dingen duurt altijd lang
Dag meiden, Wat spannend allemaal om jullie verhalen te lezen! Ik ben helemaal nieuw hier en proberen voor ons eerste kleintje! Februari gestopt met de pil en m'n eerstvolgende NOD is 3 juli! Succes voor iedereen die morgen moet testen...en met onze oranje mannen natuurlijk!
Dames spannend morgen testdag voor velen.. Succes en ik hoop op veel rozee.. Laten jullie snel wat weten.. Ik wacht nog ff met testen, zo lang mogelijk.. Knuf..
Ladies, Goedemorgen Ik heb nog steeds geen bloed gezien! Maar.... Gistermiddag & vanochtend zo'n Sensitest zw test gedaan en gaf bij beide een duidelijke rechterstreep aan, maar aan de linkerkant echt een heeel heeeel heeeel licht streepje.. Echt licht! Wat nu??? Niet ongesteld, geen duidelijkheid met die test Moest het even kwijt!
Voor mij niet meer, ik ben vannochtend ongi geworden. BALEN!!!! Het is die stomme schildklier, ik weet het zeker. Ik hoop jullie positief testen. En ik volgende maand.