Wie ook op het wachtbankje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xkarenx

xkarenx Lid

14 jun 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens nog zo'n dipstick (de laatste), en deze heb ik 5 sec in het water gehouden. En... Bij deze dus geen heeeel heeeel heeeel licht streepje!

Dus krijg stiekem toch hoop??

Kan het ook kloppen dat ik (nog) niet voldoende Hcg hormoon aanmaak of zo? En dat dat de oorzaak is?

2. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Morgen Meiden!

Helaas, vanacht ongi geworden :x :( Met goede moed door naar ronde 7 nu . Voor de meiden met een posi test Gefeliciteerd! En voor de meiden op het wachtbankje en de meiden die net als ik doorschuiven naar de volgende ronde veel succes! :)

3. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aahh balen dames die ongie.. Hopelijk brengt volgende ronde meer geluk..*digiknuf*..

Karen: heel licht streepje zou positief moete zijn en maakt je lichaam indd nog niet genoeg hcg aan voor een duidelijke test.. Ik zou morge of dinsdag nogmaals testen.. Spannend:D

Andere dames die al getest hebbwn?

Hier erge lage rugpijn al dagen, verschrikkelijkm. Ook heb af en toe last van krampjes/steekjes in de buurt van mun baarmoeder..
    Maar goed wat dit is? Voorbereiding op ongie of....

Nog ff moet ik ongie worden, woensdag! Nog ff wachten dus, wil dus ook nog ff wachten met testen..

4. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Engeltj!!! Ik was even een paar daagjes weg, sorry, was t vergeten aan te kondigen... Maar we zijn weer helemaal terug..

Hoe is t met je?? Ging jij niet vandaag testen??? Hoe is t met je symptomen??

Oh, ik ben weer zoooo slecht bezig!! Ik had toch nog maar 1 test in huis? Nou, ik heb gister de hele kruidvat leeg geroofd en een hele stapel testen gekocht, pfff, ben verder niet verslaafd ofzo, haha ;)

Vanmorgen een testje gedaan, hartstikke negatief weer... Tis 4 dagen voor mn NOD en normaal zou je denk ik al wel een licht streepje moeten zien, dus denk dat t weer niks is deze maand :( Baal er echt onwijs van!!!

Aan de dames die ongesteld zijn geworden: veel sterkte en hoop dat jullie de volgende ronde wel allemaal hartstikke positief testen!!

5. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, dat is idd wel hoopgevend!!
    Het kan zijn dat je miss nog niet voldoende HCG aanmaakt.. Wanneer is je NOD??
    Kan t miss ook zijn dat je urine te licht was?? Want als je urine niet geconcentreerd genoeg is kun je ook een lichtere of zelfs een negatieve test hebben...

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hallo bueno
    hahaha ik ken je gevoel met het kruidvat verhaal hier ook zo en als ik ze in huis heb liggen maar iedere x testen om te kijken of het raak is

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hier vanochtend ook weer negatief. Ik weet nou echt niet wat ik moet aanhouden! Voel me nog steeds zwanger, alleen die streep komt er niet, haha!
    Nou dinsdag weer en als laatste donderdag en dan geef ik het op voor nu!
    Sterkte meiden die allemaal aan het wachten zijn!

8. xkarenx

xkarenx Lid

14 jun 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren was mijn NOD ;)

Gisteren getest dus, en vanochtend weer ...

Dus zo vroeg is het niet ..

Pffff, wordt gek hier!

9. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Hallo meiden, hier ook opt wachtbankje, nod is 20-22juni. Af en toe misselijk, trekkend stekend gevoel in mn buik, veel lucht en ook veel warm hebben, en heb sinds gisteren met afvegen van die sliertjes afscheiding op 9dpo. Weet t ook niet, denk zelf naar ronde 9 te gaan, geen bloed is moed.

10. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, nou ik ben dus niet de enige ;)
    Naja, dat komt ook omdat ik in de ardennen woon (ben wel nederlands) en hier kennen ze geen kruidvat! En ik was gister bij een vriendin in NL en toen dacht ik, misschien moet ik toch even misbruik maken vd situatie en de dichtsbijzijnde kruidvat leeg kopen, want die testen zijn gewoon zo goedkoop!! Ik vind hier echt nergens betrouwbare goedkope testen..
    Maar ja, alsnog wel slecht dak nou weer veel te vroeg getest heb, heel mn princiepes weer om zeep...:p

Ik moet wel zeggen, als ik nu naar mn test van vanmorgen kijk en ik tuur er een half uur naar, dan denk ik soms toch dak misschien wat zie, maar t kan ook gewoon zijn dat ik mn verstand compleet verloren ben hoor..
    Afwachten nog maar...

11. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow, pfff, daar word je idd wel heel onzeker van... Maar ja, een licht streepje geeft toch wel een beetje hoop hoor.. Ze zeggen altijd een streep is een streep, ongeacht hoe licht.. Morgen gewoon weer testen en hopen dat ie iets donkerder geworden is.. Je bent iig over tijd, das al iets!! ;)

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou hier ook geen streep.. Ik hoop dat ik te vroeg ben!

13. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Wendy, wat een domper he... Maar ja, er is nog hoop, dus nog ff koppie op, dan probeer ik dat ook..

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou idd! Maar goed, we houden hoop! Ben nog vroeg, dus het kan nog.. :)

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Engeltj! Hoe gaat het daar?

16. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Goedemorgen ladies.

Zie hier al druk gekletst!
    Nou ik heb getest hoor, en wat denk je negatief!
    Niet eens een heel licht streepje!
    Hoop dat ik te vroeg ben en anders naar de volgende ronde.
    Wel erg balen hoor ladies..

X

17. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee!!
    Ben blij dat je weer terug bent..
    Hier alles wel goed, jammer van mijn test van vanochtend, helaas negatief!
    Word elke ochtend wakker met misselijkheid! En harde buik! Dus weet het niet hoor.. Geen hele zere borsten als normaal!

En hoe is het met jou??
    Hahha, oh oh ik heb ook weer gekocht gisteren! Kon het niet laten.
    Ag hebben we allemaal denk ik!
    Kop op; je bent vroeg dus er is hoop.
    Gaat goed komen toch..

18. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Ahhh balen man! Hier hetzelfde!
    Hoop ook gewoon te vroeg te zijn.
    Ik word wel elke ochtend wakker met misselijkheid geen zin in eten! Wat zou dat toch zijn..
    Shit hoor!

*we houden hoop!*

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    De rest van de ladies die ongi zijn geworden! Balen man!!
    Op naar de volgende ronde..
    Kop op! Volgende ronde beter!

20. xkarenx

xkarenx Lid

14 jun 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Heb er ook eentje van de Etos geprobeerd net ... (had ik nog liggen, haha)

Hier Hueeeeeeel duidelijk een licht streepje te zien hoor :)

Hopelijk wordt die steeds donkerder van kleur in de loop van de dagen/weken :D

Whoehoeeeeeeee ....

Voor de rest van de ladies, balen....
    But keep on smiling, en door naar de volgende!

Keep positive ;)

Deel Deze Pagina