hoi meiden wat is het warm geweest he!!! @bibi jeeeeej!!! ben blij voor je nu kun je weer lekker aan de volgende ronde beginnen, die onzekerheid is ook niet alles natuurlijk. kensho wanneer ga jij testen? mijn NOD is volgende week woensdag. maar ik ben echt even de weg kwijt met me ei. ik heb geen ovutests gebruikt deze ronde, en merk nu wel dat ik het beter wel had kunnen doen, vruchtbare slijm begon donderdag vrijdag was het weg en toen had ik het zaterdag en zondag ook weer !! 2slierten, alleen zondagvond was de sliert wat donkerder wit naar het geel toe.. Dus ik snap er niks meer van, we hebben voor het laatste even snel op donderdagnacht geklust en dan waarscheinelijk vanavond weer, maar moet wel zeggen dat ik een beetje moe ben geworden van al dat geklus hahahahaha..we zouden met al dat geklus onderhand wel een huis kunnen hebben gebouwd hahaha.. Iemand die me tips kan geven??
ik heb nog steeds geen rode duivel denk dat je mijn bericht je niet goed gelezen hebt ik ga straks testen
Hihi, dat was ik maar ms iets te vroeg gejuicht, want het lijkt nu alweer over?? Dan zou het maar 2 dagen geduurd hebben; lijkt me wat kort.... Wat moet ik daar v vinden? Herkent iemand hier het toevallig?
sorry bibi ik bedoelde idd invuurenvlam!! en heb je getest??? in vuur en vlam bij mij is het ook altijd maar 2 dagen en ben ook al een jaar van de spiraal af, nu maar hopen dat je snel een eisprong heb
Hier lang niet geweest.. Maar kon dus nog niet van het wachtbankje af. Nu wel, ben vandaag met Primolut begonnen, waarschijnlijk heeft de conceptie plaatsgevonden maar is dat in de 4e week al fout gegaan.. De symptomen waren dus geen pesterijen van mijn lichaam en de schaduwstreepjes op de tests betekenden wel iets. Klinkt misschien stom, maar ik zal echt blij zijn als het nu mijn lichaam uit is, zegmaar.. In ieder geval, de rest heel veel succes en anders vol goede moed de volgende ronde in
hey meiden, daar ben ik weer wat een toestand zeg. hier komt mijn verhaal. op 1 augustus werd ik ongi tot 4 augustus. op 8 augustus tot 20 augustus bruine roze afscheiding. de 25e augustus moest ik ongi worden niks dus nu nog steeds niet. net een test gedaan negatief nu wachten tot de 20e voor mijn volgende nod. jullie ook allemaal succes