Wie ook op het wachtbankje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karolientje, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hier ook, elke maand wel iets hoopvols... ;)

Hihi.. Ik kocht een keer kruidvat testen en zei tegen de verkoopster dat ze wel goed zijn, maar bij mij niet werkten, omdat er nooit een tweede streepje kwam... :p Snapte ze niet helemaal. De meneer achter mij moest wel lachen.

Welke predictor heb je liggen? De early? (Veel vervelende verhalen over gehoord.) Of de gewone? (Die heeft veel hcg nodig om + te worden.) Ik hoop iig dat die je meer geluk brengt! :D

Spannend he, zo vlak voor/rond NOD?

Nou,ik zal voorje duimen en hou het hier morgenochtend in de gaten. ;)

2. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, heel herkenbaar! Ik heb vorige week een keer testen gekocht, in een naburig dorpje, omdat ik anders bang ben herkent te worden door een toevallig vriendinnetje van een van mijn broers of zus die ik helemaal niet ken :) En dat ze dan, terwijl ik het nog even stil houd, vragen "goh, ik hoorde dat je een zwangerschapstest hebt gekocht, en?" oid.
    Maar ik zweer het, elke ochtend roepen ze heel hard mijn naam! Gek word ik ervan :) Ze hebben me bijna overtuigd, maar vriend is nog sterk; "nee, zondag pas" :D

Maar heb vriend toevallig net nog gesmst of we het niet tóch morgenochtend zullen doen ;)

3. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    haha... grappig, ja die zwanger willen worden humor begrijpt niet iedereen:p

Ja, zeker spannend!
    Alles beheersend zo de laatste dagen voor de NOD. De dagen in mijn periode dat ik "rust" heb is tijdens de menstruatie ( dan is alles weer vergeefs geweest) En na de ovulatie als de klus periode weer voorbij is. De rest is afwachten en de dagen kruipen voorbij :(

Ik heb de predictor 25mlU/ml
    Is dat de vroege? Ik heb geen idee... gewoon het eerste wat ik zag als een gek uit het rek getrokken :)

4. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @Invuurenvlam ja, mijn vriend wordt ook moe van mijn gezeur over wanneer te testen. :p

Hij zegt: woensdag:$
    Dat ga ik dus niet doen!
    Maar als ik toch niet naar hem luister waarom vraag ik het dan, vind hij...;)

5. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik geef eigenlijk niet keuze :$ Ik ben gewoon zo stom geweest om aan het begin van deze cyclus te roepen dat ik 1 augustus pas ging testen ;) Weet hij veel wanneer ik ongesteld zou moeten worden...

Heb er dus wel een paar dagen vanaf kunnen halen, omdat ik gezegd heb dat ik niet 1 augustus had gezegd, maar ROND 1 augustus en dat zondag dat toch is... :D

Maar nu is het dus wel aan hem om zondag aan te houden of toch morgen te doen, want ik wil het wel heel graag samen doen.

6. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ Invuurenvlam
    Ja, ik wil het ook heel graag samen doen!:)
    Daarom vraag ik het steeds aan hem. En in het weekend hoeven we niet te werken. Kom deze periode goed uit :p

7. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Hahaha, hier liggen de testen ook al klaar! Kan me ook niet inhouden. Ik neem ook mijn temp op, dus meestal kan ik daar al zien of mijn menstruatie komt. Echter weet ik mijzelf zelfs bij een grote daling altijd nog te overtuigen dat het misschien een innesteling zou kunnen zijn en test ik alsnog. Binnen het uur word ik meestal ongesteld. Hoe bedoel je ik neem mezelf in de maling?!

8. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @Bloembie Heb je de uitslag van de test al? Heb je een goede eisprong?

Ik (probeer) altijd zo lang mogelijk te wachten met testen, als de ongesteldheid komt hoef ik niet te testen... :x

9. nufnuf23

nufnuf23 Lid

26 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag mijn kwaaltjes en kwellingen met jullie delen.

afgelopen jaar ben ik gestopt met de pil in december geen menstruatie wel veel klachten. na twee negatieve stesten en bloedtest een echo laten maken. toen had ik ei die was blijven vast hangen gelukkig was ik niet zwanger want dan was het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geweest:$. daarna ben ik toch de pil gaan nemen meteen 4 maanden een cyclus van 26 dagen tot deze maand. ik ben nu 17 dagen overtijd met 3 negatieve testen:( ( lijkt me ook logisch) ik heb ook helemaal geen klachten en kwaaltjes. ben vanmorgen bij de ha geweest en ik moet een week wachten ben ik het nog niet moet ik terug voir een echo ik hoop toch wel op een klein wondertje want het is van zelf sprekend van harte welkom:D

vervelend dat wachten zeg word er gek van

jullie ook veel succes!!!!;)

[​IMG][/QUOTE]

10. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ja, ik zit nog steeds op het wachtbankje :)! De uitslag was goed, een progesteronwaarde van 50 dus heb een goede eisprong gehad.

Ik neem me ook altijd voor te wachten op mijn menstruatie, maar vind het zooo moeilijk (en dan heb ik een korte LF). Vind het knap dat je dat kan! Wanneer mijn temp op zondag nog hoog genoeg is, ga ik testen. Is het gezakt dan test ik niet.

Vind het grappig dat iedereen toch probeert iets eerder te testen. Ik zeg het nooit tegen mijn man, ik test altijd erg vroeg voordat hij naar zijn werk gaat dus kunnen het dan altijd even samen vieren. Alhoewel in het weekend natuurlijk veel leuker is. Veel witte testen verzwijg ik ook gewoon :), erg he?

11. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ nufnuf23 vervelend dat je menstruatie niet doorbreekt en ook geen positieve test!:x

@Bloembie Fijn dat de waardes goed waren! Geeft weer hoop en vertrouwen!
    Bijzonder dat je met temperaturen zo veel te weten kunt komen. :)
    Hopelijk blijft je temperatuur hoog!

Het wachten met testen kost me ook moeite. Maar ik heb met mezelf afgesproken niet meer "vroeg" te testen. Elke keer teste ik en dan een dag later ofzo kwam mijn menstruatie, ik voelde me dan zo dom ;)

Ik heb ook wel verzwegen dat ik ging testen maar als het dan wit was gebleven ging ik hem toch vertellen dat ik dat had gedaan, ik kan het niet voor me houden.

Komende week hebben we een week vakantie dus het zo super zijn als het morgen lukt :)

12. Henkelien

Henkelien Lid

28 mei 2012
    61
    0
    0
    Owww wat spannend hier, ik kom ook even kijken en sluit me aan.... Ik wil ook graag met man samen testen, en wel zondag (mocht er nog geen rood zijn ofcourse)... Ik kom morgenvroeg weer even lezen, misschien dat iemand dan een testje heeft gewaagd?

13. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Voor iedereen die morgen vroeg gaat testen: Heel veel succes!:D

Morgen vroeg ga ik ook testen maar zal pas s' avonds online zijn.

Ik ben benieuwd!:)

14. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Toch even snel een reactie:

Test gedaan : negatief :x
    Maar nog geen bloed :)

15. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Dat is balen zeg Perzik. Maar inderdaad zolang je geen bloed ziet, hoop houden! Iedereen die ook vandaag gaat testen: veel succes!

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier veel kwaaltjes, maar geen idee wanneer ik moet testen omdat mijn cyclus nog helemaal niet regelmatig is.

Succes aan iedereen die gaat testen!

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Kwam net even spieken hier... Gewoon zomaar hoor, niet omdat ik nieuwsgierig ben ofzo. :p

Maar balen Perzik... Hier hetzelfde verhaal... :( Test gedaan, maar negatief... Ook geen bloed, maar ik heb er op de een of andere manier geen hoop meer voor. ;)

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Wanneer was je laatste menstruatie?

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het probleem is dat mijn Implanon pas verwijderd is en ik sindsdien niet ongesteld ben geworden. Ik belde de assistente van de dokter daarom even, die zei dat ik waarschijnlijk in de eerste 48 uur na het verwijderen mijn ovulatie heb gehad maar dat eigenlijk niet te achterhalen was, maar kon sowieso niet bij de dokter terecht om het te bespreken want de praktijk is deze week gesloten. Ze zei dat ik 'zo nu en dan' moet testen.
    Ik ga er vanuit dat het toch niet zo is en het nog effecten zijn van mijn Implanon, maar gewoon het idee dat ik moet testen om dat te checken vind ik zenuwslopend.

20. Kensho

Kensho Niet meer actief

Op die manier... Ik begrijp dat je het "spannend" vindt, maar ik zou er wel een testje tegen aan gooien. Ik denk dat ik in jouw geval elke week een test zou doen tot je eerste menstruatie. De kruidvat testen van 4.99 (2 testen in de verpakking) zijn prima en dan blijft het testen ook betaalbaar. ;) En dan weet je straks iig wanneer je ongeveer wel zwanger bent geworden, mocht je helemaal geen menstruatie krijgen.

Hoe weet de assistente eigenlijk dat je binnen 48 uur waarschijnlijk je eisprong gekregen hebt? Is dat altijd zo bij de Implanon?

Even een (misschien onnodige) tip/advies: Maar slik je al foliumzuur?

Deel Deze Pagina