Nee, volgens mij is dat niet altijd maar ze had het al vaker gezien. Ik heb eventjes met haar gepraat over de symptomen die ik heb en toen gaf ze aan dat het niet altijd lang nodig heeft voor het hormoon uit je lichaam is bij Implanon. Bedankt voor de tip in ieder geval, ik zal inderdaad wel gewoon testen, vanmiddag even om Kruidvattestjes dan Ik slik trouwens de 'Zwanger worden' tabletten van Etos sinds een paar weken, daar zat geloof ik ook genoeg foliumzuur in. Ik hoop maar dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt maar we zullen wel zien Bedankt!
Suc6! Ik hoop dat je een van de gelukkigen bent die meteen in het bezit is van een prachtige test! Mijn duimpjes draaien! Laat je de uitslag nog even weten?
Jammer perzik en kensho! Ik vond het vanochtend wel erg spannend om naar het toilet te gaan, zeker omdat ik in bed lag en het gevoel had ongesteld te zijn geworden. Maar nog niets gespot... Hopelijk blijft dat vandaag zo, zodat ik morgen echt kan testen
ook wij zitten weer op et wachtbankje voor volgende week zondag ik voel helemaal niets, en probeer er ook deze keer niet zo aan te denken, maar ben bang dat het zoiezo weer niks is deze maand, want we hebben maar 1x geklust een dag voor dat ik de "eisprong-pijn" voelde maar ik heb heel deze maand nog geen positieve ovutest gehad wat dit kan betekenen ik zou het niet weten, maar nogmaals ik ga nergens van uit
Hier ook op t wachtbankje.. Woensdag is mijn NOD... Spannend he? Ik voel niet zoveel, maar probeer t ook te negeren, want de vorige rondes voelde ik vanalles en werd toch gewoon ongi.. Ik hoop alleen dat mn cyclus wat langer weer wordt, heb een korte lf. Succes voor de testers morgen!!
Balen voor je! Nog geen zekerheid!:x Jammer dat je geen hoop meer hebt. Ik vandaag ook even niet meer.. hopelijk komt morgen mijn hoop weer terug.
Opschuiven dames! Ik kom ook gezellig op het wachtbankje zitten! Ik moet nog wel een poosje zitten als het goed is. Tenzij mijn lf weer te kort is... dan donder ik van het bankje voor ik er erg in heb. @2ewolk... waren je ovutesten op? Of ben je op een gegeven moment gestopt met ovutesten? Ei-pijn kan ook komen van het groeien van de follikel. @Nayr... hier ook een te korte lf ben ik 3 mnd geleden achter gekomen. Vervelend is dat he? Voor mn eerste had ik daar nooit last van. Laatste ronde was mn lf beter (11 dagen) @Kensho en Perzik... spannend voor jullie!
Haha, thx! Ik heb er alweer een stuk meer vertrouwen in; nog niets gezien, zelfs geen streepje. Het kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat mijn cyclus deze maand gewoon veel langer is, want het is pas de 2e maand nadat ik met mijn pil ben gestopt. Dus dan zou ik ook een negatieve test en geen bloed hebben... Ik hoop het niet, want ik zit nu op dag 36 en eerlijk gezegd vind ik dat lang genoeg De tijd zal het leren! Gelukkig is dat voorlopig nog maar een uur of 12
Hoi hoi meiden, @InVuurEnVlam & nufnuf: Hoe gaat het? Ik hoop dat de ongi+ongipijntjes weg blijven! Spannend hoor! @2deWolk: Hoi! Ook voor jou best spannend, al moet je nog wat langer geduld hebben. Ik geloof dat je nog een goede kans hebt deze maand hoor. Je hebt net voor je eipijn gesext, dus prima op tijd. De dag voor je ovulatie schijnt het beste te zijn, omdat de zaadcellen even de tijd nodig hebben om te <..ben even kwijt hoe het heet wat ze moeten doen voordat ze het ei kunnen bespringen..>. Maar er is hoop! @Nayr: Ook voor jou erg spannend weer. Ja, die kwaaltjes zijn erg flauw. Ik heb er ook elke maand last van. Hoelang is jouw LF? Mijn LF is ongeveer 10 dagen. @Stopcontact: Hoi! Plof neer zou ik zeggen! Wanneer was jouw ei? Of op hoeveel DPO zit je nu? En ook al een korte(re) LF... Nou, hier begon het net toch wat te zeuren... Bij mij wel een teken dat mijn menstruatie eraan zit te komen... Positieve is dat het nu weer rustig is. Ik wil een buikluik!
Hoi! Ik zit nu op cd 17 en heb gisteren een posi ovutest gehad (smily op de cb) Ook temp ik daarbij dus hopelijk (zeer waarschijnlijk) gaat mijn temp morgen stijgen. Vandaag mn ei denk ik. 2 cycli geleden had ik een lf van 8 dagen. Was voor het eerst dat ik weer tempte sinds kid nummer 1. Daarna een lf van 11 dagen. Hopelijk deze ronde ook minimaal 11 dagen.
Ik wilde eigenlijk stevig blijven zitten op het bankje.... Maar plof er lekker bij..... Alleen gaan sommige dagen niet zo snel...
Begint wel krap op t bankje te worden, miss een idee om n bank erbij aan te schuiven sorry ben de hele dag al in aparte bui, vriendlief werd ook al beetje gek van me Probeer hier ook alles wat ik voel te negeren, ook misselijkheid al gaat dat niet altijd even makkelijk, maar vorige maand ook allemaal symptomen en toch ongi dus vandaar..
@ Stopcontact, ik ben op een gegeven moment gestopt ermee want kon m maar niet opsporen en ik dacht dat tie al geweest was toen ik de pijn voelde dus daarna nie meer geprobeerd.. Lady's het wordt idd heeeeeel erg druk op t bankje dus ik heb een idee: GET PREGNANT! ahahaha hopen dat we heeeeel snel allemaal een posi test hebben zodat we gezellig samen op een mega grote roze wolk kunnen ik heb expres geen test meer in huis gehaald en een drukke week aankomende week dus nu maar hopen dat ik misschien toch nog een klein kansje heb. De rest van de girls..ik hoop echt snel positieve berichten te horen, ik zie overal!!! In de nabije omgeving zijn ze op 1 vriendin na allemaal zwanger (zelfs mijn schoonzussen alle 4, 1 net bevallen) maar op het forum zie ik alleen maar negatieve verichten hopen dat we snelllll twee l l streepjes zien
Nou dames, ik hoop dat jullie meer geluk dan mij hebben. Vanochtend is mijn temp gedaald. Ik denk nog niet genoeg om vandaag mijn menstruatie te krijgen maar wel lager dan de vorige dagen. In combinatie met mijn Spierwitte test van net is het dus zeker over en uit. Morgen zal de menstruatie wel doorbreken. Ik stap dus alweer van de wachtbank af. @2deWolk, ik zie inderdaad ook overal zwangeren en jammer genoeg hier dus zo vaak negatieve testen. Ik hoop zo dat ik voor mijn eerste uitgerekende datum (1okt) zwanger mag zijn. Andere zal die tijd nog moeilijker worden ben ik bang. Zeker omdat mijn zusje 22 okt uitgerekent is. Pfffff, ik haat zwanger worden!! Dames, heel veel succes voor jullie allemaal! Hopelijk vliegt de tijd voorbij op de wachtbank en hebben jullie snel een prachtige 2e streep op een test!
@Bloemie... hé bah En daarom heb ik me voorgenomen om tot 7 dpo te tempen en daarna niet meer. Alhouwel ik het meestal wel voel als mijn temp hoog is/ of juist gezakt. Maar ik houd van de spanning dus stop op tijd met tempen (is de planning ) @Liessje...dat van die symptomen herken ik. Je lichaam kan je flink voor de gek houden. Er is maar 1 symptoom dat ik nog niet gehad heb in 7 maanden tijd en dat zijn gespannen borsten