Goedemorgen meiden, @Stopcontact: En hoe was je temp vanochtend? Mooi gestegen? @Miepjemiep: Ik geef je groot gelijk, plof neer! Misschien gaat de tijd dan iets sneller. Iig is het wat relaxter wachten. @Liesje: Heel herkenbaar... Allerlei hoopvolle dingen voelen en dan doodleuk gewoon ongesteld worden. Ik vertrouw mijn lichaam dus helemaal niet meer. Hopelijk gaat het deze maand eens anders. @2deWolk: I'M TRYING!!! Wat ook wel leuk is hoor, maar ik zou het leuker vinden dat mijn lichaam eens doet wat ik graag wil. En die heerlijk zachte roze wolk klinkt errug comfortabel. Ik zie mij er al helemaal op chillen. @Bloempie: Arrgghhh... Nee he... Dat klinkt idd. niet erg hoopvol, de combi van lage temp en negatieve test... Balen zeg! Ik hoop dat CD 1 snel begint, zodat je door kunt naar de volgende ronde. Ik wens je alvast ontzettend veel suc6 en hoop dat het wachten snel beloond zal worden! Mijn duimen draaien voor een superronde!
Nu even mijn egobericht... Mijn test was vanochtend weer negatief... Positieve is dat mijn temp 36.80 was vanochtend, al kan hij morgen natuurlijk lager zijn. Ik temp zo nu en dan een keer en omdat ik een goed inzicht heb in mijn cyclus kan ik daar toch heel veel info uithalen. Vandaar dat ik ook zeker weet wanneer mijn ei gesprongen is. Maar ik was vanochtend nieuwsgierig naar mijn temp en die was nog hoog, dus ik verwacht iig mijn menstruatie niet vandaag. Mijn LF zal dus waarschijnlijk weer min. 10 dagen zijn. Dat mijn LF niet korter is geworden is elke maand weer een schrale troost. Dus als de testen negatief blijven, dan is het volgende hopen op een mooiere LF. Uiteraard zal ik morgen weer testen, want er is nog wat hoop, al is die niet heel erg groot meer...
Jammer dames! Ook hier een negatieve test. Maar Ook nog geen ongesteldheid of tekenen dat t eraan komt. Ik blijf dus nog maar even zitten hier op het wachtbankje...
Je weet maar nooit, ik blijf hopen voor jullie. Hier ook negatief getest maar ik heb dan ook geen idee wanneer mijn eisprong was of wanneer mijn NOD zou moeten zijn dus ik doe eigenlijk maar wat, hihi. Houd moed!
Ik moet nog efkes wachten met testen. Gisteren werd ik gek van mijzelf. De ene helft van de dag chaggie en huilen om niets en de andere helft of rustig, extreem rustig, straaltjes van geluk voelen, verliefd en vrolijk. De stemming zit er hier behoorlijk in. Afgelopen dinsdag een enorme kramp gehad, toen was ik blij dat ik even een wc tijdens het winkelen kon opzoeken en daarna wat rustig kon gaan drinken. Sinds die dag alweer ongi krampen in m'n buik en rug..... Ik heb alleen afgelopen maanden elke keer heel veel andere tekenen ook nog eens gehad, waardoor ik nu een beetje bang ben om weer een teleurstelling te krijgen. Ik ga er maar vanuit dat ik woensdag gewoon ongi wordt. ML heeft gisteren voor mij wel bij de KV 2 testen gehaald.... dat hij nog niet gek van me wordt... Ik word soms een beetje gek van mezelf, en waarom moet het dan zoveel pijn, frustratie of wat dan ook met zich meebrengen om zwanger te willen raken.... En weer dat wachtbankje als klap op de..... Maar goed, we willen wel heel graag hier. Het zal ook vast een wondertje zijn straks. Nog even handen samen knijpen en dom doorgaan? Alhoewel dit wel lastig is om soms dingetjes nu al te moeten gaan aanpassen. Maar alles voor het goede doel.....
Mijn temp is vanmorgen iets gestegen! Als hij de komende dagen nog wat meer stijgt heb ik gisteren mijn ei gehad! Ik vertrouw daar wel op (posi ovutest op cd 16 gehad) dus ik maak het mezelf maar comfortabel op het wachtbankje
Potverdorie dames met geen ongi en nega-testen, nog allemaal even volhouden! Want.... Het kan... want vanmorgen had ik een positieve test!! Had niet echt last van kwaaltjes, beetje krampen en klein beetje buikpijn, maar niet echt rare dingen. Dat een kleine week geleden zelfs dat ik echt ongi ging worden! Het is pas onze 2e ronde! Had het dan ook niet heel hard verwacht! Kan het nog niet geloven! Man ook niet, hij zegt ik dacht dat we daar minstens een half jaarover zouden doen! Wooooowwww vind het wel super spannend hoor!!!!
@Henkelien Gefeliciteed! Fijn voor je! @TempusFugit Goed dat je moed houd! Als je niet precies weet hoe je cyclus loop is er nog hoop! @Invuurenvlam Teleurstellend van die negatieve test! Maar nog geen ongesteldheid.... @Kensho ook geen bloed maar negatieve test. Heb je al weer wat hoop terug? @Bloembie een witte test en dalende temperatuur...:x:x Hopelijk haal je 1 oktober! Ja, zwanger worden is een dag taak! Voor alle W8888 meiden, succes, hou vol! Ik ben nog steeds niet ongesteld... Misschien was het eitje wel bevrucht maar is het in de tussen tijd verloren geraakt... Waar is de gebruiksaanwijzing van mijn lichaam?
GEFELICITEEEEERD!!! Zie je nou wel Supper voor jullie!!!! @ De rest probeer om positief te blijven! En ik ga deze ronde echt niet meer ervoor testen ben er helemaal klaar mee steeds die spanning en er kan zoveel gebeuren voor de NOD ook al heb je 2 strepen ik heb vaak genoeg gehoord dat t dan alsnog fout kan gaan en als je de nod komt je toch ongi wordt, wil niet nega klinken, maar ik bespaar mezelf wel frustratie wel. Ben benieuwd het wordt wel spannend nu, ik voel echt totaal niks en ik denk dat het ook echt tussen me oren zit want voorgaande maanden voelde ik wel van alles en toch zitten we hier weer, nu dit keer voel ik helemaal niks ook geen gespannen borsten dus ben benieuwd of het wel wat wordt. @ Kenso je hebt denk ik tevroeg getest het was 10DPO dat je testte toch? De meeste teste pas positief op 12-13 DPO zo was het bij me oudste wel. Succes in elk geval en hopen dat we strx samen op de roze wolk liggen te genieten
@InVuurEnVlam: Geen bloed, geeft moed... Maar wel balen van je negatest. @TempusFugit: Test jij maar wat op goed geluk, wie weet sta je op een ochtend met open mond naar een mooie test te staren. @MiepjeMiep: Omdat we zo enorm ongeduldig zijn! Maar heel herkenbaar hoor. Ik heb dat met testen.. Waarom kan ik niet gewoon doorgaan met mijn leventje tot mijn NOD en dan evt. testen? Omdat ik zo enorm ongeduldig ben... We doen het onszelf aan en dat is het ergste.. De frustratie, pijn, etc. hoort niet standaard bij het zwanger willen worden namelijk. Meid, ik hoop dat al die kwaaltjes echt iets betekenen en dat jij straks een prachttest in je handen hebt! @Stopcontact: Mooi, ei geweest, jullie hebben gedaan wat jullie konden en nu is het weer wachten of het laatste belangrijke deel ook niet mist deze ronde, nl. een goede dosis geluk! Spannend! @Henkelien: Bedankt voor je hoopvolle berichtje! En natuurlijk GEFELICITEERD! Onwerkelijk he?
@Perzik: Hoop, niet echt meer, al blijf je volgens mij altijd wel iets van hoop hebben, maar echt groot is die niet. Ik hoop nu eigenlijk meer op een iets langere LF. Hij is iig (als ik vandaag niet begin te bloeden dan ) 10 dagen nu en met een beetje mazzel misschien zelfs 11. Maar jij bent je (bevruchte) ei kwijt? Ik hoop zo dat het een late innesteling was en je daardoor nog geen + test hebt gehad. Voel je iets hoopvols? Leuk he, die onzekerheid/onduidelijkheid! @2deWolk: Ik neem mij elke ronde voor niet eerder te testen, maar dan is het weer vlak voor NOD... Ik ben mij er ook heel bewust van dat een test (+ of -) niks zegt over een gezonde zwangerschap, maar ik zelf wil het wel gewoon weten, zelfs als het mis gaat dus. Maar het verstandigste zou idd. wachten tot NOD zijn. En ik heb vandaag (10 DPO) en gisteren (9 DPO) getest, negatief. Het is nog vroeg, maar ik heb toch heel sterk het idee dat het niet raak is, omdat er anders al iets te zien moet zijn geweest. Dat slaat natuurlijk nergens op, maar ik heb dat gevoel gewoon.. Ach, het is afwachten, meer kan je helaas niet doen...
hey meiden, hier nog steeds geen ongi ben nu 19 dagen overtijd de laatste test was maandag 13 dagen overtijd en negatief. ik heb nu wel vaker buikpijn en stond op met hoofdpijn nu nog steeds en ben plots snip verkouden. we zien wel hoe het verder gaat hou jullie op de hoogte! gefeliciteerd!! en succes!!
@NufNuf: Wat een gedoe zeg... Hoelang wil je dit aankijken voordat je naar de huisarts stapt? Ik kan mij voorstellen dat dit echt slopend is... @Perzik: Herkenbaar. Ik voel ook steeds weer van alles. Ik ben nu dus echt al een aantal dagen misselijk en zo moe. Ik heb dat wel vaker, maar niet zo erg als nu. Het valt mijn man zelfs op nu. Ook heb ik sinds gisteren wat menstruatiekrampen, maar op de een of andere manier twijfel ik of het wel dezelfde krampen zijn, want het voelt anders. M.a.w. ik maak mijzelf weer lekker gek. Laat het bloeden maar beginnen, anders is de klap straks alleen maar harder.
En? Hebben er al meiden getest? Ik wel, negatief weer... Maar temp is mooi hoog en geen bloed nog, dus... Er is hoop, al moet ik zeggen dat ik een zwangerschap niet erg waarschijnlijk meer vind. Ik denk (en hoop) dat mijn LF wat langer is geworden, eindelijk, want de laatste maanden was hij steeds 10 dagen. Dat is ook erg positief, al had ik natuurlijk liever een + test.
Nee, nog niet getest. Ik moet van ML wachten tot woensdag of donderdag wachten. Dus ik blijf nog even zitten. Verder ben ik uit gegaan van mijn langste cyclus. Hij zit normaal heel netjes normaal rond de 28 dagen. Dus zou zo maar kunnen dat ik vandaag alsnog weer van de bank afschuif
hallo allemaal , Hier is van alles gebeurt en ook hoop onzekerheden ,ik heb toen ik op vakantie ging paar dagen bloed had maar niet heftig of zo op de dag dat ik op vakantie ging was het over en ben ik op vakantie 2 dagen ongi geweest en gisteravond heb ik galovergegeven zo raar allemaal want normaal ben ik altijd 4 a 5 dagen ongi zo vreemd dus ik weet ook echt niet wat ik hier van moet denken en hier mee aan moet !!!heb gewoon hele tijd last van opgezette buik en onderrug die onwijs pijn doet ik weet niet wat ik hier mee aan moet
@Miepjemiep: Hopen dat je menstruatie wegblijft! @Bibinijmegen: Ik zou testen. Ik heb ook wel eens een minder heftige menstruatie (geeft meteen hoop ), maar bij mij betekende het niks... Maar alleen testen geeft nu duidelijkheid.
Dag dames, hier nog steeds geen (gevoelens v aanstaande) menstruatie. Misschien vd week nog een keer testen? Wat denken jullie?
Nee, ik heb nog niet opnieuw getest.. Als er geen menstruatie is ga ik dat woensdag opnieuw doen.. Iedereen succes met wachten! Jammer van de meiden die negatief testen en ook geen menstruatie hebben...:x