Wie ook op het wachtbankje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karolientje, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dames,

Dit wordt een klets topic. Ik verplaats dit topic naar de zwanger worden clubs.

2. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey bloemnie, ja ik heb eigenlijk altijd 28 dagen en dan meestal op dag 12 of 13 mijn ovulatie.. maar het is nog niet gelukt tot nu toe.. dus wel balen.. Ik had gister ongesteld moeten worden maar was dat niet geworden..nu vanmorgen veel buikpijn ineens en wat doorbraakbloeding met toch een klein beetje rood.. dus weet het nu nog niet helemaal:(

3. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay dames sorry dat ik nu pas weer reageer, was mijn topic kwijt haha, maar zie allemaal nw reacties leuk hoor!! en zitten er al zwangere tussen inmiddels:)?? Ik heb nu geen idee had gister ongesteld moet worden.. Maar had vanmorgen ineens menstruatie pijn.. maar was meer kramp dan dat er echt iets komt.. Veel bruinverlies en echt een heel klein beetje rood.. Dus denk dat ik pech heb nu. Mijn borsten doen nog wel pijn maar ja.. Iemand hier ervaring mee. moet ik dit als een menstruatie zien?! Liefss

4. nufnuf23

nufnuf23 Lid

26 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames, vandaag nog steeds geen ongi. de verkoudheid is weg maar de hoofdpijn en buikpijn heb ik nog steeds. ik moest van de ha wachten tot volgende week maandag want dan is mijn volgende menstruatie. en als die niet door komt krijg ik een echo. maar als ik donderdag nog steeds buikpijn en hoofdpijn heb ga ik bellen zodat ik deze week al een echo kan krijgen.

hou jullie verder op de hoogte.

veel succes allemaal en ik hoop voor jullie ook snel zekerheid!!!!

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hey dames,
    hier ook weer even een berichtje van mij..
    heb het gevoel dat ongi moet worden.. en temp is ook gedaald was eergister nog 36,7 en gister was 36,4 en nu vanmorgen 36,2 dus maak me echt zorgen.. denk dat het mis is (al hoop ik op innestelingsdip, maar probeer me zelf niet al te gek te maken)heb last van krampjes en opgezette buik.. maar weet t ff niet meer
    zondag is me nod dus kan nog niet testen en zit nu ook pas op dag 25 van cyclus terwijl 30 ongeveer normaal is..

sorry voor het ego berichtje maar moest t even kwijt

6. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb gisteren negatief getest, maar heb nog steeds geen menstruatie gezien en mijn lijf voelt ook niet alsof het er aan zit te komen. Zat dus te overwegen om nog een keer te testen van de week in de hoop dat ik te vroeg was; wanneer is een goed moment? Zat zelf aan morgenochtend of woensdagochtend te denken: zou het dan evt wel te zien moeten zijn of is dat te kort dag?
    En weet iemand of er een verschil is tussen de kruidvat 2voor5 testen en de 'normale' kruidvat testen?

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb er zelf geen ervaring mee.. maar hier overal goede ervaringen met de 2voor5. En ik zou denk ik wachten tot woensdag, mja zou zelf ook ongeduldig worden hoor haha..

8. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik heb wel eens gelezen als je op je NOD negatief getest hebt je na 3 dagen nog eens kan proberen en dat dan je waardes gestegen kunnen zijn.

Ik heb vandaag ook de kruitvat 2v5 gekocht. Veel meiden hadden het er hier over. Normaal kocht ik de andere van het kruitvat.

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb nu ook de 2voor5 gekocht en las ergens iets over dat blauwe streepjes (andere kv test) minder betrouwbaar zijn dan de roze streepjes (2voor5)? Maar ms is het allemaal wishfull thinking hoor ;)
    Ik ben nu vooral op zoek naar duidelijkheid: gewoon óf ongesteld óf een positieve test... zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :p

10. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Om heel eerlijk te zijn had ik afgelopen zaterdag predictor, ik dacht:"Misschien komt er met een echt merk wel een streepje".:p maar niet dus.

Ja, deze tussen fase bevalt mij ook niet, wat is het nou...?:(
    Ik blijf dus maar weer afwachten... :x

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hier zitten jullie dus! :D

@Karolientje: Jakkes, bloed (zelfs al is het heel weinig) wil je nu niet zien. :( Ik heb er geen ervaring mee. Hoop dat het gewoon bij een innesteling hoort. Pas als het echt goed begint te bloeden zou ik het als menstruatie zien.

@Nufnuf: Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is ook niks.

@Liesje: Wat doet jouw temp raar zeg! Je zou idd. zeggen dat je ongesteld gaat worden, maar wel vroeg dan. Wanneer was je ei? Weet je dat ook heel zeker? Balen, maar zolang je niet bloed is er toch nog hoop.

@InVuurEnVlam: Bij jou blijft het ook spannend hoor! Ik zou de 2v5 gebruiken. Die staat op nummer 1 voor heel veel vrouwen. De andere kruidvattesten (2 voor 10 euro) hebben vaak een penstreepje (= negatief) waardoor je in de war kan raken.

En ik zou morgenochtend testen, maar beter is woensdagochtend. ;)

@Perzik: Jij ook nog niet ongesteld? (Yeah!) Maar ook geen duidelijkheid... :( Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

12. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kensho: haha, ik wil ook morgenochtend, maar vriend is onverbiddelijk; het wordt op zijn vroegst dus woensdagochtend :D Ik heb wel de 2voor5 gehaald. Weet niet precies wat je met een penstreepje bedoelt, maar het was een +- test? Was vrij duidelijk een min, maar hoop morgen nog geen bloed (zou me verbazen als het wel zo was) te zien en woensdagochtend 2 roze streepjes! ;)

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Met ovutesten heb ik me ei deze ronde niet kunnen vinden, maar zou toch zo'n honderd procent zeker vorige week in t weekend geweest moeten zijn tenzij weer rare langere cyclus heb..
    Zal t wel merken komende week, maar idd geen bloed geeft moed..

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

En nu weer even ego! :D

Vanochtend dus negatief getest en ik had eigenlijk verwacht morgenochtend ongesteld te worden, maar nu weet ik het even niet meer... ;)

Ik ben al dagen misselijk en heel moe. Ook de krampen voelen niet helemaal hetzelfde als de krampen die ik soms krijg als mijn menstruatie eraan komt. Maar ik nam het niet echt serieus en heb, gewoon om mijzelf weer met beide benen op de grond te zetten, vanmiddag nog een keer getest met goed geconcentreerde urine.

En er kwam een tweede streep! Heel licht en niet op de foto te krijgen, maar toch wel donkerder dan de vage streepjes die ik wel eens eerder heb gekregen bij deze testen. Ik heb namelijk elke maand wel vage streepjes op de k2v5 testen. ;) Ik hoop dus dat het deze maand wel echte streepjes zijn/worden. ;)

Ik durf niet te zeggen dat hij positief is en hoop morgenochtend een duidelijkere test te krijgen. Ik ben dus nog niet blij, maar heb er stiekem wel een goed gevoel over. Hoop niet dat ik morgenochtend weer een mooie witte test krijg. :( Daar ben ik wel erg bang voor, vanwege mijn eerdere ervaringen met vage streepjes...

Meiden, ik kan jullie duimen dus hard gebruiken! ;)

15. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh spannend! Ik duim!

16. Kensho

Kensho Niet meer actief

@InVuurEnVlam:Wat flauw van je vriend! :p Maar spannend hoor. Ik ben ook reuzebenieuwd hoe het bij jou afloopt, want het klinkt wel goed. ;)

En een pennestreep is een streep op de plek waar de T-streep moet komen alleen niet zo breed als de T-streep hoort te zijn.

@Liesje: Heb je met tempen je ei niet gevonden dan?

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Echt wel! :D

Bedankt! ;) Kan alle duimpjes gebruiken! :D

18. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi, heb enorm hard gezeurd en uiteindelijk toestemming gekregen. Dus ik mega enthousiast en impulsief direct met mijn ubervolle blaas naar boven om te testen: negatief. Kon ook bijna niet anders, want ik had zeker 7 dl aan vocht gedronken en er wordt niet voor niets geadviseerd het met ochtendurine te doen...
    Oftewel; niets duidelijker (althans, misschien wel, maar ik blijf hoopvol en eigenwijs) en misschien dat ik er morgenochtend nog een test tegenaan gooi met ochtend urine.
    Dan ben ik er tenminste echt zeer waarschijnlijk zeker van dat ik echt niet zwanger ben :S Tot die tijd blijf ik hopen en duimen voor ons beiden! :p

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hahaha... Het is ook zoooooow spannend de laatste dagen voor NOD. Maar ik geloof ook dat je ietsje teveel gedronken had voor een kans op een tweede streep. ;) Ik had vanmiddag 1 kop koffie gehad en toen 5 uur niks. ;) En mijn streep is erg licht. Gelukkig zie ik het wel zonder allerlei rare fratsen uit te halen. :D

Als je morgenochtend gaat testen moet je er wel op letten dat je niet heel veel drinkt vanavond, anders heb je morgenochtend misschien hetzelfde probleem. ;)

Ik duim ook keihard door voor ons beiden en natuurlijk de andere meiden die nog in onzekerheid zitten. ;)

20. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ehmm oeps... heb net nog 4dl thee gedronken, met die 7dl van eerder wordt dat dus al ruim een liter. Drink altijd zoveel overigens... Wat denk jij? Morgenochtend of dan toch woensdagochtend en zorgen dat ik morgenavond weinig drink?

Deel Deze Pagina