Wie ook op het wachtbankje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karolientje, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Tja, moeilijk... Op een gegeven moment maakt het niet meer uit hoeveel je drinkt, omdat het hormoon dan genoeg aanwezig is in je urine, maar hoeveel het nu uitmaakt?!?

Ik (IK dus :p) zou zowel morgen als woensdag testen, maar als ik een dag moest kiezen dan denk ik dat het dan toch beter is om woensdag te testen. ;)

2. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, als ik al zwanger zou zijn, maakt het nu wel uit, want anders zou ik gewoon positief testen :)
    Heb net voor jouw bericht besloten dat het op zijn vroegst woensdag wordt (mogelijk dat ik voor donderdag of vrijdag kies ivm werk), sowieso een ochtend en de avond tevoren weinig drinken. Wordt vervolgd!

Dus nu ga ik gewoon heel hard duimen dat het bij jou wel raak is en dat je 2 prachtige strepen komt showen hier!

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hoe langer je wacht hoe zekerder de uitslag. ;) Ik hoop dat het wachten wordt beloond!

Nou meis, ik ga slapen. Ben kapot! Ik kom morgenochtend updaten en hopelijk een mooie foto showen. ;)

Slaap lekker voor straks! :)

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hier getest en het streepje is wel donkerder dan gisteren, maar... :( Temp is enorm gezakt... Ik weet dus niet goed wat ik moet denken...

Foto komt nog. Ik heb geen goede camera. Buuf wel. ;)

Maar bij mij betekent tempdaling 1 ding... Mijn menstruatie breekt binnen een paar uur door. :(

Afwachten dus...

Hopelijk hebben andere meiden meer geluk en beter nieuws! ;)

5. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm spannend! Balen dat zich dat nou weer samen aan moet doen :( Afwachten idd, mijn duimen blijven voor de zekerheid nog even voor je draaien! Houd je ons op de hoogte?!

6. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    spannnend dames wij ook op het wachtbankje

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @kensho hmm dat zou wel heel jammer zijn.. hoop voor je dat gwoon innestelingsdip is..

ondertussen probeer ik zelf niet gek te worden, gister nog krampen vandaag alleen nog n beetje gespannen gevoel in onderbuik en temp is ook weer ietsie omhoog vergeleken met gister.. maar probeer er niet teveel bij na te denken want dan word ik gek..

voor iedereen die ook nog op het wachtbankje zit, heel veel succes

8. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Hee dames,

Zekerheid hier vanmorgen: bloed! :x
    Helaas niet wat ik na 35 dagen had gehoopt!

Suc6 voor de wachtende dames! Ik hoop dat jullie meer geluk hebben!

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @perzikje balen voor je..

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Perzik, wat ontzettend balen zeg... :( Tja, je weet nu wel waar je aan toe bent... Zucht... Maar leuk is anders...

Hier nog geen bloed, maar dat komt echt wel vandaag. :(

11. nufnuf23

nufnuf23 Lid

26 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

vandaag ben ik 3 weken overtijd en nog steeds geen ongi.
    mijn buikpijn en hoofdpijn is ook weg (gelukkig).
    gisteren heb ik sensi vroege 4 dagen voir je nod testen besteld. aan gezien ik over 4 dagen mijn volgende menstruatie moet krijgen ben ik benieuwd wat de uitslag is.

ik hou jullie op de hoogte.

perzik: balen zeg....!!

andere wachtende meiden veel succes!

12. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @perzik: jammer, balen!

@kensho: inmiddels al duidelijkheid?

@nufnuf: gisteren besteld, vandaag binnen? Wanneer ga je testen?

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Nee, niet echt. ;) Ik vind het wel vreemd, maar hier nog steeds geen bloed te zien. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Meestal begon het bloeden binnen een paar uur na een lage temp, maar nu helemaal niks, ook geen krampen, iig niet meer of sterker dan de laatste paar dagen. ;) Test vanmiddag was lichter, maar ook minder geconcentreerd, dus dat zou de reden kunnen zijn.

Ik blijf mezelf terugfuiten, maar ik hoop zo dat morgen mijn temp weer omhoog schiet en de test donkerder is. En er natuurlijk geen druppel bloed bij komt kijken. ;)

Maar ik verwacht eigenlijk mijn menstruatie gewoon vandaag nog en anders morgen wel.

Jij dan? Hoe gaat het bij jou? Morgenochtend testen? :D Spannend hoor! Ik duim mij rot! ;)

@Nufnuf: Wanneer ga jij testen?

14. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, eerlijk gezegd twijfel ik. Morgenochtend druk (werk)schema, dus als ik positief test heb ik geen tijd om daar bij stil te staan/het te vieren en moet meteen aan de bak met clienten. Weet eigenlijk niet of ik dat kan en wil.
    Aan de andere kant heeft vriend dat verhaal donderdag en vrijdag, dus hebben we ook geen tijd om het te vieren. Zaterdag op zijn vroegst, maar dan gaat vriend smiddags voor een week naar het buitenland ivm zijn werk en dat zou helemaal jammer zijn als ik wel zwanger zou blijken te zijn... Niet echt een ideaal moment dus :( Ik twijfel nog even door...

Maar ehmm met een positieve test en een ongesteldheid die uitblijft, mag je volgens mij voorzichtig aan al wel een beetje positief worden hoor ;)
    Er zijn vast ook andere verklaringen voor een temp. daling? (ik heb me er niet in verdiept, maar die zijn er vast!)

15. nufnuf23

nufnuf23 Lid

26 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas zijn de testen nog niet binnen :(
    ik hoop morgen wel :D

hou jullie op de hoogte;)

16. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm vermoed dat ik nu toch eindelijk duidelijkheid krijg; na het hardlopen net een druppeltje roze gespot. Misschien is de menstruatie zonder vooraankondiging dan toch gestart.

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Tja, ik weet het ook niet. Hoe zit het met urine bewaren? Gaat er dan heel veel hcg verloren? Anders kan je plassen, bewaren en na het werk samen testen en feesten als het raak blijft te zijn. ;) Goed idee he?! :p

Ik heb al wat rondgeneusd, maar tempdaling op 12 DPO is niet erg positief. ;) Ik ga hoogstwaarschijnlijk gewoon door naar ronde 6. :( Mocht het verhaal toch anders aflopen valt het alleen maar mee. ;)

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

He, nee hoor.. :( Jij moet gewoon zwanger zijn! Hoop dat het nog bij de innesteling oid hoort. ;)

19. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nou dat gaat me iets te ver ;) Maar heb besloten in ieder geval niet morgenochtend te testen, maar eerst maar eens af te wachten of ik dan niet toch nu/morgen ongesteld ga worden.
    Hoef ik vanavond in ieder geval niet op mijn vocht inname te letten; scheelt weer :p

20. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, ik hoop het ook! ;) Maar ik hoop ook nog steeds dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd! Zegt dat iets over mij of...??? :D

Wachten, wachten, wachten! Ik word er nog goed in ;)

Deel Deze Pagina