Dan is het ook lastig om je ovulatie te berekenen als je niet precies weet hoe lang je cyclus is...:x Of ben jij aan het temperaturen? De pil kan je lichaam flink in de war sturen. Ik heb altijd een spiraaltje gehad maar dit jaar, tijdens onze pauze even aan de pil (4 maanden). Toe ik stopte met de pil duurden het 5 maanden tot mijn cyclus weer terug was...:x Ja, afwachten is het motto..grr..
Nee, ik doe helemaal niets. Het is inderdaad gewoon afwachten. Ik had alleen gehoopt dat het alleen korter kon worden en niet langer; hier had ik geen rekening mee gehouden Maar 5 maanden wachten voor 4 maanden pil is wel heel naar zeg! Moet je boeten omdat je je lichaam nog even rust wilde geven :S Succes
Hoi meiden! Nog niet veel goed nieuws hier he? @Hier... krijg onrustige billen van het zitten op het wachtbankje haha! Te**** wat duurt het deze maand allemaal lang! Misschien ook omdat we nog vakantie hebben en we zo onderhand een beetje beginnen te vervelen? 7 dpo..... Temp na de dip weer iets gestegen en verder weinig anders dan anders. Het enige verschil is dat ik al 2 avonden maar niet in slaap kan komen en ik het niet koud heb. Ben normaal nogal een kouwkleum... Nou, maandagavond begint mijn werkleven weer... hopelijk vliegt de tijd dan wat meer.
hey dames, sorry voor het late bericht maar helaas is mijn ongi toch gekomen tja volgende keer hoop ik beter succes allemaal
Balen NufNuf.... Veel succes deze ronde dan maar! @Hier... 9dpo en krijg zere billen van het zitten. Weinig byzonderheden als alleen dat ik het warmer heb als anders.... zucht... duurt allemaal zo lang dat wachten!
Hai meiden, Even (onverwachts) een weekje geweest. Hoe is het hier? Ik las al dat een aantal meiden mij gevolgd zijn... Niet doen!!! Maar stopcontact, voor jou nog hoop dus! Duim... Duim... Duim... En InVuurEnVlam, voor jou nog geen duidelijkheid? Geen + test en geen bloed? 3x niks... Ik hou het vanaf nu weer in de gaten..
Nope... nog steeds niets. Was er super rustig onder na al die negatieve testen: duidelijk niet zwanger, dus er zit niets anders op dan wachten op mijn ongesteldheid. Ik had inmiddels wel 1 onverklaarbare druppel roze in mijn onderbroek gezien, vorige week maandag. Begin ik vanochtend hier wat rond te klikken, kom ik erachter dat je pas 7 a 10 dagen na een innesteling positief zal testen. Dus nu denk ik weer; zou die druppel dan een innesteling zijn geweest en zaterdag (laatste neg. test) nog te vroeg? Pfffff je kan je flink uitleven hier op het forum, maar je kan jezelf ook wel echt helemaal opnaaien hoor!
Ok, ik snap het niet meer hier Ben vanaf de 29e begonnen met testen, vanaf 1 augustus verschijnt er iedere dag een heel licht lijntje. Zo licht dat je bijna twijfelt of het er staat, een soort schaduwlijntje. Maar daar blijft het bij.. het wordt niet donkerder of wat dan ook. Ik weet niet wanneer mijn NOD zou zijn, maar in de tijd dat ik test zou het HCG toch al echt gestegen moeten zijn? Heb ondertussen met KV getest en met de midstreams van Z&K. Ik weet nu niet meer zo wat ik moet, en ik wilde eigenlijk gewoon met de dokter overleggen, maar de praktijk is gesloten wegens vakantie en vervangers nemen alleen noodgevallen aan... Pff. Verder nog testers in dit topic?
dat lijkt me lastig! Je hcg zou inderdaad al veel hoger moeten zijn als je inderdaad zwanger bent. Vervelend dat je arts er niet is; misschien kan je een verloskundige praktijk bellen en je probleem voorleggen? Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Er lijkt inmiddels wel wat te gebeuren; mijn borsten worden gevoeliger. Ga vrijdag of zaterdag weer testen als er dan nog niets gebeurd is.
Ik heb toch maar de assistente van een vervangend arts gebeld, gevraagd of ze niet heel toevallig een bloedafname-formulier klaar wilden leggen. Dat wilden ze, dus heb alsnog bloed laten afnemen en morgenochtend kan ik bellen voor de uitslag. Even om alles toch uit te sluiten aangezien ik óók niet ongesteld word terwijl dat met Implanon wel zo zou moeten zijn, in tegenstelling tot de pil werd mij verteld. Ik zal voor je duimen en dit topic in de gaten houden
Hoi hoi, Het is hier wel erg spannend hoor! Zou het? Toch een zwangere (of 2) in ons clubje? Ik hoop het wel hoor! @InVuurEnVlam: Goh, dat is wel erg hoopvol, dat ene drupje bloed rond de innestelingstijd. Ik ben heel benieuwd naar je test! @TempusFugit: En jij ook nog steeds niet ongesteld? Ik hoop dat het iets positiefs betekent. Mijn duimen draaien (nog steeds)! Ik kom snel weer even spieken hier...
Zucht.. net de uitslag van mijn bloed terug, negatief. Toch had ik een dag dat mijn test iets donkerder was dan andere dagen, ik zou zweren dat er toch iets in mijn buik groeide.. Dus ik kan van 't wachtbankje af, ik maak maandag meteen een afspraak bij mijn eigen dokter omdat ik dan, als het geen zwangerschap is, wel veel last heb van vanalles (waarschijnlijk de menstruatie die uit blijft) en ik hoop dat hij wat kan geven om menstruatie op te wekken. Anyways, ik blijf voor jullie allemaal duimen natuurlijk, alleen dan achter de schermen, want het valt me zwaarder dan ik dacht dus ik neem even afstand. Hopelijk lees ik hier snel veel positief nieuws Succes!
Gadver! Balen joh! :x Hopelijk wordt je snel ongesteld, dan kan je weer verder. Dat wachten is ook niets, daar weet ik alles van....
@TempusFugit: Wat een rotgedoe zeg! Als je ergens het gevoel hebt dat je zwanger bent, dan komt zo'n uitslag erg hard aan. Dikke knuf! Hoop dat je snel ongesteld wordt en door kunt met de volgende ronde! Heel veel suc6 alvast! @InVuurEnVlam: Hoe is het bij jou?
nou, er staat wat te gebeuren! Mijn borsten worden gevoeliger en ik heb af en toe krampjes. Ik was vandaag al even in de veronderstelling dat ik dan toch echt ongesteld was geworden; snel naar de wc en.... niks Daarnaast ben ik enorm moe deze week en toevallig werd ik vanavond wat misselijk van rooklucht; vind ik normaal ook al enorm smerig, maar niet zodanig. Het moe zijn heeft ook gewoon met slaap te maken. Oftewel: we wachten dus nog altijd rustig af! Misschien vrijdag en zeker zaterdag ga ik weer testen... ga er nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben en ongesteld zal worden, maar hoe dichterbij zaterdag, hoe harder dat stemmetje in mijn hoofd dat het tóch nog kan en vind ik het stiekem toch ook weer spannend worden...
@Invuurenvlam nog geen ongesteldheid en ook geen positieve test.. Hopelijk test je dit weekend wel positief! Succes met nog meer afwachten. @TempusFugit jammer van je bloedtest, hopelijk komt de ongesteldheid snel, kun je weer verder! Ik zit ook weer op de wachtbank, maar nu weer voor mij ei... volgende week weer. Ik weet nu alleen niet precies mijn ovulatie, balen... Met temperaturen ben ik nog nooit begonnen en ovulatie testen ook niet.
@InVuurEnVlam: Het klinkt wel erg hoopvol... Hopelijk krijgen we zaterdag een mooie test te zien! @Perzik: We zitten dus samen op dezelfde wachtbank... Ik verwacht mijn ei rond CD 16. Ook volgende week dus... Saai is dat wachten weer he?!
hihi, ik verwacht er niets van hoor; anders dan een witte test. Maar het zou wel heeeeel leuk en welkom zijn natuurlijk!
Hoi dames, Is er al positief nieuws bij iemand? @Kensho ja, de wachtbank Het wachten op het eitje ervaar ik toch minder spannend dan op de NOD. Deze maand geen duidelijke ovulatie dag omdat vorige maand mijn cyclus langer was dan "normaal" Doe jij aan temperaturen of ovulatie testen?