Menstruatie korter en minder na menopur en pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door clarajilla, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Na onze eerste iui met 75 menopur en 5000 pregnyl, ben ik zaterdag avond ongesteld geworden. Nu was dat die hele avond niet veel maar wel helder rood.
    Gister de hele dag ook niet veel gebloed. Ik had minder in me maandverband dan normaal, alleen met afvegen veel helder rood. En vandaag al bijna helemaal niks meer..
    Normaal heb ik ook erge darm krampen en deze keer ook niet ( wat ik helemaal niet erg vind :p)

Kan je menstruatie korter en minder hevig worden dan je normaal gewent bent na menopur en pregnyl?

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hoi hoi. Heel herkenbaar. Ik ben nu 2 Dagen ongesteld ipv 4. Mijn cyclus is ook heel wisselend 2e keer inseminatie op dag 15 en nu wouden ze hem plannen op dag 10. Helaas kon dat niet door gaan inverband met weekend weg😏

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh fijn dat iemand anders het ook herkent!
    Kon nergens er wat over vinden.. Normaal duurt mijn menstruatie ook 4 dagen en zit vandaag officieel op dag 2 en het is al niet veel meer.
    Mijn eerste inseminatie was op dag 11.
    Nu volgende week maandag op dag 9 weer een follikel meting dus ben benieuwd hoe snel ze nu groeien

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Verder niemand die dit herkent?

5. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Jewel ik!

Ik was zelfs normaal vaak 7 dagen ongesteld waarvan er 3 met veel bloedverlies. Nu met pregnyl (en clomid) heb ik 1 dag veel bloedverlies en dan bijna niks meer.

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oke!
    Ik normaal 4 dagen en dan was het nooit al extreem veel.
    En nu 1 dag echt rood, 1 dag rood/bruin en vandaag alleen nog met afvegen.
    Hebben jullie het na gevraagd of dat kwaad kon of niet?

7. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik heb het wel eens gemeld. Hoewel ik het vreemd blijf vinden vonden zij dit eigenlijk niet. Ze zeiden, zolang je maar een dag rood bloedverlies hebt is het goed. Ook is op echos te zien dat het baarmoederslijmvlies wel weg is daarna, in de nieuwe cyclus (begin)

Deel Deze Pagina