Wie ook op of rond 18 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door benikzwanger, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Hallo dames,

16 mei is mijn nod en ik mag dus officieel de zeventiende testen: 1 dag overtijd.
    Ik weet niet of ik dat red?

Ik herken het zeurende/stekende gevoel van benikzwanger. Normaal heb ik altijd last van mijn onderrug voordat ik ongesteld moet worden. Dit heb ik de afgelopen week al gehad (erg vroeg) De rugpijn is vandaag weggebleven, maar nu voel ik wat in mijn buik. Heb ik normaal geen last van. Maar ja, elke maand brengt weer andere en nieuwe kwaaltjes met zich mee. Geen touw aan vast te knopen, dus gewoon maar afwachten!

Succes allemaal! en laten jullie hier ook de testresultaten weren?

2. Femke80

Femke80 Lid

14 apr 2009
    17
    0
    0
    Hoe krijg ik ook een banner????

3. anenpe

anenpe Lid

28 feb 2009
    12
    0
    0
    Ik ga rond 20 mei testen. Dat is een gokje. Ik ben in februari gestopt met de pil en daarna 1x ongi geworden in april. Als ik van daaraf tel en een gemiddelde neem, nou ja ik probeer het gewoon. Ik heb intussen wel een blaasontsteking.. maar of dat ermee te maken heeft.

Volgens mn pendel ben ik een week zwanger dus ik ben benieuwd wat de test zegt.

4. Salsa

Salsa Lid

10 apr 2009
    52
    0
    0
    lastig is dat he om te wachten met testen. het liefste doe je er 10 per uur hahahaha :)

Ik had al ongi moeten worden maar so far so good. Ik probeer tot vrijdag te w8ten.

mijn cyclus is ook sinds vorige maans ineens 3 dagen langer snap er niks van.
    Ben nu ook maar uitgegaan van de langste cyclus.

liefs

5. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    de steekjes worden bij mij wat minder, maar nog wel aanwezig. Ben errug benieuwd!!
    Kan haast niet wachten met testen!
    liefs

6. Salsa

Salsa Lid

10 apr 2009
    52
    0
    0
    dames spannend hoor

7. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik mag ook 18 mei testen!!! ik kan haast niet wachten... we hebben volgens FF ' GOOD' geklust en dat is voor het eerst. Door mijn lange cyclus wist ik gewoon niet wanneer mijn ei was... Dus ben benieuwd wat het resultaat is... ik voel van alles, maar eigenlijk net niets... dus geen touw aan vast te knopen... [-o<

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,

ik mag de 17e testen
    hier geen symptomen die ik anders ook heb.
    moet wel zeggen dat ik moeier ben en vanmorgen koffie niet kon verdragen.ik lust geen koffie maar de lucht vind ik wel lekker.
    ben wel chagie en pukkels dus dat belooft niet veel goeds.

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik mag normaal gezien de 15de al testen maar ik ga dan sowieso de 18de nog eens testen, want ik had echt het gevoel dat mijn ei enkele dagen later was en vermits ik een onregelmatige cyclus heb is het beter om meerdere keren te testen totdat ik positief test of helaas ongie zal worden...
    Vinden jullie het ook elke keer zo ongelooflijk spannend? En als je dan ongie bent is het altijd zo een verschrikkelijke domper pff zelfs mijn man is er dan helemaal kapot van :(
    Zal voor iedereen duimen :)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik mag 19 mei testen, gaan we ook doen want dat is op de verjaardag van mijn man! :D
    Heb al sinds het weekend het gevoel dat ik of ongesteld moet worden, of de griep krijg.
    Heb veel ongestelds pijn (rugpijn, onderbuik pijn etc) maar ook griep klachten, ben met vlagen erg misselijk, moe, koud en niet te genieten :(

Waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld ;)

11. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ik mag 21 mei testen!
    Vind het erg spannend en hoop uiteraard dat ik niet ongi wordt!
    Een week wachten gaat zo wel langzaam..
    Iedereen veel succes met wachten en testen!

liefs saraatje

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb mijn ei trouwens duidelijk gevoeld, en ik had 2 dagen lang een positieve ovu test
    We hebben erg goed geklust :D

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik meld mij hier ook even. Ik mag officieel zaterdag testen, maar als ik het vol houd dan probeer ik tot maandag te wachten! Ik voel helemaal niks waarvan ik kan zeggen goh ik ben zwanger of goh ik wordt ongi.... Dus het blijft afwachten.... Heb rond mijn eisprong een lichte bloeding gehad van 1 dag alleen bij het afvegen. Dit schijnt een ovulatiebloeding te zijn. En ik had op de dag van innesteling een heftige steek in mijn onderbuik van een paar seconden. Nou meiden ik duim voor jullie allemaal.

Liefs

14. Ine123

Ine123 Lid

25 mrt 2009
    23
    0
    0
    Ik doe volgende week ook mee!!
    Ik heb 20 of 24 mei mijn NOD. Vorige cyclus was ineens 34 dagen, voorheen 30 dagen.

Natuurlijk voel ik deze maand weer van alles, ik heb mezelf voorgenomen niet voor 25 mei te testen.
    Succes meiden!!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik denk dat ik na het weekend ga testen. Ik had een cyclus van 40 dagen vorige keer maar ik heb nu op dag 16 en 17 posi gestest met een ovu test. Dus flink geklust op 4,5,6,8 mei. Nu heb ik gisteren 12 mei wat roze druppels bloed verloren. Precies rond de tijd van innesteling natuurlijk dus weer super onzeker nu. Op 11 mei voelde ik wel een enorme steek in me buik. Ik voel me wel raar nu. Ik ben veel duizelig,moe maar verder niet zoveel klachten op de steekjes in me buik na dan. Ik heb wel een testje gedaan maar zie zijn natuurliojk negatief veelste vroeg getest haha. Dus nu hoop ik niet dat me ongi doorm komt zetten. Maar als het wel gebeurd is het ook wel goed want dat betekend dat me cyclus z,n 2 weken vroeger is.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Even een klein vraagje: Hoeveel dagen na je ovulatie is de innesteling dan?

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    1 week na je eisprong ongeveer. 7 tot 10 dagen geloof ik

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong.

19. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik mag zaterdag de 15e testen. Heb op precies 1 mei mijn eisprong gehad.
    Sinds de woendag erna ben ik steeds moe, veel pijn in mijn rug en een paar dagen een vage hoofdpijn gehad (heb anders nooit hoofdpijn). Sinds twee dagen heb ik heel pijnlijke borsten, terwijl ik dit normaal nooit zo erg heb voor mijn ongi.
    De vorige keren begon ik een dag of 3 - 4 vóór mijn ongi al met bruinverlies, nu is er nog niets te zien....

Iedereen succes!!!

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dank u wel! Heb zo eens een beetje uitgerekend en ik heb inderdaad wel migraine gehad, maar ik ga nog geen voorbarige conclusies trekken (was ook een vermoeiende dag) want ik heb sinds vanmiddag ook ongelooflijk veel zin in zoet en dat is meestal ook een teken van een naderende menstruatie... :(
    Succes iedereen!!!

Deel Deze Pagina