Wie ook op of rond 18 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door benikzwanger, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Erg is dat he?! Je gaat overal wat achterzoeken. Ik heb nu ook zeurende hoofdpijn, heb ik niet vaak. Maar goed, hoeft natuurlijk niks te betekenen. Ik heb nog wel steeds zeurende steekje in mijn linkerzij. Pffff.....wachten duurt zo lang!

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi vandaag denk ik men innesteling gehad te hebben :d
    normaal moest dat gisteren zijn maar ja is nooit precies.
    ik voelde me deze morgen (en nu nog) opgeblazen,zwaar,steken,gebroebel,krampjes,duizelig,misselijk beetje hoofdpijn.
    en dan daarstrak heb ik een klein druppeltje roze (licht) bloed gezien.
    dus wie weet :d maar ik voel me een beetje onwel op het moment,maag ligt precies overhoop.

xxx

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Echt héél herkenbaar al die 'symptomen'. Ik zet 'symptomen' tussen aanhalingstekens, omdat je van alles voelt of dénkt te voelen en je betrekt alles op....
    Zojuist stond ik op, even heel misselijk, en dan denk je meteen 'zal het dan echt?'
    Gisteravond nog geklust en daarna had ik een paar minuten menstruatiekrampen. Maar er is nog niets te zien, en dat terwijl ik normaal al enkele dagen vóór mijn ongi bruinverlies heb.
    Zit niks anders op dan afleiding zoeken, ahum! Ik ben bijna blij dat ik dadelijk moet gaan werken, haha!
    En we hebben deze week ook een vakantie geboekt, onder het mom van 'nu kan het nog'. Je bent er toch mee bezig he, en dat kan niemand voor je stopzetten (gelukkig maar).

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hier vandaag een temp daling
    ik zit nu op dag 10 er leek ook wel al roze bij te zitten
    ben zo bang dat het gewoon weer mis is..

voel me wel anders .. ben heel moe duizelig en misselijk af en toe
    koffie kon ik ook niet verdragen.. maarja misschien wel een griepje...
    balen ze gdat wachten
    ga zo maar weer even broekloeren

5. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Ik had gisteren bij het afvegen een heeeeeel klein druppeltje bloed op het wc papiertje. Maar dan ook echt heeeeel klein! Kan dat innesteling zijn?

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    tja wannner is je ei geweest?
    die van mij op 4 mei . volgens dat schema kwam die innesteling 8 mei. of ik heb hem vandaag of ik wordt ongi. als morgen mijn temp hoog is dat klopt het .
    je temp daalt toch bij innesteling?

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Even naar mijn banner gluren ;)
    Mijn temp is nog hoog ( 36.8 ) en hopelijk blijft deze hoog :D
    Wel veel voortekenen die ik herken uit mijn vorige zwangerschap, maar volgens mij beeld ik het me allemaal in :rolleyes:

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    blijft je temp niet hoog tot aan je nod
    ik weet niet eens waneer dat is mijn nod
    1x een lf fase van 11 dagen gehad en een keer 12 en een keer 13 en een keer 14 (afgelopen keer) dus kan morgen t/m maandag

9. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    hay hay.. Leuk zo'n topic.. Ik moet zondag (17e) of maandag (18e) ongesteld worden, of niet ;) Ik hoop natuurlijk het laatste...

Echt idd..hoe kom je de laatste weken door na de vruchtbare dagen...
    Ik ben mezelf echt zoo zat op dit moment..

Wat spannend allemaal, wil mezelf zo inhouden om niet al eerder te gaan testen..
    Heb er nog 2 thuis liggen, maar ja.. ze zijn dan ook best duur
    (heb nu die van clear blue) want dat gedoe met die streepjes, dat heeft me al vaker verward.. is het nu wel of niet een 2e streepje..pfff..

Sinds vandaag allemaal vage steekjes onder bij mijn lies..vanmorgen vlaag van misselijkheid en vanavond op de fiets ook..

maar ja..denk altijd maar dat dit schijnzwanger is..je wilt ook van alles voelen..

Zet m op meiden, nog een paar dagen en dan weten we het!!!

10. Samiraatje84

9 nov 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    ik mag op hemelvaartsdag testen heb 4 mei mijn eerste iui gehad! hou het niet meer van de zenuwen gebruik nu ook progestan, heb pijnlijke borsten en voel me afgemat!
    je mag pas 18dgn na de iui testen elke dag duurt een eeuwigheid!

11. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Fortunato,
    Ik snap je gevoel! Ik heb thuis ook testen liggen en ik heb mijn vriend al gevraagd mij tegen te houden, anders trek ik er zo één open! haha.....
    Ik kan maandag 18 mei testen en voel ook echt van alles, maar ben bang dat ik mezelf voor de gek houd.... :(
    liefs mij

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ooh ja nu we het over temp. hebben

sinds men ei is men temp 37.7(of 37.8 )
    mijn normaal temp.is 37.2 ong

en gisteren toen ik dus het gevoel had van innesteling was men temp. 38 graden...is wel heel raar toch? vandaag terug 37.7

wat moet ik hieruit halen?

Ik heb nog steeds een beetje last van steeken en krampen,lijkt op ognie(is miss ook wie wet) en dan toch weer niet.Ook -en dit klinkt stom ik weet het,ik rol zelf al met men ogen- heb ik daarstrak een lichte lijn op men buik gezien.JAAa ik weet het dit kan natuurlijk niet :D maar ik zie het wel.

nou goed ik vindt dit temperatuur gedrag maar raar.
    xxx

13. Rijtje

Rijtje Nieuw lid

2 feb 2009
    4
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik mag de 19de testen. Maar ook ik wacht week voordat ik ga testen omdat ik de laatste 3 keren een week later ongesteld werd. Langer kan ik niet wachten.......
    Heb wel gevoelige borsten, voel me echt ongesteld worden, maar wie weet.
    Spannend allemaal, ook voor jullie!

Groetjes Rijtje

14. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0

Ik heb gisteren een test gedaan, want het voelde allemaal zo raar. En jawel, positief! Voor de zekerheid ( ;) ) er later en vanmorgen nog een gedaan en ik kan niet meer om de streep heen: ik ben zwanger! Het voelt heel onwerkelijk en onwijs spannend!

Ik gun iedereen een positieve test, succes allemaal!!

15. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    ?k mag officieel vandaag al testen, maar probeer mezelf nog een paar daagjes in te houden (en daarbij ben ik misschien ook een beetje bang voor dat bepalende moment) ik hoop mezelf in elk geval in te kunnen houden tot maandag, de 18e dus ;)

16. helena15

helena15 Lid

25 apr 2009
    13
    0
    0
    30 april, 2,4 en nacht van 5 op 6 mei geklust. 5 mei positieve ovu test.
    Denken jullie dat ik 7 mei of 6 mei avond nog had moetn klussen?
    AMn was chaggerijnig en wilde niet...

20 mei is mijn NOD, mocht ik over tijd zijn wacht ik een week (althans ga ik proberen hihi)

Hoop op positieve test voor iedereen!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben ongi geworden dames. Helaas...
    Veel succes jullie!

18. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Saskia..he bah balen!!!

Verder weet ik niet zoveel van temperaturen, dat doe ik eigenlijk niet..
    maar als je gister ofzo denkt je eisprong gevoeld te hebben, dan kun je nog met geen mogelijkheid ongesteld worden deze dagen, dat zit je toch pas op de helft van je cyclus?

Gefeliciteerd voor degene die al zwanger is, kan even niet meer terughalen wie, maar super hé.. had je een dag eerder getest??? Moet je wel je banner aanpassen..

is iets wat ik gelijk zal doen hihihii..

Nou ik ga hier zondag testen, eerder moet ik het echt niet doen..want zondag is dag 31 en laatste cyclus was 32.. maar zondag hebben we 7 jaar..dus ik hoop gewoon op een heel mooi cadeau... het mooiste cadeau wat ik maar kan wensen!!

19. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    hoihoi, ik meld mij ook even hier! mijn NOD-dag is ook maandag de 18e... spannend!
    Saskia, balen van je negatieve uitslag... sterkte
    Suzanne, gefeliciteerd!!!

Ik voel ook nog erg weinig... wel af en toe ook van die kleine dingen waar ik dan op focus: klein beetje pijnlijke borsten, klein beetje misselijk.

mmm... spannend he!

20. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Dank je! Ik heb inderdaad een dag eerder dan NOD getest. Ik had een aantal symptomen waarvan ik OF dacht dat mijn geest me enorm voor de gek zou houden OF dat ik écht zwanger zou zijn.
    Ik wilde gewoon van de onzekerheid af zijn. Als ik niet zwanger zou blijken, dan had ik het kunnen laten rusten....
    Maar dat is niet nodig, want hij was na een halve minuut al positief!
    Mijn symptomen waren:
    - zeeeeeer pijnlijke borsten (anders lang niet zo erg)
    - rommelende buik, menstruatieachtige pijn, 'steekjes'
    - heeel koud hebben 's avonds vooral
    - pijnlijke benen
    - pijnlijke rug
    - vlagen van misselijk
    - vage hoofdpijn
    - apatisch zijn, voor me uit willen staren (echt géén concentratie, heel extreem)

Ik had op 1 mei mijn eisprong (die ik altijd erg goed voel) en precies vijf dagen later was ik 1 dag lang ontzettend moe. Innesteling geweest denk ik. Verder geen innestelingsbloeding gehad.

Ik wens iedereen enorm veel succes, ik duim voor jullie allemaal!!!

Deel Deze Pagina