Wowww...dat wil ik ook! Ik ga morgenmiddag testen...want ik hoop dat dat ons mooie cadeau gaat worden van 7 jaar relatie! Duimen.......................
Proficiat aan iedereen die zwanger is! Ik heb jammer genoeg vanmorgen negatief getest maar voel nog steeds niets van menstruatiepijn of andere kwaaltjes... hopelijk ga ik niet opnieuw voor de 47 dagen cyclus!
Jeeuh al 1 zwangere, gefeliciteerd! En 1 ongesteld... balen Oooh het voelt echt alsof ik verschrikkelijk ongesteld moet worden. Niet te zuinig!! Temp was vanochtend nog wel erg hoog ( 37,1) De hoogste tot nu toe. Ik wilde zondag testen maar ik ga echt wachten tot dinsdag. Misschien zelfs tot donderdag (zegt ze heel dapper )
hey ik moet nog 6 daagjes wachten duurt wel heel erg lang zo wel pijn in mn rug maar nog geen buikpijn dus ben benieuwd groetjes mirella
Ik ben stout geweest! Heb 2-3 dagen voor mijn NOD getest. 2 testen en beide ZWANGER! Test van KV 2 voor 5 euro eerst gedaan en een dikke streep. Toen CB die je 4 dagen voor je NOD kunt doen en ook daar ZWANGER 1-2 weken. Weet niet of ik blij moet zijn nu. Kan nog misschien, is 2 maanden geleden ook gebeurt. Voel me niet echt blij. Aan de ene kant wel natuurlijk, maar die onzekerheid. Waarom kon ik niet gewoon wachten tot na mijn NOD? Maar ja, toen is het de vorige keer ook misgegaan.
Femke, voorzichtig gefeliciteerd dan maar?! Al denk ik dat je niet 2 keer zoiets moet meemaken, dat gun je niemand zelfs niet 1 keer.. maar ja het is altijd spannend de eerste periode.. maar het maakt niet uit of je 2 dagen eerder test, daar verandert het toch volgens mij niks mee?! Doe rustig aan, dan moet alles goedkomen, echt!! Hier nog zo in spanning..ik kan niet meer, word gek van mezelf..blehh.. Wil morgenmiddag dus testen..spannendddddd
Fortunato, dank je wel. Is niet leuk om een mk mee te maken. Maar gelukkig waren we pas net bezig zwanger te worden en ging het mis 4 dagen na het testen. (toen wel na 3 dagen overtijd getest trouwens). Ik vind het erger voor stellen die al heel lang bezig zijn en dat het dan misgaat. Dat ik nu getest heb wil niet zeggen idd dat ik niet zwanger ben. Alleen in de eerste weken kan er heel veel misgaan. Maar goed, als ik niet vandaag had getest had ik het maandag of dinsdag wel gedaan. Misgaan kan altijd, maar ik hoop het niet natuurlijk! Jij ook heel veel succes morgen met testen, ik duim voor je!
Meiden, wat spannend allemaal! Gefeliciteerd voor de zwangeren! Ik gisteren 3 dagen voor NOD getest en negatief! Maar goed, dat zegt natuurlijk nog niks. Ik voel niet veel symtomen meer. Ongesteld wordt ik ook altijd van het een op andere moment, dus ben erg benieuwd! Ik kan maandag testen, dus we zullen zien! Ik hoop het zo! We hebben deze maand zo veel ons best gedaan! We zullen zien! liefs
Haay ladies.. Hier ook een negatieve test..pfff.. ik word er niet goed van.. Helaas dan maar weer op naar de volgende ronde.?! Heb waars. niet te vroeg getest gezien ik eerder een positieve ovu test heb gehad en ik het een beetje heb uitgerekend.. Succes voor de andere.. en ik hoop voor mezelf dat ik nu maar snel ongesteld word ...
@Fortunato: Wat balen zeg! Misschien maak je toch nog niet genoeg HCG aan dat kan he! Zolang je niet ongesteld word is dat wel een teken!!! Ik ken iemand die na 1 week pas positief teste! Dacht je echt zwanger te zijn?
Ik heb vandaag een negeatieve test gehad, maar heb 1 dag voor mijn NOD getest. Dus het kan nog alle kanten op natuurlijk. Maar op een of andere manier vind ik het toch fijn om iets eerder te testen. Dan kan ik het wat meer van me afzetten zeg maar. Ik heb trouwens ook nog niet het gevoel ongi te worden, dus we zullen zien! liefs
Hallo, Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas op /na dag 40 mag testen. Ik heb vaak een lange cyclus, maar 40 dagen vind ik wel de grens. Volgens FF zit ik nu op 18 DPO, dus als dat klopt is de kans wel groot dat het nu eindelijk raak is !!!!!! Ik heb nu ruim een week al last van mijn buik, heb steken gehad vanuit mijn liezen en nu elke dag wel even kramp. Ik heb het idee dat mijn tepels groter/gezwollen zijn en dat ik vaker moet plassen. Vind het heeeeel spannend, maar ik ben ook heeeeeeel bang dat ik alsnog gewoon ongi ga worden. Oja, mijn banner klopt niet! Ik had op dag 20 al mijn ei!
Vandaag 2 dagen overtijd, maar ga morgen pas testen.... Ik voel helemaal niks... Ook geen klachten die op naderende ongi lijken!!!! Liefs
hoi ik heb nu al 3 dagen last van bruine afscheiding met soms wat donkerrood. Niet veel hoor gewoon een veeg of twee per dag. als dit men ms was zouden ze allang zijn doorgekomen,maar ze willen precies niet doorkomen...en een maandverband is overbodig want zo fel is het niet.ze zijn trouwens een anderhalve week te vroeg ik heb ook geen mskrampen echt totaal niets,wel soms misselijk en duizelig en dan echt weinig eten want ben 2.5kilo afgevallen!wel wat last van men rug gekregen en soms kleine mini steekjes en gebroebel.en voel me echt super!raar want normaal bij men ms ben ik superopgeblazen,kom ik 2 kilo bij en ben ik loom maar nu voel ik me echt super goed! raar dinsdag ofzo testen xxx
Ja een kleine kans..omdat je nog niet ongesteld bent geworden nee..dus tja.. Wel grappig dat de meeste eerder testen dan hun NOD .. Kunnen we het toch niet laten dames Ik heb hier inmiddels vanavond een ongi pijn in mijn buik en rugpijn, dus denk dat ik er morgen aan moet geloven?! Helaas... Hier verder geen nieuws.. ik hoop dat andere meiden meer geluk hebben.. Ciaoo xxxx
Nou getest hoor vanmorgen en nega dus..... Baal baal baal, hopelijk snel de duiveltjes op bezoek!! Liefs
Ik heb vanmorgen getest. Helaas negeatief. maar ook nog geen ongi. Ook geen tekenen van ongi of zwanger zijn. Volgens mij is ochtendurine wel beter! liefs