Wie ook op of rond 18 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door benikzwanger, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hier ook negatief....ben het een beetje moe aan het worden eerlijk gezegd...op naar ronde 15?

xxx

2. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey meiden,

balen joh dat de test negatief zijn. en hopelijk dat jullie snel duidelijkheid hebben want niet zwanger en geen ongi is ook niet leuk.

op naar de volgende ronde!!!

3. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    He wat balen zeg dat jullie negatief getest hebben!
    Ook vreemd dat je dan nog niet ongi bent geworden.Zo blijf je in die twijfel...
    Ik mag over 3 a 4 dagen testen.
    Heb geen symptomen ook niet van een aankomende menstruatie.
    Nou ja wat niet is kan nog komen natuurlijk.
    Ik probeer er maar vanuit te gaan dat ik ongi word,tis tenslotte nog maar mn 2e ronde.
    Toch vind ik het moeilijk er niet teveel mee bezig te zijn,ik weet dat ik het meer moet loslaten...
    Hoe doen jullie dat?

4. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Dat is inderdaad erg moeilijk! Zit ook steeds op internet te kijken en ik kan het ook echt niet loslaten. Ik heb zelfs vanmiddag nog een keer getest met een ander merk, alleen maar omdat ik het niet los kan laten. Ik wou dat ik kon denken, ik test over een paar dagen wel weer. Maar op een of andere manier lukt dat niet. Maar goed, we zien wel hoe het loopt.....

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Is niet gek dat je nega test na paar rondes hoor dames, niet iedereen is meteen zwanger. Geef de hoop dus niet op en voedt jezelf niet teveel met de succesverhalen van in 2-3 rondes zwanger te zijn!!!
    Lekker door klussen en genieten, over een paar rondes (of eerder) is het bij jullie ook zover!
    xxxxxxxxx

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben dus een paar dagen geleden ongesteld geworden.
    Was de 1e ronde, dus kan er niet echt mee zitten :) Weet nu wel dat ik een ei heb gehad en wat mijn cyclus is.

Jammer dat jullie allemaal negatief hebben getest! Ik zal voor jullie duimen.

7. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Ik heb nog 2 a 3 dagen te gaan voor mn NOD.
    Nou ben ik niet heel regelmatig en kan het ongeveer 4 dagen langer duren voordat ik het wordt.
    Het is allemaal zo dubbel,sommige symptomen duiden echt op een ongi en andere symptomen zouden bij een zwangerschap kunnen passen.Ik ben er veelste veel mee bezig,vind het erg moeilijk om het lostelaten.
    Zeg ook tegen mezelf dat ik ervan uit moet gaan dat ik gewoon ongi wordt maar diep in mij zit die sterke verlangen om weer zwanger te mogen zijn.
    Het is gewoon afwachten....

Het is nu nog maar mn 2e ronde en ben al gezegend met 2 kids :D
    Dus wat dat betreft heb ik niks te klagen!

8. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Ik heb vamorgen maar weer een test gedaan, helaas nog steeds negatief. Ik ben nu 1 dag overtijd. Ik wil nu een paar dagen proberen te wachten om weer te testen. Ik heb niet echt hele duidelijke symptomen. Wel af en toe lichte steekjes onder in mijn buik. Net iets anders dan als ik ongi word. We wachten maar weer af. ik ben er ook veel te veel mee bezig! Niet normaal!

9. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik teste pas 6 dagen na nod voor het eerst licht positief, dus wie weet......

10. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Hoi Yv86,
    Je geeft me weer hoop! Wie weet test ik ook pas heel laat positief. Je hoort het wel vaker. Maar gewoon ff geduld hebben. En niet te veel op internet en zo kijken...haha.

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap! Had je trouwens veel symptomen?
    liefs

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Het allermooiste zou zijn als ik positief zou testen op maandag 25 mei, want dan verjaart m'n man :) maar ik hoop toch iets vroeger uitsluitsel te krijgen hoor!!!
    benikzwanger, dit heb ik dus ook, ben wel al aan dag 40 ondertussen, maar weet niet precies hoeveel ik overtijd ben met mijn rare cyclussen... heb ook een raar gevoel in m'n buik, helemaal anders dan bij ongie...
    Zullen zien :)

12. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Jee veel mensen zeg die negatief testen :(

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde..

Succes voor de meiden waar nog hoop is deze ronde .. en anders gaan we weer gezellig door!!

Ciaooo

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Vandaag stiekem getest had vandaag mijn nod, helaas negatief. we blijven positief denken ze zeggen dat na een mk een cyclus 4-6 weken kan duren dus kan zijn dat ik later mijn ei heb gehad!

14. joyceM

joyceM Lid

19 apr 2009
    6
    0
    0
    Hallo!

Ik zou vandaag ongi moeten worden maar ben het nog niet! Morgen ga ik testen :)

Of zou ik nog even afwachten? Help?....

Groetjes

15. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    vandaag 2 dagen overtijd. Nog geen ongi!! Wel irritant hoor!
    JoyceM, ik zou morgen wel gaan testen. je weet maar nooit.
    ik heb gisteren voor het laatst negetief getest, wanneer zal ik weer proberen?
    liefs

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik laat er dan meestal 3 dagen tussen. Staat ook zo op de bijsluiter.
    Jammer dat het negatief was, maar zoals er geen ongie is, kan je blijven hopen he!
    Morgen mag ik ook opnieuw :)

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Iemand nog nieuws?
    Ik heb vanmorgen weer negatief getest, dus ik denk dat ik vorig weekend gewoon m'n ei heb gevoeld. Wel laat, maar ja dan heb ik er ten minste eentje gehad, want sinds ik gestopt ben met de pil had ik dit nog niet gehad denk ik...
    Nu wacht ik tot volgende week vooraleer ik opnieuw test :)

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik wou vanmorgen testen maar er is urine over de houder gegaan(die van CB waar je ook ziet hoeveel weken je zwanger bent) nou doet ie het niet meer dus kan ik morgen pas nieuwe gaan halen en pas zaterdag testen. Maar misschien brengt het wel geluk mijn vriend is dan ook jarig zou wel een mooi kadotje zijn haha hij praat er meer over als mij hihi

19. Rijtje

Rijtje Nieuw lid

2 feb 2009
    4
    0
    0
    Ik heb vier dagen gewacht en de tweede streep is duidelijk zichtbaar, ik ben zwanger!!!

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Gefeliciteerd Rijtje geniet ervan!!!

Liefs Sunnyqueen

Deel Deze Pagina