Dankjewel voor de felicitaties dames. Succes nog voor degene op het wachtbankje. Ik heb elke maand vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie pijnlijke borsten gehad dus dat is voor mij geen symptoom. De symptomen die ik deze maand had en daarvoor nooit heb gevoeld waren - vorige week het koud hebben zonder het goed warm te krijgen - enkele keren felle steken in m'n buik - niet veel afscheiding - vanaf dag voor NOD sterker reukvermogen - dag van NOD (gisteren) misselijk Misschien hebben jullie er wat aan
Heb net men temperatuur gemeten weet niet of dat veel zegt maar had 37,5 terwijl ik normaal rond de 36,8 zit.
Hi allemaal! Ik ben sinds gisteren ook lid van dit forum en ik wilde even meekletsen in dit topic! We willen dit jaar voor ons eerste kindje gaan! Ik ben 4 jan gestopt met de pil en had gisteren pas een positieve ovulatietest. Mijn eisprong was vandaag en dat was te merken ook! Buikpijn, kramp, al een aantal dagen pijnlijke tepels. Mijn NOD is 14 februari, spannend! (eigenlijk precies hetzelfde verhaal als Lilly1989 maar dan een dag later! ) Nu maar wachten!
Pff voel me ellendig...licht misselijk veel witte afscheiding moe mn temperatuur is hoger dan normaal..zou het ?? Zaterdag is mijn nod ..kan ook iedere keer janken echt om het minste of geringste...
Gister heel lichte afscheiding gehad (roze) en later bruin. Zit op dag 14 dpo nu. Ik ga er vanuit dat m'n ongi gaat doorbreken.
Het klinkt wel herkenbaar mamsie. En bij mij bleek het ook positief Vandaag echt niet vooruit te branden... Zo maar eens gaan douchen, al doe ik liever nog even m'n ogen dicht.
Ik zit helaas ook op het wachtbankje :S. Wij zijn inmiddels al een jaar bezig en hebben de gynaecoloog heeft geen aanleiding kunnen vinden waarom we niet zwanger zijn. A.s zondag zou ik ongesteld moeten worden (wat ik uiteraard niet hoop). Het enige waar ik last van heb is pijnlijke borsten. Maar naar een jaar bezig te zijn hebben die symptomen niet zo heel veel impact meer, omdat je al te goed weet dat je lichaam behoorlijk voor de gek kan houden. Ik denk dat ik de loop der tijd alle 'zwangerschapssymptomen' al gehad. Van ochtendmisselijkheid tot hongeraanvallen toe. Soms denk ik wel eens dat wij ons dit zelf aan doen. Je merkt dat heel veel vrouwen (en ik ook) er continu mee bezig en achter enkel pijntje een verhaal zoeken. Ik denk dat we daarom wel eens dingen voelen, omdat we het willen voel. Je hoort heel veel mensen zeggen "je moet er niet mee bezig blablabla".. pff daar wordt ik echt moe van. Alsof het knop is die je uit kunt zetten en alsof je het zelf fijn vind om er op deze manier mee bezig te zijn. Iedereen zegt dat zwanger worden een mooie tijd. Ik heb ervaar het zo niet. Ik ervaar het als een tijd van onzekerheid en machteloosheid. Ik weet niet waarom ik dit allemaal beschrijf, maar moet het ff kwijt.
snap het goed dat je je verhaal kwijt wilt. vooral omdat jullie al een tijdje bezig zijn. En al die rottige symptomen word je ook onzeker van. niemand die precies voelt wat jij voelt. En dus denk je elke maanf hey voelde ik dit nou vorige keer ook zo? En dan is het heel makkelijk als mense roepen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Hmmm... herkenbaar. Meid hopelijk blijft je menstruatie weg! Bij mij ben ik 6 dagen overtijd. Heb al een aantal testen gedaan allemaal negatief grrrrr..
Kiimesz, misschien duurt het even voordat je lichaam voldoende hcg aan heeft gemaakt? Komt bij mij ook langzaam op gang. Huisarts kan zo een bloedonderzoek aanvragen en dan weet je het meteen Boefje, ik hoop voor je dat je snel positief nieuws hebt. Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan dat je er niet teveel mee bezig moet zijn... Toen de gynaecoloog mij vertelde dat ik pcos had en dat spontaan zwanger worden bijna onmogelijk zou zijn, zeiden mensen om mij heen ook dat ik me niet te druk moest maken en er niet teveel mee bezig moest zijn. Man! Ik kon de hele tijd wel janken! Gelukkig bestaan wonderen nog en is het ons wel spontaan gelukt (of die gynaecoloog heeft het allemaal verkeerd beoordeeld)...
Dankjewel Kiimesz en sterretje31. Fijn dat jullie mijn gevoel begrijpen Soms lijkt het of heel weinig mensen snappen wat het met je doet en dan begin je bijna aan jezelf te twijfelen. Dan is het gewoon fijn om te horen dat ik hierin niet de enige ben. Jeetje dat is wel heel erg lang Kiimesz! Ik hoop dat je één dezer dagen een positieve test in je handen hebt Het is natuurlijk niet fijn om zolang in onzekerheid te zitten. Weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad?
Herkenbaar. Bij mijn 1e testte ik ook pas 14 dagen na NOD. En ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik hoop dat je gauw een positieve test hebt.
Snap je gevoel zeer zeker. En je krijgt soms van die rottige berichten ook via het forum. Als je maar even anders of vergeet te reageren. Of dat je 'gewoon' geduld moet hebben bla bla. Ik heb gisteravond en vanmorgen echt een PIEP klein beetje 'oud bloed' verloren. Je moest serieus goed kijken om het te verschil qua kleur te zien hoor. Heel vreemd, misschien een late innesteling? Heb daar een nieuw onderwerp ook voor gestart. Je leest en zoekt je eigen helemaal krom uuuuhg..... Ja heb wel een LH piek sowieso.
Ja indd me man zag hem zelfs en dat zegt wat haha mannen zien dat soort dingen vaak niet Maar Dankje hihi
Dag dames, Ook ik wacht al een tijdje (9 maanden om precies te zijn). In mei 2014 heb ik een miskraam gehad. Ik was in ronde 1 gelijk zwanger dus dacht dat het daarna ook wel zo snel zal gaan. Nou niet dus.... ik word er gek van.. nou moet ik as donderdag bezoek krijgen van de rode monster maar de drang om te testen is zeker aanwezig. Ik heb super pijnlijke borsten, grotere donkere tepels, super vreetkick en ben super moe. Ik word gek van die onzekerheid dus morgen maar testen en hopen dat 'ie positief is
Hallo Dames daar ben ik weer ! Paar dagen erg druk geweest, helaas is mijn ongesteldheid toch door gezet in het normale zoals altijd .. Dus wij gaan voor de volgende ronde Zo te zien allemaal nieuwe meiden, en nog een paar met een mooie positieve test GEFELICITEERD ! Voor de dames op het wachtbankje succes, en voor de meiden die net als ik ongi zijn geworden succes met klussen !! Hopelijk straks allemaal mooie roze streepjes.