wie ook op t wachtbankje en "pijntjes"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveisuss, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik hier foto's toevoegen? Het is me wel eens gelukt toen ik een nieuw onderwerp startte, maar geen idee hoe ik het nu moet doen...

2. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Onder het venster waar je typt zie je een balk met 'overige opties'
    Daar zie je dan bestanden toevoegen dan klik je op het paarse vakje met daarop beheer bijlagen en dan zie je vanzelf wat je veder moet doen, hoop dat het lukt. :)

3. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    image.jpg

Eens kijken of dit lukt...

4. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Ah! Daar is ie al! Ziet iemand anders ook een heel vaag plusje verschijnen?

5. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

Spannend meid..ik zie wel een licht streepje 😄 voorzichtig gefeliciteerd !!
    Zou gewoon nog een testje doen van die kruidvat 2 v 5 ,die zijn wat gevoeliger..misschien dat ie dan nog duidelijker is..ma voor deze..ik zie een licht plusje hoor 😄😄

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

Ik heb om dit moment precies hetzelfde..al 3 dagen spierpijn rechtsonder in de buik..als ik er op druk is het ook gevoelig.heb vandaag positief getest dus misschien geld dat ook voor jou 😄

7. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ja ik zie hem ook, mijn vriend zit met zijn neus letterlijk op het beeldscherm geplakt .. Die zullen het toch niet snel zien !! Maar ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd :D

8. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Bedankt voor de lieve reacties meiden! Helaas heeft het doorgezet inmiddels. Ergens fijn dat het eerder kwam, dan weten we dat ook weer. Even balen en weer doorgaan.

@Sterretje31, ik zie echt een heel vaag streepje. Spannend zeg! Ik hoop zo voor je dat hij straks er uit knalt in een latere test!

Succes met wachten iedereen! :)

9. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heel jammer ludde!! Hopen dat je de volgende ronde een mooie test krijgt! success 😊

10. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Chann1992, die man van mij zat ook te kijken en te turen naar wat ik bedoel, maar ook hij ziet het niet echt... Mijn beginnende hoopvolle blijdschap vindt hij wel erg fijn, al kan het natuurlijk nog alle kanten op gaan...
    Morgenvroeg met ochtendurine nog een keer ;)
    Ben wel heel blij dat jullie het ook zien :) Je gaat het je toch afvragen hè, ben ik nou gek:p

Hoop dat we allemaal snel duidelijkheid hebben en vooral veel positieve testen.
    Ludde, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Eerst maar weer sterkte met de rode zee ;)

11. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden, ik ben nieuw in deze groep, zit weer in spannende tijd vrijdag moet ik ongesteld worden. Zitten nu al in ronde 7 voor ons eerste kindje. Meestal heb ik na mijn eisprong harde borsten maar heb ik nu niet niet zo erg.. Heb wel lage rugpijn meeste aan de rechter kant. Ook kleine steken in me lies.. Sins vandaag ineens spierpijn in me boven benen maar heb niet gesport ofzo.. Kent iemand deze klachten?

12. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja en last van harde onderbuik! Haha

13. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Haha ja sterretje31 mannen ook he, ben blij dat deze site bestaat. Hier snappen we elkaar te minste haha

Laat je het ons weten als je weer een mooie positieve test hebt?

welkom Babytijd
    Ik heb indd meer gelezen over spierpijn, hoop voor je dat het goed nieuws is, maar de oorzaak er van weet ik ook niet ..

Bij mij net iets GEKS ..
    Mijn bh is net geknapt, nou dat is neem ik aan kei hard bewijs dat mijn borsten groter zijn toch ... hmmm ik hoop het zo

14. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Babytijd ik wil je niet teveel hoop geven. Maar spierpijn in boven benen was ook bij mij 1 van de eerste symptomen! Ik duim voor je :)

15. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie meiden, ja vind echt raar dit heb ik nog niet eerder gehad maar wil niet teveel hopen.. Wanneer had jij positief getest

16. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Haha Chann, naast testen nu dus ook nog nieuwe bh's kopen:p

Ik zal morgenvroeg weer testen. Vriendlief vindt dat ik nog niet te blij moet zijn... Het kan nog alle kanten op. Ik snap het ook wel, maar denk gewoon dat m'n lijf ook helemaal niet wil dat er in gesneden wordt ;)
    Was 19 december bij de gynaecoloog geweest (1e afspraak) en kreeg toen een medicijn mee om m'n menstruatie op gang te helpen. Was al twee maanden niet ongesteld geweest. 21 december zou ik er mee beginnen en zo opeens werd ik 21 december wakker en was m'n menstruatie begonnen, zonder medicatie. Net of m'n lijf wilde zeggen dat ze het zelf ook wel kon. Dus misschien is dat nu ook wel zo... Afgelopen dinsdag bij de anesthesist geweest om de narcose te bespreken. Het kan zomaar zijn dat deze week de oproep komt en dat ik volgende week al moet voor de kijkoperatie... Zou dan toch wel supercool van m'n lijf zijn als ze daarvoor tegen me zegt dat het niet hoeft?!?

Vind het toch steeds weer zo bijzonder dat er op hetzelfde moment, zoveel dames in hetzelfde schuitje zitten. Dan voel je je opeens niet zo alleen met je gevoelens (want we voelen allemaal hetzelfde)

17. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Oh sterretje wat spannend! Ik hoop het zo voor je!
    Zou toch heerlijk zijn: EN een beebje EN geen operatie :D

Ik zit ook op het wachtbankje, 2 dagen voor nod. Heb wat steekjes onder in mijn buik en gevoelige boobies maar dat heb ik altijd voor de ongi. Heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen meer in na 10 rondes en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap...

18. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Dinsdag is mijn nod. Ben benieuwd of er wat uit voortgekomen is.

Klachten
    *Extreme hoofdpijn aan 1 zijde sinds eisprong, maar denk nie dat het met een evt. Zwangerschap te maken heeft.
    * Gevoelige borsten sinds eisprong.
    * Druppel melk verloren aan 1 borst, maar dat kan zo zijn omdat ik 6 maanden geleden ben bevallen.
    * Steken in liezen
    * Soms misselijk

19. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Klachten die ik nu voor nod heb:

Steken in rechter lies
    Elke dag wel een scherpe steek links van mijn navel
    Borsten lijken groter
    pukkeltjes op tepelhof
    al vanaf dag 16 van cyclus een zeurderig menstruatie gevoel
    (Het komt en gaat)
    Spierpijn in boven benen (Elke dag wel 2 uurtjes)
    Pijn in onderrug
    en op dag 14 een beetje bloedverlies

Dit alles heb ik alleen als ik echt ongesteld ben! Niet voor mijn ongesteldheid.

Wie o wie had dezelfde klachten?
    Ik weet ook, dat het lichaam je gigantisch voor de gek kan houden.

xx Romy

20. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    @Sterretje31

wauww spannend zeg..zou wel heel bijzonder zijn 😄 heb je alweer getest vanmorgen?
    ik heb vanmorgen ook nog 1 gedaan en weer dik positief 😄

Deel Deze Pagina