Hier moet ik dit weekend ongesteld worden. En heb het enorm koud gehad afgelopen week. Nou was het ook koud weer, maar ik heb het altijd warm. Verder heb ik afgelopen weekend veel met een pittenzak/kruik op de bank gelegen omdat ik zo'n gespannen buik had. Veel last van winderigheid en gisteren op de bank gelegen met enorme migraine. Zijn er mensen die deze symptonen herkennen?
Ja weer getest en weer dat hele vage lijntje... Moet nu van mezelf wachten tot het weekend... Merk nog wel steeds vanalles aan m'n lijf. Had gisteravond zelfs de afdruk van m'n BH in m'n borsten staan. Dat heb ik nog nooit gehad... Wat super dat je test weer positief is Hele fijne dag allemaal en hopelijk hebben we snel allemaal dik positieve testen
2 positieve testen, vind het zo leuk voor jullie dames ! Nu de rest nog Morgen mijn nod dag, ben benieuwd ! ... Vanochtend weer getest, maar niks op te zien. Ik begin langzaam te denken dat ik gewoon ong ga worden .. Al vind ik het nog steeds raar, dat mijn borsten groter en soms pijnlijker zijn, heb ik nog nooit eerder gehad. Maarja geen bloed is moed zeggen ze toch
Hele erge pijnlijke borsten. Jeukende tepels extreme vermoeidheid enorm witverlies heel emotioneel maandstonden pijn Nog 1 week voor NOD. Ik maak het mezelf eigenlijk niet meer wijs. Heb elke maand "symptomen" gehad en telkens was het niets...
Ja we moeten nog even geduld hebben. Het lichaam kan ons goed voor de gek houden helaas. Hoelang zijn jullie al bezig dames? Ik ben sinds juni 2014 gestopt met de pil, en sinds deze maand echt geklust rond mijn ei, wil er nu echt voor gaan nu ik een normale cyclus heb. Spannend is het wel, maar vooral zenuwslopend !
Ik voel me ook een soort van 'zwaar' in me buik. Weet ook niet wat het is. Maarja, zit ook nog maar op 4dpo. Kan van alles zijn.
Hallo allemaal.... Ook hier wachten op het wachtbankje....mijn NOD is donderdag...alwel een test gedaan, helaas negatief. Wel van van alles last, anders dan normaal...Ik ben erg benieuwd. Ik test nu in ieder geval pas op donderdagochtend....spannend!!
Hier ook op het wachtbankje.. 7 DPO vandaag, sinds gisteren pijn linksonder t.h.v. mijn eileiders denk ik, soms een beurs gevoel daar, wat uitstraalt naar mijn lies en ik ben zo moe Bij mijn mk testte ik op 9 DPO licht positief... maar nu durf ik dat niet, stom he Wat leuk al positieve testen, gefeliciteerd meiden!!
Vandaag 11 dpo. Al vanaf mijn eisprong gevoelige borsten dus dat zegt bij mij helemaal niets. Wel sinds gisteren enkele steken gehad, links onderin in mijn buik. Vandaag geshopt met een vriendin van me en na een tijdje lopen toch wat lage rugpijn gekregen. Heb het al enkele dagen erg koud. Ik heb vrijdag mijn NOD
Even een vraag je wat bedoel en jullie met dpo? Ik kan maandag testen. Ik heb af en toe wat buikpijn en heel erg moe, verder geen klachten.
Jullie ook zo'n last van testdrang? Moet mezelf echt inhouden om morgenvroeg niet te gaan testen... Wil het rekken tot donderdag of zelfs vrijdag... Argh!
De vorige maanden had ik testdrang nu helemaal niet. Ook niet een heel klein beetje. Heb geen testen in huis en ga die ook nog even niet halen. Ik wacht gewoon af of ik vrijdag ongesteld ga worden of niet