Heb vanochtend getest, was negatief. Testen zijn nu op, en wil ze pas kopen als ik een paar dagen overtijd ben, eerst maar afwachten of het morgen uitblijft ..
Pfoeh, daar was opeens de oproep voor de kijkoperatie al... 4 februari... Gelukkig is m'n huisarts ontzettend behulpzaam dus kon direct nog terecht voor een bloedonderzoek om te kijken of er ook maar iets van HCG in m'n bloed te ontdekken valt... Duimen jullie met me mee? Of ik krijg echt een wondertje of ik krijg een vervelende kijkoperatie
Ik ga heel hard voor je duimen Sterretje !! Hier vandaag nog geen bloed, ook voel ik nog niks wat op een komende menstruatie lijkt, wel zag ik gister meer duidelijke aders op mijn borsten, heb ik anders nooit voor dat ik ongesteld moet worden .. Succes iedereen, hopelijk allemaal goed nieuws de komende dagen
Hoi, ben nieuw hier. Vandaag was mijn NOD. Tis te zeggen, 14 dagen na mijn ES. Mijn LF klopt meestal wel maar heb nogal een onregelmatige cyclus tussen de 31 en 38 dagen. Mijn ES was op 14/01. Ik heb allerlei symptomen maar ben al een jaar bezig dus ik weet dat je lichaam je serieus voor de gek kan houden. Heb nu: Gevoelige tepels Steken links rechts gepaard met soort spierpijn Moe Krijg 's nachts zweetaanvallen waardoor ik kletsnat wakker word Lage rugpijn Klinkt allemaal veelbelovend maar vanmorgen negatief getest. Zoals ik al zei, je lichaam kan je goed voor de gek houden! Er is nog steeds geen bloed te zien dus zal ik maar hopen op die laatste percent kans zeker... Ik wens trouwens iedereen hier een roos streepje toe!!!
Ik ben ook nieuw hier! Ronde 2 en 10 dpo. Lijk van alles te voelen of maak ik mezelf gek?! Zo verwarrend af en toe... Testen jullie pas op je nod? Of al eerder?
Dank je wel boefje. Duik zo maar m'n bed in, des te eerder is het morgenvroeg en kan ik bellen voor de uitslag... Welterusten iedereen.
Welkom Belle en Boefje, - Boefje, ik heb voor mijn nod wel 5x getest, stiekem wist ik dat ik natuurlijk veel te vroeg was en ook een negatieve test zou krijgen. mijn laatste test was 1 dag voor mijn nod maar ook negatief helaas. Nu wil ik pas testen als ik een paar dagen over tijd ben (hopelijk houd ik dat vol haha) -Sterre hopelijk is het eindelijk raak, en houd je lichaam je dit keer niet voor de gek - Sterretje, slaaplekker hopelijk een goeie uitslag morgen. Laat je het ons weten ?
Spannend zeg!!hoop op een positieve uitslag!!maar ik heb al een keer gehad dat de bloedtest negatief was..en toch was ik zwanger..had lage hcgwaarden maar looot toch echt een knul rond hihi..geen bloed is moed zeggen ze altijd 😄hoe voel je je verder? Ben benieuwd na je uitslag!!succes 😄
Morgen is mijn nod. Ik heb nauwelijks tot geen klachten, af en toe een felle steek in m'n onderbuik. Ik heb geen testen in huis, ben erg benieuwd!
Had vandaag beetje roze afscheiding... Hoop niet dat het door gaat zetten. Nod is denk ik pas dinsdag, dus nog niet verwacht.
Heb net gebeld. De assistent moet eerst met de huisarts overleggen, want ze snapte de constructie van de test resultaten niet... Ze mompelde wel iets over waardes.. Ze belt me zo terug
Hee meiden willen jullie is naar mijn test kijken, heb ook in andere topic gezet maar tis daar best druk dus dacht zet hem hier ook even.. Alvast bedankt
Stond er binnen de tijd ! Maar ga even afwachten morgen nog keer testen, hopen dat die dan beter is. Bedankt voor meekijken!