Poezen hebben hun dievendiploma gehaald!

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hoi!

Wie heeft er intresse in twee poezen die alles stelen wat los en vast zit? :p
    Wat ze gisteravond nou toch weer hadden... Was al een tijdje mijn bril kwijt (wist zeker dat ik deze op het bureau had gelaten maar goed) hele huis op z'n kop gezet kon me bril echt nergens vinden... stond al op het punt om een nieuwe te kopen... steekt de staart van Bella gisteravond dus onder de tvkast vandaan (dat en de babykamer zijn de enigste 2 plekken in het huis waar ze niet mogen komen) dus ik zeg tegen me mannetje "kijk even wat ze daar aan het doen is" en wat denk je? Ligt mevrouw te knuffelen met mijn bril :p:p Gekke poes! Vindt het op zich wel grappig en het kan ook niet echt kwaad want ik heb speciale glazen in mijn bril die niet beschadigen maar het scheelt me gelukkig wel weer een heleboel geld 8)
    Noemi is trouwens ook heel goed in het verduisteren van spulletjes die ze wilt hebben :p

Dus meiden wiens poezen hebben nog meer hun dievendiploma gehaald:p?

Dit zijn trouwens mijn dievegges (Noemi is de rode & Bella de bruine)

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

o geweldig hihihi. hier 1 die alles naar buiten sleept om er daar mee te spelen

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    aaah lief he :)
    een van onze poezen is ook echt helemaal gek op mijn bril.
    En dan vooral de pootjes van mijn bril, ze graait hem ook zo van tafel als ik hem niet op heb :)

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Doet me denken aan de poes van een vriendin van mij. Die verzamelde pennen.... Echt overal verdwenen de pennen in huis. Maar ze wist niet waar de kat ze verstopte. Uiteindelijk vonden ze plek, een oudpapierdoos... Lagen iets van 20 pennen in!

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hahaha dat heb ik met mn hond, dat is een tasjesdief:D
    als ik mn tas kwijt ben hoef ik alleen maar in of naast zijn mand te kijken en ik heb hem weer gevonden.

6. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Hier kun je geen rietje in je glas hebben,
    als je even niet oplet nou dan zijn ze er zo mee van door!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    hahaha of een sliertje wat op een kadootje zit..

8. Marjon28

Marjon28 Lid

17 mrt 2009
    29
    0
    0
    Ergens in Utrecht
    Leuk he die gekke katten, ze hebben allemaal weer andere maffe kuren.
    Zo heeft onze Binkie het gepresteerd om thuis te komen met de speelbal van de Duitse herder van de buurman..... En een stoffer en een decoratievogelnestje van de buurvrouw.. :$
    Hij komt ook wel in aanmerking voor zijn dievendiploma!

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    De kat van mijn zus is ook heel goed in het stelen. Maar dan van eten.
    Zo gingen we daar een keer logeren, en ik had een doosje smeerkaas in mijn tas, zat gewoon goed dicht.

Volgende dag wou ik het pakken, was mijn tas open en de smeerkaas weg.. Vond ik later een leeg bakje :D. Zo heeft hij ook een keer een hele kipfilet van de tafel gejat. Wij echt van waar is die kip nou :(, zat ie stiekem op de gang op te smikkelen.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn kat jatte geld:(

als ik ergens geld had liggen en wou het pakken was het weg en kon het nergens terug vinden totdat mijn koelkast kapot ging en dat ding verschoof
    lag echt veel onder wel ong 50 euro

11. iertje86

iertje86 Actief lid

19 jan 2010
    117
    0
    0
    Mijn man woonde vroeger boven een bedrijf aan de polder.
    De eigenaar had ook 1 kat en in de haldeur een kattenluikje.
    De kat begon met keurig een muisje mee naar boven slepen en voor de deur van de eigenaar te leggen. Al gauw werden dit musjes, daarna merels en steeds groter.

Op een gegeven moment gaat mijn man naar zijn werk. Hele trap vol veren en boedspetters. Dus hij denkt, o, de kat weer. Komt hij beneden, zit er een hele kip door het kattenluikje getrokken (zo'n grote bruine kip), maar die was daar klem komen te zitten.:$ Kat zat er heel zielig bij te kijken, want die kon niet meer door zijn luikje.

12. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    ik had een kat en die nam ook van alles mee van boven naar beneden en legte het in de hoek naast de bank.
    een hele grote knuffel, was groter als zichzelf, mijn sokken, was op een gegeven moment mijn pil kwijt en ja hoor lag een hele reeks aan strippen beneden.

en die poes wat ik nou heb, is verzot op menthol.
    hij gaat er met mentolsigaretten vandoor, likt het hele pakje af.
    heb je kauwgom in de tas, dan probeert hij net zo lang tot hij het heeft.en neemt het mee om het pakje af te likken.alles waar menthol in zit is voor haar.

gekken beestjes zijn het soms

13. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hahaha grappig dit:D

De kat van mijn vader&moeder jatte altijd de waterplantjes bij de buurman, ging mn moeder ze elke keer terugbrengen.:)

14. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    die van ons "vangt" ook heel graag ballonen.
    laatst dacht ik dat ze een prooi gevangen had kwam bij de straat weg,had ze en ballon in haar bekkie :)
    Als ik ballonen in huis heb doet ze er alles aan een te krijgen. (het gaat uiteraard om lege ballonen)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    had een keer eten gemnaakt, ga plassen, kom terug. Braadworst weg.

rara

Deel Deze Pagina