Wat is toch een teleurstelling elke keer als je weer ongsteld word. Op 12 Januari heb ik mijn 4e iui behandeling gehad, deze is helaas ook niet gelukt. Nu gaat er telkens door mijn hoofd dat we over de helft van de bahandelingen zijn en waarom zou er dan een van de volgende 2 keren nog wel slagen......Ik wil eigenlijk niet zo denken en er gewoon vertrouwen in hebben dat het wel gaat lukken, maar dat is zo lastig.... Wie van jullie zit ook in de zelfde situatie of heeft dit meegemaakt? Hoe gaan/gingen jullie ermee om? Hoe snel waren jullie zwanger na iui? Hoop dat er iemand is die zijn ervaringen kan delen.
Ik heb niet echt een positieve ervaring te delen. Ik word waarschijnlijk morgen ongesteld na de 1e IUI. Zit al een tijdje in de MMM en word soms ook moedeloos van het eeuwige gewacht. Maar ik probeer me erbij neer te leggen. We kunnen niet anders dan doorgaan en toch elke keer weer vol goede moed proberen. Overigens las ik laatst hier op het forum toch ook succesverhalen over de 5e en 6e IUI! Ik snap je gevoel, maar aan de andere kant denk ik altijd dat de ziekenhuizen maar 3 IUI's zouden doen als uit de 4e, 5e en 6e IUI geen of minder resultaat te verwachten was! Succes en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Hey meiden, ik zit ook nog op het wachtbankje van IUI 8. Bij ons in het ziekenhuis krijg ik in totaal 12 IUI's dus ik heb er nog een paar. Ik denk ook wel eens; het is al 7x niet gelukt, waarom zou het dan nu wel lukken? Maarrr...elke kans is er 1! Het kan net zo goed poging 12 raak zijn... We moeten positief blijven, ookal is dat met momenten heeeeel moeilijk!! wij zitten ook al lang in de MMM en het valt niet mee, veel mensen begrijpen dat gewoon niet...iedereen word zwanger, lijkt alsof het heel gemakkelijk is.... Maar ik hou me voor dat wij, hoe lang het ook gaat duren, zeker ouders gaan worden, dat moet gewoon!!!!! Verder veel afleiding zoeken en gewoon ook dagen verdrietig zijn...dat dipje hoort erbij! en vervolgens weer opladen voor de volgende lading hormonen en IUI...we kunnen niet anders, we moeten vooruit!!!!!!!!!!!
Dankjulliewel voor de reacties. Het is fijn om te lezen dat er mensen zijn die dezelfde gevoelens hebben. het is idd zo dat elke kans er 1 is, maar soms heb je inderdaad een dipje. Ik moet morgenvroeg het ziekenhuis weer bellen en dan waarschijnlijk al gelijk een echo maken en morgenavond weer beginnen met het spuiten van puregon. Welke hormonen gebruiken jullie? Ik merk dat hoe meer behandelingen ik heb gehad hoe sneller ik reageer. Heb de laatste 2 keer erge last gehad van stemmingswisselingen, kennen jullie dat ook? @bonita, spannend of je morgen dan ongesteld word. Ik zal voor je duimen dat het niet zo is! Het is wel zo ja dat ze in het ziekenhuis anders niet meer pogingen iui zouden doen als het niet zou slagen maar soms is het vertrouwen erin eventjes weg. Probeer me nu toch op te laden om morgen weer een nieuwe start te maken. @mauy, voor jullie is het ook spannend en hoop dat voor jullie het ook snel raak mag zijn. We kunnen idd niet anders.....Jullie ook heel veel succes!
Niet mijn succesverhaal maar dat van vrienden. Bij hen was de 5e IUI raak en volgende week mogen wij hun prachtige dochter bewonderen! Het kan nog steeds meis, probeer te geloven.
Heb ook niet echt goed nieuws... Hebben deze week Iui 6, 2de Iui met puregon.. Heb al verschillende om me heen die spontaan zwanger zijn geworden. Vraag me regelmatig af waarom ons dat weer niet lukt, daar kan ik ook echt intens verdrietig om worden!. Ben vorige week bij de osteopaat en acupuncturist geweest, en het ligt bij mij aan mijn doorbloeding, die blijkt heel slecht te zijn. Ik heb het ook altijd koud, hierdoor heb ik ook een te koude baarmoeder! Ben nu extra b12, ginkgo biloba en omega 3 gaan slikken, bovenop de vitamine die ik al slikte. Hopelijk slik ik nu niet teveel Heb ook bloed geprikt voor mijn schildklier daar krijg ik morgen de uitslag van... Spoel ook 2x per dag mijn benen onder koud water en we gaan gewoon door met de gemberthee!! . Hopelijk lukt het ons dit x wel!!! Misschien is het verstandig om eens naar de osteopaat te gaan, zij kijkt alles even na en zit er iets niet goed, zet zij het weer recht!! Baat het niet dan schaad het niet. Heel heel veel succes dames, en hopelijk zijn wij dit jaar ook eens aan de beurt!!!
Hallo Gingertjuh, pff jullie hebben dus ook al een hele weg gehad. Is af en toe idd heel zwaar. Ik ben nu alweer een paar dagen verder dan toen ik dit bericht schreef en sta er nu alweer wat positiever in.....Ik probeer maar vertrouwen te hebben. En gewoon gezond te leven, verder er niet zo heel veel bij stil staan, is miss het beste hoe moeilijk en zwaar dat ook is. Ik probeer het maar.... Jij ook heel veel succes en zal voor jullie duimen! 2013 word ons jaar!
Sorry kan je niet verder helpen omdat onze 3e i.u.i mislukt is ... krijgen we straks waarschijnlijk wat best al zeker is ivf/ICSI ... maar meid geef nooit hoop op ... hopelijk slaat de 5e i.u.i aan ik ga keihard voor jou duimen en anders even gesprekje vragen met je behandelde arts of i.u.i wel zin heeft ... .. xxx
Ik zit nog maar aan IUI 1 en ik heb net (lees 1min geleden) weer een huilbui gehad... Het begint stilaan door te dringen dat de weg nog heel lang gaat zijn voor we aan het punt van een positieve zwangerschapstest en alles wat er bij hoort gaan komen... Vandaag voor de 3e keer op rij gehoord na de fm dat de eitjes niet groeien zoals het hoort... Overmorgen m'n laatste kans op verbetering, fm4 op dag 16... en dan hoor ik hopelijk of deze cyclus nog kansen biedt... Hoop echt dat ze me nog niet opgeven voor deze cyclus, heb het gevoel dat ik dan helemaal crash...
@ TieLo, wat vervelend dat de eitjes niet goed groeien. Hopelijk overmorgen beter nieuws. Het is ook heel heftig allemaal, een keer huilen mag best even ontladen, om daarna weer verder te gaan met frisse moed! Heel veel succes!
Herken het hoor, heb hier ook regelmatig een dipje. En dan ben ik al gezegend met een zoontje, dus kan me helemaal voorstellen hoe jij/jullie je moeten voelen! Wij zijn nu bezig met onze tweede IUI, en ik begin langzaamaan ook al de moed te verliezen.. Maar ja, wij zijn uiteindelijk ook al sinds mei 2007 bezig met zwanger worden dus het wordt op een gegeven moment ook wel een heel groot deel van je leven.