Hallo dames . Ik heb 3 weken gelden gestest met 2/5 kruitvat die gaf 2 streepjes 1 donker 2 lifter en dag later tog ongi en nu moet ik mijn eisprong hebben maat de ovulatie testen geven geen donkere strepen aan allen 1 ligte en een donker snap er niet veel meer van ben nu 14 maand bezig om zwanger te raken
Nou fijne huisarts.. Wij werden na 12 maanden toch echt doorgestuurd hoor onze huisarts zei ook dat dat de bedoeling is als je al meer als een jaar bezig bent.. Ik zou toch vragen of ie dan in ieder geval de zaad van je man wil laten nakijken.. Vind dat altijd zo erg als mensen het maar normaal vinden om je te laten wachten. Mijn fertiliteitsarts is ook zon man, die zegt als je 2/3 weken overtijd bent doe je en test en kom je langs als deze positief is en totaal niet betrokken en meelevend. Terwijl de gynaecoloog die mijn onderzoeken doet juist hartstikke meegaand is en mij elke cyclus belt hoe het zit (1 dag overtijd). Ik zou echt tegen de huisarts zeggen dat je wilt worden doorverwezen of dat hij/zij iig man z'n zaad onderzoekt en jou.. Is echt normaal hoor meid laat je niet afschepen met wéér een half jaar.
Oke dankje wel ik ga morgen vroeg gelijk bellen . en ga we op staan dat de ha MW door stuurt of onderzoekt dankje wel . laat je morgen meer weten
Wij zijn ook met de 13e maand bezig.. Met mijn man afgesproken dat als het de vorige maand niet zou lukken we naar de huisarts zouden gaan.. Maar nu is het geval dat ik 11 dagen overtijd ben en tot nu toe alleen maar neg zwangerschapstesten heb gehad. Ben er wel uit dat je niet zomaar even zwanger wordt!
Meulen nee dat klopt was van me docht binnen 2 maand zwanger en nu al 14 maand bezig het is een heel verschil maar ik heb vandaag mijn eisprong dus klussen maar groetjes
Wij al 20 maanden bezig nu. En ik ben ook bij de huisarts geweest en keek mijn BM en eierstokken na en alles zag er goed uit en ik moest hun gewoon nog hun gang laten gaan. Ook mn ML en ik willen pas na +- 2 jaar de mmm in gaan want ik heb onregelmatige cyclussen van 25 dagen tot en met 67 (dat is de langste) nu op dag 74! Krampjes zeurderig gevoel al weken. Veel hoofdpijn en vlagen misselijk af en toe gebraakt na een wat zwaardere of vettigere maaltijd dus die laat ik maar staan. Maar ik ben ook wel eens misselijk voor de menstruatie geweest dus kan er geen peil op trekken.. Maar toch!! .. ik durf niet te testen heb zo last van ongi gevoel dat t zomaar doorbreekt, lijkt het.. pff . Misschien is dit een nog langere cyclus.. wie weet? Vast een lang lul verhaal maar misschien heb je er wat aan! En lees en schrijf ik mee
Heey meid ja had het ook erg verschillend .maar dat kwam door de spiraal maar nu weet ik eindelijk wanner is de eiesrong heb hihi. Maar zal als ik jou was tog maar even een test doen . Xc stefani
Hier ook een jaar bezig.... pfffffffffff Wij gaan nog niet naar de ha .... hebben nog altijd hoop!! Mijn cyclussen zijn stabiel en mijn eisprong is altijd cd14 of cd15. Dit weet ik omdat ik tijden lang heb getemperatuurd en ovu testen heb gebruikt. Sinds deze maand alles in de lade gegooid maar ben er nog dagelijks mee bezig...
@stefani ja ik weet alleen nog niet wanneer ik ga testen zo spannend en misschien teleurstellend! @sunshine wel fijn dat je een regelmatige cyclus heb!! Soms kunnen artsen geen oorzaak vinden dat het zolang duurd. En mijn huisarts zei dat als je er echt mee bezig bent het ook niet makkelijk zal gaan.. veel succes!!
Haa ik heb de clarbleu met lag poppetje maar had vanmiddag een lag poppetje hen je die maar 1 dag zon poppetje of 2 dagen groetjes