Hey ik ben nieuw en ik zou graag jullie mening horen. Ik heb sinds van de week last van me onder rug. Afentoe ben ik een beetje misselijk. En ook heb ik steken in me buik. Toch ben ik vorige week ongesteld geworden dit was echter 3 dagen inplaats van 5 wat ik normaal heb. Wat denken jullie Ik gaat van de week toch testen. Groetjes
Simtonen? Hihi symptomen bedoel je? Tja... Ik zou testen, dan weet je het Zeker. Is de test negatief, dan kun je in ieder geval verder Succes meid
De symptomen die je noemt passen bij heel veel andere dingen, waaronder stress en ontpillen, dus als je ongesteld bent geweest denk ik niet dat je zwanger bent. Ik zou mezelf dus de test en de teleurstelling besparen.
Klopt dat het ook bij veel andere dingen past daarom twijfel ik ook. maar ontpillen zal het niet zijn ben al vanaf april gestopt. en ja sorry voor me spelfouten heb dislaxie haha.
Lastig meid, zou denken at het niets is, gezien misselijkheid wel vaker spontaan voorkomt en de steekjes ook van je darmen kunnen komen, Je bent vorige week ongi geweest, en 3 dagen ipv 5, maar 3 dagen is ook normaal hoor. Ik zou morgen evne een testje doen, is die negatief dan weet je dat eht echt je ongi was en dat jeniet zwanger bent