pff ik begin een beetje ongeduldig te worden ... ben nu al 5 dagen overtijd en 4 negatieve testen veder .. hoop echt dat mijn ongie gauw doorbreekt dan kunnen we weer veder. zijn er nog meer dames aan het wachten ?
Ik ook nu 6 dagen over tijd, gister ochtend negatief getest, ga het morgen weer proberen. vervelend die onzekerheid.
Ik zit nu op dag 39 in ronde 3... Ik durf gewoon nog niet te testen! Op dag 32 heeft de HA 's avonds een testje gedaan omdat ik ziek was (griep + keelontsteking) en omdat ik ook enorm misselijk was, wat dus kon wijzen op een zwangerschap. De test was dus negatief, maar net voor het dokterbezoekje was ik net naar het toilet geweest waardoor ik echt moeite moest doen om er wat uit te krijgen, dus ik weet niet hoe betrouwbaar die test was! Die onzekerheid is toch verschrikkelijk hé?!?
Ja echt ondertussen nog steeds geen ongie... Morgen dag 34 alweer zo raar ! Het werd juist korter en nu ineens zo lang
Ik ook nog steeds niet ongi mijn man komt strakjes thuis en dan gaan we weer een testje doen. Heb bij de vorige test ervoor veel water gedronken wel zo'n 3 liter op ene dag misschien dat het dan niet zo goed geconcentreerde urine was. Hopelijk is het deze keer beter of wordt ik gewoon ongesteld. Ik houd jullie op de hoogte. Hopelijk is er bij jullie ook snel meer duidelijkheid.
net test gedaan, helaas geen streepje te bekennen. nog 1 er na gedaan omdat de controle streek niet helemaal scherp was, maar helaas weer negatief. Zo irritant nu weet ik nog niks want ongi ben ik ook nog steeds niet.
Ja hier ook al weken overtijd en niks te bekken op zowel zwangerschapstest als inlegkruisjes. Wel al weken klachten dat ik tegen ongi aan zit te hikken.
Ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje! Zou afgelopen vrijdag ongi moeten worden, had wel waterige roze en bruine afscheiding, maar geen druppel echt bloed gezien! Ben nu 5 dagen en 3 negatieve tests (1x kruidvaten 2x CB) verder en nog niets... Bleeehh onzekerheid! Vraag me nu af wat mn volgende stap zou kunnen / moeten zijn... Dokter of toch maar gewoon wachten?! Ik ben sinds 4 mndn vd pil af, maar ben sindsdien heel regelmatig, dus wel raar dat ik dan nu ineens niet ongi ben..?
Mijn cyclussen waren redelijk regelmatig, schilde soms een dag of wat maar zo lang als nu nog nooit, ben al ruim 8 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclussen waren: 26-29-28-30-24 en nu zit ik al op 33 dus wacht het nog maar even af.
Ja dat heb ik dus ook aardig regelmatig maargoe dik wacht het nog even een weekje af en dan zal ik de dok. Eens bellen
4 maandan van de pil af kan heelgoed nog ontpillen zijn. Bij mij heeft het ookeventjes geduurd voordat mijn normale cyclus weer begon. hier zit ik rond de 30/35 dagen, testzelf pas als ik op dag 39 of 40 zit
Ik ben ook overtijd. Hoewel mijn banner zegt van niet. Vorige maand was ik een week later, terwijl ik al vanaf juni 2013 (pilstop) op de dag af ongesteld was. Geen ongesteldheidssymptomen, voel al een hele tijd "iets". Ik wacht zowiezo nog een week met testen..
hier ook al 8 dagen overtijd en negatieve testen ook al bij de ha geweest ook daar negatieve test ik moest nog 14 dagen wachten en dan weer testen heb wel veel zwangerschaps symptomen word er heel nerveus van heb omdat ik al 3 miskramen gehad heb