Ik ook al vier dagen overtijd. Ook al 2 keer getest, beide negatief. Heb voor nod wel week en half menstruatiepijn gehad? Nu over.Dan 2 dagen verstopte neus, nu over. Maar vandaag al hele dag rommelende darmen en wat diaree. Ik word er echt onzeker over, ene moment denk ik ik ben niet zwanger, ik krijg morgen menstruatie. Andere moment denk ik misschien nog eens een test doen. Wil er eindelijk gewoon niet aan denken maar dat is zo moeilijk! :x
Ik herken het precies! Helaas heb ik het ook een keer gehad. 9 dagen overtijd en 2 keer negatief getest. De negende dag verloor ik een prop bloed en daarna heftig ongesteld. Maar bij jou kan het natuurlijk anders gaan! Sterkte
Ik ben inmiddels al 14 dagen overtijd (al 10 maanden gestopt met de pil, laatste 6 maanden elke keer stipt op dag 28 ongi), maar vooralsnog alleen negatieve testen! Snap er niks van en weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Lijkt me raar als ik elke keer op 28 dagen zit dat het nu ineens 42 of meer zou zijn! Aan de andere kant snap ik ook niet dat ik zolang negatief test, als ik zwanger zou zijn zou m'n hcg toch onderhand wel eens hoog genoeg moeten zijn..... Vanochtend dokter gebeld maar moest toch nog langer wachten. Wil ook niet elke dag testen (stiekem wil ik dat natuurlijk wel maar dan maak ik mezelf echt gek denk ik..) pfff.. Hoop toch echt op meer duidelijkheid binnenkort, desnoods ongi dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben....
ja banner klopt helaas. Nee normaal cyclussen van keurig 28 dagen. Maar 6 maanden aan de pil geweest dus denk dat het daardoor komt. Wel balen want de vorige keer zo'n 20 jaar pil geslikt (jaja niet meer de jongste ) en toen cyclus in 1x goed op gang en standaard 28-30 dagen.
Laarimda dat is ook lastig he. Ik heb enerzijds testen opgegeven anderzijds denk ik: zal ik niet voor de zekerheid af en toe toch even testen? Ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik verwacht toch een soort mk in zeer vroeg stadium. Maar of dat dat klopt? Krijg nu op forum tarwekiemolie geadviseerd om cyclus regelmatiger te krijgen. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Of is het baat het niet, schaad het niet.
Ik wil zelf niet iemand raadplegen. Dat klinkt gek. Maar we hebben besloten dat we nog willen proberen voor een tweede kindje te gaan maar ik wel geen medische molen in. Ben 39 dus voor mij persoonlijk moet het natuurlijk gaan en niet met medische hulp. Dit is een afweging die we bij de eerste al hebben gemaakt en waar een voorgeschiedenis en ervaringen verantwoordelijk voor zijn. Ik ben wel bij de HA geweest omdat ik dacht blaasontsteking te hebben. Ze bood aan de ongi op te wekken en dan kijken wat gebeurd, maar dat dan niet gezegd is dat de cyclus op gang komt. Daarom besloten om maar gewoon rustig af te wachten en kijken wat gebeurd. Beetje vertrouwen in mijn lijf houden en hopen dat een tweede ons nog gegund is. Is dat niet het geval dan ben ik in elk geval heel blij dat ik het wel 1x heb mogen meemaken en een schat van een zoon heb.
Anjou, ten eerste dat klinkt niet gek, ten tweede ik bedoelde meer van wil je bijv bloed laten prikken bij de huisarts om te kijken of je niet toch zwanger bent bijvoorbeeld? Of dat er een andere reden is voor de lange cyclus. Dus ging alleen over situatie nu. Natuurlijk vind ik ook belangrijk. Ik wil eigenlijk al geen ovulatietesten gebruiken. Maar kan me anderzijds we voorstellen dat dat ipv lange cyclussen wel handig kan zijn.
Hoe kan je een ongi opwekken dan? Met pillen? Ik las dat een cyclus van slag kan zijn na mk, daar lijkt het bij mij nu op misschien.
Luckymom. Nee heb geen bloed laten testen. Wat dat betreft geloof ik wel in de zwangerschapstesten. Test wel elk weekend want we hebben het steeds gezellig natuurlijk. Ovulatietesten wel gebruikt de eerste keer. Had toen een miskraam met 7 weken en inderdaad kan je cyclus wel van slag zijn daardoor en vond het fijn om te weten dat ik weer een eisprong had. Toen gelijk weer zwanger. Als de ongi nu doorbreekt ga ik temp. En testen. Gewoon om te zien wat mijn lijf doet. Ja met pillen kunnen ze de ongi wel opwekken begreep ik
Hier ook 3 dagen over tijd. Ik heb alleen 29 maart onveilig sex gehad. 2 dagen na eisprong,rest veilig gedaan. Altijd regelmatig ongesteld. 2 negatieve test was het te vroeg om te testen? Omdat het morgen 2 weken geleden is dat ik onveilig heb gedaan. Voel me zwanger.
Ik ben al 12 dagen overtijd... En als ik uit ga van mijn langste cyclus ooit 8 dagen. Laatste negatieve test afgelopen donderdag. Snap er niks meer van. Wel al paar dagen steeds klein beetje bruinverlies. Van huisarts mag ik pas donderdag of vrijdag komen hoe nu verder. Zucht... Normaal cyclus van 25 tot max 29 dagen. Nu zit ik op dag 37... Ik ontpil niet meer. Daar ben ik al jaren vanaf.
De vk op t forum zegt dat na mk je cyclus 6 maand van slag kan zijn. Ook kan als t weer mk mocht betreffen 3 wkn duren voordat je rood ziet. Verder las ik dat je eisprong veel later gesprongen kan zijn of zelfs nog niet? Ik vind het lastig wat ik hier mee moet hoor!
Mijn eisprong was 14 dagen geleden. Vanochtend negatieve test met CB.. En nu wachten tot dat ik ongesteld word.. Ik zit nu op cyclusdag 29.. Bij dag 40 moet ik bellen naar het ziekenhuis voor opwekkende medicijnen.. Afwachten