Yeeeeaaah Hier eindelijk doorgebroken. Snap je toch niks van. Weken last van mijn rug, buik enz met vlagen en nu zonder iets te merken volop ongi. Geen spotting of niks vooraf. Nou ja ik ben er erg blij mee.
Nu een week overtijd. 9 maart miskraam gehad. Test vandaag negatief. Maar wel kwaaltjes zoals soms misselijk, en krampen in mijn onderbuik al een hele week. Dokter zegt afwachten en volgende week weer testen >_< haaaaaaaaat wachten
Hier nog iemand! (banner klopt niet) Ik ben afgelopen maand niet ongesteld geworden maar heb vandaag 14 dagen terug een eisprong gevoelt. Maar vandaag is er nog niks te bekennen, behalve zere (.)(.)
Ik weet nou niet of ik overtijd ben of niet. Laatste mens was 13 maart en daarna 15 april voor 3 dagen best wel veel bruine afscheiding gehad. En nu bijna elke dag ietjes bruine afscheiding. Erg veel last van me borsten en tepels. Passen niet echt meer in mn bh haha. En gister echt heeele erge steken gehad. Als ik vanaf 13 maart reken is t nu 6 weken. Dan hebben veel vrouwen( heb ik gelezen) steken. Of was ik 15 april toch wel ongie. Nu ben ik echt de draad kwijt HELP
Morgen Testen Ik hoop zo optwee streepjes.Helaas geen NL testenmeer dus via amazon besteld waar een goede waardering bij stond. 5 stuks voor 5 euro. Mijn tepels zien er anders uit en heb wat steekjes in de onderbuik. Dit ken ik niet van de menstruatie.
Hier een dag overtijd, normaal gesproken heb ik standaard een cyclus van 29 dagen afgelopen maand werd dat 25 dagen, vandaag zit ik op dag 26 en vanochtend een negatieve test, ga er eigelijk stiekem vanuit dat ik weer naar de 29 dagen ga en mijn nod opschuift naar 29 april. Als dat zo is dan test ik nu natuurlijk nog te vroeg... Zo spannend en zo irritant.