Wie nog meer aan het wachten tot de dag van inleiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sunshine92, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heej dames
    Zijn er hier nog meer die binnenkort ingeleid worden?kunnen we samen aftellen! Ik moet me aankomende dinsdag avond melden en krijg dan een ballon katheter.
    Vind het erg spannend en ben heel erg benieuwt naar de kleine man
    Nog 5 dagen te gaan!

2. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend zeg. Ik ben nu 35.3 dagen zwanger en hoor volgende week woensdag wanneer ik uiterlijk ingeleid word. De baby werd gisteren in het ziekenhuis geschat op 3600gr dus ik hoop dat ze me met 37 weken in gaan leiden.

Succes dinsdag ik ben ook benieuwd wat ze woensdag gaan zeggen maar dan heb jij je kleine waarschijnlijk al in je armen mogen sluiten.

3. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Grtz Ikke

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    He net te laat ben gister ingeleid. Vond het wel pittig en na 24 uur alsnog keizersnee geworden. Succes iedereen!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Spannend hoor! Ohw dat is wel groot ja! Hoop voor je dat je woensdag meer duidelijkheid hebt. In denk dat ik de inleiding ga uitstellen want Vl is net wakker geworden met een koortslip en de Vk had hem al een keer aangesproken als hij dat had tijdens de bevalling dat ze liever niet hadden dat hij de kleine vast zou houden. Maandag maar even overleggen alleen heb zoiets de jeuk is verschrikkelijk erritant maar ben er nog niet dood aan gegaan maar het moment dat Vl de kleine voor het eerst mag vasthouden krijg je nooit meer terug dan :( voel me zwaar klote

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

#6 Minerva, 5 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2014
    Wat is de reden dat jij ingeleid gaat worden dan? Als het een niet dringende / medisch zwaarwegende reden is, zou ik het inleiden inderdaad uitstellen. Je zegt het zelf al: het moment dat papa de baby voor het eerst vast mag houden, kun je nooit meer overdoen...

/edit: sowieso ben ik wel benieuwd waarom de dames hier ingeleid gaan worden :) ik belandde met ruim 36 weken met hele heftige voorweeën in het ziekenhuis (ze dachten in eerste instantie aan een gescheurde placenta, omdat ik steeds maar weer wegzakte van de pijn). Aangezien de beeb het toen erg goed deed, gingen ze de weeen niet afremmen, maar de bevalling ook niet opwekken. Daar waren ze heel duidelijk in. Ze zouden mij zo door laten lopen zeker tot na de 40 weken.

7. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik krijg vandaag een balloncatheter (om de baarmoeder te rijpen) en wordt morgen avond ingeleid. Zou hem eigenlijk gisteren krijgen, maar toen hadden ze te weinig capaciteit in het ziekenhuis om al die komende bevallingen op te vangen. Ze hadden 3 anderen die ook een ballon kregen. Dus kon ik weer naar huis.
    Ze heeft me wel gestript, maar dat heeft niets gedaan.

We hebben gisteren wel sex gehad. (Van alles dat niet werkt is dat wel het beste:) :D)en de acupressuurpunten boor riiping van de baarmoeder gemasseerd, dus wie weet is de baarmoeder voldoemde gerijpt dat ze vandaag al kunnen inleiden en ik de ballon kan overslaan:p (schijnt niet zo prettig te zijn)

Maar eerlijk gezegd geloof niet dat je zelf wat kunt doen...moet maar gewoon afwachten.

Ik wordt ingeleid omdat ik over de 40 ben en over 40 weken zwanger en ik heb HELLP gehad in een vorige zs.
    In het begin was ik daar niet zo blij mee. Ik voel me super, de beeb doet het goed, dis waarom miet wachten totdat ze zichzelf aandient? Nu denk ik er anders over, juist omdat ik nu zoveel enegie heb en de baby helemaal klaar is en het goed doet, waarom wachten en eventuele complicaties riskeren? Hellp ontwikkelde bij mij van een licht verhoogde bloeddruk en wat proteine in de urine tot een levensbedreigende situatie in een dag, dus ik ben 'om'.

Ben benieuwd hoe het gaat vandaag.

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ik word ingeleid omdat ik sinds week 34+4 gigantische jeuk heb zonder plekken op de huid , allerlei onderzoeken al gehad waaronder ook cholestase test, geen enkele medicatie helpt behalve de medicatie tegen cholestase maar haalt ook niet alles weg ze hebben nu dus weer opnieuw getest, heel misschien is die uitslag vandaag binnen en anders komt die achteraf. Maar na al die weken niet slapen en in de jeuk en geen oorzaak kunnen vinden trek ik et niet meer, voor Vl zal ik het willen uitstellen terwijl ik weet dat ik dat zelf niet meer ga houden want lichamelijk en emotioneel ben ik compleet op!
    Moet wel zeggen ze koortslip is al opgedroogd :D normaal nooit zo snel maar hij heeft vandeweek griep gehad en ja slechte weerstand is bij hem
    Koortslip gelukkig kwam die net nadat hij ziek was geweest maar et lijkt erop dat hij in rap tempo weg trekt:D ga vandaag overleggen met de vk! Maar vriend lief is duidelijk geweest voor mij wil hij dat ik zowizo ingeleid word! Al kan hij de kleine maar even vast houden met handschoenen. Aan en mondkapje op die koortslip trekt nu zo snel weg en straks stellen we uit heeft hij woensdag nergens last meer van en ze gaan er van uit dat ik woensdag uiterlijk donderdag beval

Deel Deze Pagina