Afgelopen weekend zouden manlief en ik een nachtje kamperen op de boerderij van mn schoonouders, waar ze niet wonen. Ze hebben daar wat paarden en in een gedeelte van de boerderij woont iemand die voor de paarden zorgt, de rest is meer een soort opslagplaats. Ik ging er s middags al met dochterlief naar toe om de tent op te zetten enzo zodat als manlief uit zn werk kwam alles klaar was. Ik ging het luchbed met zo n electrische pomp opblazen en zag wat foto albums liggen. Dus ik dacht, leuk foto s van toen manlief klein was! Ik pak het onderste album want ik verwachtte daar manlief als baby te zien. Ik doe het album open en WOW staat daar schoonmama op een foto in volle glorie in dr eva kostuum. Na de eerste schrik moest ik een beetje lachen, naughty schoonmama dacht ik, in een gekke bui een foto gemaakt met schoonpapa en dat terwijl ze o zo braaf is. Ik blader verder en had beter kunnen stoppen: Een hele erotische sessie van mn schoonouders vastgelegd op de foto. Niet vulgair maar wel erotisch. In plaats van te stoppen blader ik het hele album door, gewoon omdat ik het niet kon geloven denk ik. En nu, elke keer zie ik weer die foto s en als ik mn schoonouders zie denk ik alleen maar aan die foto s. K heb tegen manlief wel verteld wat ik gezien heb en die moest er hard om lachen maar wilde ze toch niet zien. OOh man ik geloof dat ik die foto s niet meer uit mn hoofd krijg!!
Ieeeeeuww!!! Whahahaah! Maar ja: zij zijn mensen en hebben sex net als ieder ander. Tis gewoon raar om je dat voor te stellen bij sommige. Zoals je eigen ouders . Ik denk dat je hier altijd even aan zult denken als je ze ziet. Helemaal als gespreksonderwerpen iets met sx te maken hebben
ohh vreselijkhahahaha nou bedankt he nou zie ik het ook al voor me hoe mijn schoonouders dat doen haha
dat krijg je als je gaat neuzen in andermans spullen. misschien had ej het beter kunnen vragen als je babyfoto's had willen zien. ik vind zelf ga neuzen in andermans spullen niet erg netjes.
hahhahah thja mijn ouders hadden het ook, maar nu me vader is overleden, heeft me moeder de foto's vernietigd, dus geen traumatische ervaring voor mij en me zus ( al is weten dat die foto's er zijn al genoeg traumatisch genoeg)
Hahahah arme jij Heb met je te doen, succes met verwerken! Is altijd nog beter dan binnenlopen terwijl ze sex hebben
Ghehe ik dacht eerste deel van je verhaal dat ze je op heterdaad zou betrappen in de paardenstal whaa! Tsja. Wat doe je er aan.. gewoon proberen te verdringen denk ik haha!
Eigen schuld haha. Maar leuk dat je het met ons wilde delen, volgens mij zit iedereen na jouw verhaal zich voor te stellen hoe haar eigen schoonmoeder...IEW NEEEEEEE!!!
Ooow wat een trauma, hihi! Ik heb zoiets ook gehad, ik paste toen ik jong was altijd op bij een gezin. En er stond op de schouw een fotoboekje met een baby foto van de kleine voorop, dus ik denk leuk babyfoto's. Dus ik blader door dat boekje allemaal leuke foto's. Komt er halverwege ineens een foto van de vader met de moederkoek vast na de bevalling. Nou ik kan je vertellen dat dat voor een 14jarig meisje best traumatiserend is Nooit meer zonder toestemming in fotoboekjes gekeken trouwens
o wat een traumatische ervaring ieeeeeeeeee, ik zou ze dan nooit meer normaal kunnen aan kijken hahaha. helaas heb ik ooit mijn ouders betrapt ene trauma aaaahhhh
Haha... Geweldig!!! Je "straf", omdat je ongevraagd in andermans fotoboeken kijkt Hihi, moet er echt niet aan denken!!!
Whahaha, ik zou dat beeld ook niet meer uit mn kop krijgen. Zal ook steeds in de lach schieten denk ik als ik mijn schoonma zou zien. Succes ermee!
Whahahaha....tja dat krijg je ervan he. ik geloof dat ik in een niet te stoppen lachstuip was beland..*proest* Succes met het wissen van die beelden van je netvlies
haha geweldig...zou mij ook zijn overkomen om toch door te bladeren maar brr de gedachte mn schoonmoeder NEEEE haha help moet daar niet teveel aan denken.