Ah Freek vonk Dino aktie

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door lellebel2, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sparen jullie ook fanatiek mee deze keer? ik kom er pas vandaag achter dat er weer een spaaractie is. Vorige keer waren het de diertjes en nu de dinosaurus. Vinden m'n kinderen erg leuk alleen steeds die "pas bij 15 euro aan boodschappen krijg je een plaatje" en soms kom ik niet aan die 15 euro omdat ik maar net brood en fruit nodig heb ofzo. En oo wat zijn ze hier streng daarin.

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik ben dan zo'n muts die nog even iets erbij haalt om toch dat ene plaatje dan te hebben. :p

Er zal hier op het forum vast weer een ruilactie komen, dus hou het in de gaten. Zo maak je je boekje makkelijker compleet

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal het in de gaten houden. Thanks voor de tip.

Net naar de ah gewandeld..zijn die boekjes uitverkocht. Grrrr nou ja niks aan te doen. Kom ik bij de kassa je raadt het al..dat wordt dan 19.77.
    De plaatjes zijn nu 10 euro ipv 15 dus ik kwam weer net die paar centen tekort voor de 20 Euro. En echt niet dat ze door de vingers keek.

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik ben ook zo'n muts dat ik net wat extra uitgeef.
    Waar ik ook altijd op let is de producten waar je extra kaartjes bij krijgt.
    Deze week zijn alle haarverzorgingsproducten 1+1 met extra dinoplaatjes, dus dat wordt weer shampoo halen voor t komende half jaar.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ook een succes, maar de caissieres helpen ook mee, ik krijg gewoon altijd een stapeltje mee :D Gisteren kochten we een rol rijstewafels en kregen we 8 plaatjes mee (dus 8x 4 stickers). Handig :D

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Dat doen ze helaas hier niet. Maar gelukkig sparen mensen met ons mee :D

Deel Deze Pagina