Originele kinderfeestjes gezocht

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Minny, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hoi, onze zoon (6 jaar) en onze dochter (8 jaar) moeten allebei nog een kinderfeestje geven. We willen graag iets nieuws, wat anderen nog niet eerder gedaan hebben. Maar ik ben inspiratie loos.

Iemand een leuk idee voor max 10 euro per kind?

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi Minny,

Op lobbes.nl staan verschillende themafeestjes. Je vindt er de versiering voor het thema, bijvoorbeeld dinofeestje, of voetbalfeestje. Dan kun je bij knutselpakketten er een leuke activiteit bij zoeken.
    Voor onze zoon die over een paar maanden 4 wordt doe ik waarschijnlijk een safari of dino-feestje. Ik heb er nu als activiteit bij: PlayMais dierenkaart maken, schminken, dino uitgraven met een hamertje, dino-tattoo voor op je hand...
    Onze oudste zoon (die wordt pas in januari 7, maar goed) heeft het al over een voetbalfeestje. Zijn vrienden krijgen dan wat oefeningen uitgelegd door mijn man en dan gewoon een potje voetballen.
    In het uitdeelzakje probeer ik snoepjes in het thema te vinden en een kleinigheidje, zoals een dino-potlood of een voetbalfluitje. Die kleinigheidjes kun je ook vinden op die site.
    Ik vind het een ideale site, je kan er ook meteen je verjaardagscadeaus bestellen ;)
    Ik maak er een taart bij in het thema van het feestje. Meestal kun je ook wel het eea bestellen bij de bakker als je dat niet ziet zitten.
    Qua eten: natuurlijk kun je zelf bedenken wat je kinderen leuk en lekker vinden. Maar gourmetten vinden kinderen geweldig. Lekker zelf aan de gang met zo'n klein pannetje. Gezellige sfeer en ook nog een beetje leerzaam ;)

Toen ik zelf klein was, vond ik trouwens bowlen superleuk! Ik wilde dat vaak doen met mijn feestje. Makkelijk en gezellig!

Succes!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij zijn een keer gaan klimmen in een klimhal. Ze kregen eerst instructie en mochten het daarna zelf proberen. Was superleuk!

4. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Bij ons in de buurt is een dierenarts waar kinderfeestjes gehouden kunnen worden (in Horst, Limburg). 85 euro voor een feestje met max 10 kinderen. Misschien is zoiets ook bij jou in de buurt? Of bij een asiel meehelpen?

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ooit eens een feestje naar een kamelen/lama boerderij gehad. Mocht flesje geven etc daar. Was leuk!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hadden voor de jongste een verkleedkist gehuurd. Misschien niet heel uniek ;) maar het was een groot succes. En wij vonden het draaiboek superfijn en heel compleet!

De oudste gaat morgen naar een kinderfeestje bij Shoeby: Een mode feestje. Lekker tutten en uiteindelijk een modeshow.

7. yaro

yaro Niet meer actief

Wij zijn met de oudste laatst naar een koeienboerderij geweest voor een boeren expeditie. Echt heel leuk vind ik zelf haha.

Anders wellicht lasergamen? Bowlen? Klimmen? Dat zijn dingen die in ieder geval waar ik woon niet echt vaak gedaan worden met kinderfeestjes.

8. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wij hebben zelf vliegers gemaakt (via internet bouwpakketje besteld), was een groot succes!

9. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Hier in de regio kun je naar een stichting met spinnen, slangen en allerlei reptielen. Ook kun je daar een bijpassend knutselwerk maken en sommige dieren vasthouden en er wordt veel over verteld.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.834
    113
    Regio Groningen? Mijn zoontje is laatst naar zo'n feestje geweest, was erg geslaagd.

Hier kun je bij de bakker een feestje geven, gaan ze cake versieren en koekjes bakken.
    Mijn oudste gaat lasergamen komend feestje, mijn dochtertje heeft vorig jaar kaarsen gemaakt, maar wil ze misschien nog wel een keertje doen.

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nee, noord limburg:)

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Wil je het thuis vieren of ergens anders?

Laatste twee feestjes hier, toen oudste dochter 6 en 7 werd, waren buitenshuis: een dansfeestje (bij de dansschool waar dochter zelf ook op dansles zit) en een circusfeestje bij het kindercircus hier in de stad. Volgend jaar wordt het of een zwemfeestje of een feestje in een trampolinehal, denk ik.

13. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Tijdens een feestje van mijn oudste dochter heb ik zelf verschillende vazen gekocht bij de kringloopwinkel. Deze hebben we versierd en daarna een pluktuin bezocht om daar zelf een boeket te knippen en samen te stellen. Super geslaagd!

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik weet niet waar je woont maar avonturia de vogelkelder in den haag is erg leuk is een dierenwinkel maar ze verkopen daar ook dierentuin dieren. Ze doen ook kinderfeestjes echt super leuk!

Deel Deze Pagina