duplo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby2011, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    hemel er komt hier maar duplo bij (vriend van ons staat op rommelmarkten en vind elke keer weer haha)

gevolg ik kan weer een kist kopen :D niet dat ik dat erg vind hoor

hebben jullie ook zo veel duplo staan?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier heel weinig. Geloof 1 basisdoos, en een paar auto's en een trekker. Maar mijn jochie vond er ook niks aan, dus dat was ook zonde geweest. ;)

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    haha ja dan had het inderdaad zonde geweest.

mijn ventje van nu 8 maanden trekt zelf de kisten open :) vind het geweldig vooral het treintje wat hij zelf moet rijden

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ligt elke dag 2 dozen megabloks over de grond. Hij vindt het heel leuk om de blokjes te bekijken, en op en in elkaar te doen. Met Sint krijgt hij zijn 1e echte duplo doos, dan is hij bijna 1,5. Lijkt me er een goede leeftijd voor. We hebben al wel eea op de kast staan (oa kraamkado, en dus al sint-kado's).

5. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    ok ja ik heb mijn oude duplo van vroeger nog en dan de trein van de rommelmarkt, winnie the pooh set heel veel auto's poppetjes en blokjes enzo alles van de rommelmarkt haha

en nu krijg ik weer een lading

heb er nu hooguit 50 euro voor betaald maar is echt zoveel dat ik nu nog opberg ruimte aan het bedenken ben past niet meer haha

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook niet echt een duploliefhebber..hebben 1 bak, maar Finn speelt er eigenlijk weinig mee..

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier heel veel duplo, maar ik heb dan ook echte duplokids (en een duploman :D). Ze spelen er echt dagelijks mee. Ook een hoop gekocht met 3=2 acties en 2de hands op mp.

Hier loopt little people weer helemaal niet vinden ze niets aan. En ik vrees het ook voor de playmobil 1-2-3 die hij voor zijn verjaardag heeft gehad.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier een basisset en een huis van Winnie.
    Met sinterklaas krijgt Emma er nog wat 123 duplo bij. Emma vind het erg leuk om huizen te bouwen.
    een groot succes hier dus.

Ook megablocks hier die heb ik boven staan zodat ze daar mee kan spelen als ik boven bezig ben met opruimen of schoonmaken bijvoorbeeld

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou dat ik jou was.............ben de hele avond al ah speuren op marktplaats om goedkoop aan duplo te komen maar ben steeds te laat.............dus als je nog ergens een leuke aanbieding weet...............

10. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    nou ik doe er zelf niks voor :) die vriend vind alles. Nu ook grote tas (hij zegt zo een boodschappen tas) vol voor 15 euro . Geweldig dit is al de 3de keer geloof ik

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

je moet nu ook niet zoeken, want iedereen zoekt nu voor 5 dec.
    Je moet zoeken in het "verkeerde" seizoen wanneer niemand met 5 dec. bezig is. We hadden in mei een hele ton vol voor voor 20,00 euro. in de wasmachine en klaar.

12. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat dacht ik achteraf ook al inderdaad, in januari maar es weer kijken, alleen hij begint het nu echt leuk te vinden en dan ben je alweer een paar maand verder en dat is wel jammer natuurlijk

13. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Mijn zoontje vindt het ook geweldig! Volgens mij hebben ze bij blokker een basisset in de aanbieding, 90 blokken voor euro 20,-- oid.

14. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb een grote basisdoos hier staan en er komt nog zo'n zelfde doos bij met de sinterklaas (staat al ingepakt en wel verstopt) want ookal is mijn zoon dan wel bijna 5 (feb word hij 5) hij vind het geweldig om ermee te spelen.

Bij het werk van mijn man hebben we ook duplo op het kadoo lijstje gezet van de sint zo kan hij weer even vooruit

15. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    ben benieuwd die vriend komt zo op visite :D en de duplo brengen :D

16. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hè, dan kun je jezelf ook echt weer kind voelen, zo zie ik jou straks zitten inderdaad, hihi.

Ik ga inderdaad even langs Blokker, want die zag ik ook al in het foldertje, maar zijn dat alleen stenen of is dat echt wel iets leuks?

17. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    hahaha ja vind het helemaal heerlijk :D

hoopte eigenlijk dat hij gister al kwam maar helaas haha :)

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hier heb ik ook 2duplo verslaafden.
    wij hebben nu 1 bak (voor de expedit kast van ikea) vol en met sinterklaas en kerst komt er denk ik nog het een en ander bij.

ben ook al wel aan het bedenken waar ik het allemaal weer moet gaan laten.

liefs doris

19. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    ik heb nu 4 :) van deze bakken VESSLA Bak met wielen - blauw - IKEA vol met duplo. Zit wel ook de trein bij. Als ik er totaal 50 euro voor heb betaald is het veel.

het is mijn oude duplo, beetje als kraamkado, en veel waaronder de trein van de rommelmarkt

o en mijn kleine is pas 8 maanden :) haha maar moet zeggen hij vind het helemaal geweldig. zit vaak al met de duplo te spelen/gooien/slaan haha

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Baby2011: goeie verzameling!
    Wij hebben 3 grote curverbakken vol en dan hebben we nog 2 grote sets op zolder staan die zoonlief voor z`n geboorte heeft gehad maar waar hij nu nog te klein voor is. En de bus en een 2de ambulance (waren vergeten dat we die op zolder hadden liggen en kregen hem toen voor zoonliefs 1ste verjaardag).

Wat hebben jullie: grote wegwerkersset en vliegtuig (heeft zoon voor zijn geboorte gehad), grote boerderij en de kleine trein (dochter voor haar geboorte gehad). Het familiehuis, de grote dierentuin, de grote trein, de caravan, graafmachine, ambulance, politieauto, heel veel rails, wissels, brug, een deel van de brandweerauto en wat auto`s, heel veel blokken, platen, hello kitty (nep)duplo, extra poppetjes.

Deel Deze Pagina