Hallo allemaal, Heb de test als bijlage gedaan, ben inmiddels op dag 39 van mijn cyclus. Had altijd regelmatig (28dg). Heb in feb. een bbz gehad waarbij mijn rechter eileider ook verwijderd is. Nu heb ik afgelopen periode ovulatietesten gebruikt waarbij ik een hele positieve had op 19 juni. De test die ik als bijlage heb gedaan heb ik vrijdag gedaan. Streep kwam vrijwel direct, maar heeeel licht. (moest hem in t licht kantelen.) Nu ziet hij er zo uit. Is dit een goede positieve test???
19 juni positief, dus rond 20-21 juni je ei? Dan zou hij nu toch wel duidelijk positief moeten zijn, lijkt me.
Maar ben inmiddels alwel op dag 39 van me cyclus.. langste is 35dg.. Wanneer kan ik dan beter opnieuw testen?
ik zou de kruidvat 2 voor 5 halen en dan om de 2 dagen testen mocht je nog geen menstruatie hebben, als je dan zwanger bent zal de test steeds duidelijker worden
jaa gefeliciteeerdd en komop met die foto van de positieve test dat zijn de mooiste test die we mogen zien natuurlijk die mag je ons niet onthouden