wie ook pas voor een 2e kindje in 2012??!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rensje, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee lieve meiden!!
    voor jullie allemaal een geweldig liefdevol vruchtbaar jaar toegewenst!!
    Moet effe snel komen zeggen: ik denk dat me man toch om is!!!
    We hebben al een paar x voor het echie gedaan!!! denk alleen niet dat het deze ronde raak kan zijn want ik had donderdag mijn eisprong (duidelijk gevoelt) en vrijdag onbeschermde sex gehad!! en ook niet zingen voor de kerk hahaha!!
    Dus ik was totaal in schok!!!maar heel blij kan het nog niet geloven haha.
    Mijn man is gewoon niet van de vele woorden maar daden zullen we maar zeggen. Ook is hij heel erg blij en opgelucht hij heeft zon ontzettende goede zin. Denk dat het voor hem ook een opluchting is!!!!!
    @sweetchocolate, dus inderdaad mannen zijn heeeeel raar in die dingen... vorige week zaten we allebei te balen en nu zijn we opgelucht!!
    oh en ik zie dat je zoontje over 3 weken al jarig is, dus nog maar 1 maandje meis dan kun je er ook voor gaan.
    @isamama, meis ik hoop ook dat het voor jou deze x goed gaat.
    Ga heel hard duimen want hoop echt ontzettend dat we samen zwanger zijn hihi... En ook duim ik dat je man snel een baan heeft zodat jullie wat meer zekerheid hebben!!

oja ben er komende week niet want gaan met een bevriend stel en hun zoontje een midweekje op vakantie!!!
    hele dikke knuffel rensje

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Euhm mijn zoontje is volgende week zondag al jarig;) En 9 januari gaat spiraal er al uit.

Heerlijk!!! Fijne vakantie? Waar gaat de reis heen?

*zucht* nu zijn naast de kastdeuren en gewone deuren, ook de lades niet meer veilig. Kleine man trekt lades van dressoir open en gooit dan de spullen de kamer in. Fijn.... not!

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sweetchocolate, haha sorry heb scheef gekeken!! nou nog beter dan! Volgende week al.
    Hoop ook voor jullie dat het snel raak is!!
    Vind het erg spannend nu, dadelijk even folium halen want dat heb ik nog niet!!! Ik geloof het nog steeds niet hahaha!!!
    Oja fijn he als ze zich overal aan op trekken die kleine mannen haha! moet zeggen dat ons zoontje is gaan lopen toen hij 14 maanden was, en toen was de rust voorbij hoor!! We gingen ook gelijk op vakantie toen en bij dat zwembad zat je werkelijk geen seconde stil!!! Wel een super leuke leeftijd!!!
    Als ik je niet meer spreek voor volgende week alvast een geweldige verjaardag toegewenst meis... geniet ervan lekker jullie manneke verwennen!!

4. isamama

isamama Niet meer actief

Heej Rensje, wat een goed nieuws nu toch weer! Hopelijk is het nu echt voor echt ;)...

Hier zit m'n ei er aan te komen. Ik moet zeggen dat we deze week héééééél erg ons best hebben gedaan! Het moet gewoon gelukt zijn :p! Als m'n temp stijgt (ik denk en hoop morgen, of ten laatste overmorgen), dan ga ik ook aan de Utrogestan en dan moet ik van de gyn twee weken afwachten en testen. Pff, wat duurt dat allemaal nog lang!

5. moppie1

moppie1 Niet meer actief

Hier is de pil nu ook de deur uit. We kijken de eerste cyclus even wat het doet en dan gaan we er voor . Ik hoop wel dat ik nu geen cyclus heb van 42 dagen, de tijd gaat het leren. Begin er steeds meer naar uit te kijken.

Sweetchocolade dat is wel fijn dat je man nu toch over stag is
    hoop voor
    Je dat het snel raak is

@isamama spannend hoor die tijd ik kijk er steeds meer naar uit dat ik dat ookweer heb. Zal voor je duimen

6. isamama

isamama Niet meer actief

@moppie: Go cyclus go, dat 'ie snel regelmatig mag zijn...en snel raak natuurlijk! 't Is inderdaad weer heel spannend allemaal. Ik probeer er echt van te genieten, want het zal de laatste keer zijn.

Ik zit nog altijd op de tempverhoging te wachten. Het ei is dus nog steeds niet definitief gepasseerd, dus blijven we hier onze best doen :D. Ook daar genieten we van natuurlijk, maar dat zal hopelijk niet de laatste keer zijn, haha!
    Wel heb ik de laatste paar maanden zo'n last van ei-pijn! Echt ongi-pijn eigenlijk, is dat normaal? En ook niet één keer, maar zo een paar dagen na elkaar... Nog iemand die dat heeft...? Vroeger had ik dit nooit!

7. Hoi meiden nog de beste wensen voor 2012, een zwangerschap van een gezond kindje voor ons allen.. ;)
    Ben maandag gaan werken en 's avonds kreeg ik bloedverlies.. dinsdag is het echt losgebarsten niet normaal, ik bloedde gigantisch. Had van die enorme dikke maandverbanden en super plus tampons maar ging er gewoon doorheen. Het is nu vandaag gelukkig een heel stuk minder. En nu hopen dat de volgende cyclus kort is (en raak zou ook fijn zijn :p)

@ Isamama
    Ik loop niet bij de gyn, heb wel een afspraak gehad na de bevalling met de VK die de bevalling had gedaan maar was ook niet veel bijzonders. Als ik zwanger ben ga ik weer gewoon naar de VK maar krijg uiteraard veel uitgebreide echo's in het ziekenhuis..
    Ik zie dat je volgens je banner nu ovuleert.. goed geklust? :p Zie dat je MS typt, maar dat typen er meer hier.. ook Nederlanders..
    Da's kut voor je zusje dat ze PCOS heeft.. gelukkig zijn er medicijnen om de eisprong op te wekken..
    Fijn dat je Utogestran hebt gekregen.. met een progesterontekort is het toch moeilijk zwanger te blijven.

@ Joyce
    Fijn dat de test nu nega was, toch moeilijk dan he, maar uiteindelijk moet het hormoon weg zijn.. nu hopelijk gauw weer raak..

@ Rensje
    Wat is jouw man een moeilijke zeg.. ik had er gek van geworden, vind jou er nog aardig rustig onder! Hoop dat hij er gauw uitkomt.

@ Sweetchocolate
    Spannend dat je spiraal er over 2 dagen uit gaat! Is dan ook je zoon jarig? O hij is morgen al jarig?? :D En ben je nog ongi geworden? De datum in je onderschrift klopt niet, dat is vorig jaar :D
    Wat een gedoe met het werk van je vriend.. klootzakken daar! Laat me raden: dat geld dat hij te weinig krijgt verdwijnt in de zakken van de directeur? ;) Is ie nu naar de andere vestiging? O en mannen he met hun opmerkingen! Het zal hem wel even hoog hebben gezeten.

8. En o ja heb een leuke droom nog gehad.. had weer een positieve zwangerschapstest :D mijn man zat beneden bij de computer en ik kwam van de wc af met de test.. zoontje zat bij de tv te spelen.. het was haast zoals ieder weekend thuis. Voelde heel goed die droom. Heb ook echt het gevoel dat ie over niet al te lange tijd uit gaat komen!

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja wij gaan ook nog een paar maandjes wachten! Ik ben al wel gestopt met de pil voor het ontpillen en ik wil graag weten hoe mijn cyclus is en wanneer ik de eisprong heb.

10. isamama

isamama Niet meer actief

@sweetchocolate: Morgen is de grote dag! Weg met dat spiraal :D, hier met die cyclus!

@rensje: Hoe is je vakantie geweest?

@babyengel: Ben jij ook zo iemand die probeert op haar gevoel af te gaan? Ik heb al een paar keer die indruk gehad... Ik ook hoor, daarom heb ik er vertrouwen in dat die kleine er komt, ik weet alleen niet wanneer :p.

@hier: Dag 3 van de temperatuurverhoging, dus ook dag 3 van de Utrogestan. Die begint volgens mij zijn werk al te doen: ik ben opvliegend en euh, erg vervelend vandaag :). Ik steek het alweer op de hormonen! Ik heb ook mijn banner aangepast, want deze keer heb ik natuurlijk geen cyclus van 26 dagen. Ik moet nu nog 11 dagen RUSTIG AFWACHTEN (aaah!) en dan testen. Positief = doorgaan met de Utrogestan; negatief = stoppen, wachten op de MS en op naar de volgende ronde. Hoewel we erg ons best hebben gedaan vorige week, heb ik niet het gevoel dat het raak is. Maar ja, dat zegt natuurlijk niks... Afwachten maar!

11. @ Isamama
    Herkenbaar, die hormonen krijg ik ook altijd snel al last van, lijkt me helemaal vervelend als je niet weet of je zwanger bent en dan al last hebt.. :p Haha, jij en rustig afwachten gaan niet goed samen? :D
    Uh ik heb geen idee of ik op me gevoel af ga, meestal zijn mijn verstand en gevoel goed in evenwicht dus weet niet :D.

@ NathalieD
    Leuk dat jullie voor een 2e gaan! :)

@ Sweetchocolate
    Nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je zoontje! Ik wou je zondag feliciteren maar ben nogal een zeef, dus sorry iets later. Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Hier nog steeds bloeden, word er gek van, dan is het weer een paar uur over en begint het weer! Blijf krampen houden aah! Krijg morgen een echo in het ziekenhuis om te kijken of er iets afwijkends is. Dan kan ik iig gerust zijn.

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey lieve meiden,
    hoe is het hier... flink aan het klussen hihi...
    Ik lig hier ziek op de bank... met buikgriep pffffffffffffffff....!
    Verder ben ik 2 dagen overtijd maar heb vanmorgen getest en deze was negatief!.
    Dus we wachten nog maar even af... denk ook niet dat ik zwanger ben aangezien mijn man pas groen licht gaf rond oud en nieuw en toen was mijn ei volgens mij al geweest.
    Aan de andere kant vind ik het ook heel vreemd want ik heb normaal altijd pms perikelingen en dat heb ik nu totaal niet.
    Geen pijnlijke boobbies etc... nouja we wachten maar even af en anders nog maar een xtje testen in het weekend.
    Ps kan het veel kwaad als de test 2 maanden over de datum is????

@babyengel, nou ik kan je zeggen dat ik er niet rustig onder ben gebleven hoooor... mijn man en ik hebben nooit ruzie , maar heb hem nu toch echt de waarheid gezegd en blijkbaar heeft dat geholpen.
    Maar vind wel dat hij er echt achter moest staan en niet zoiets van omdat jij het zo graag wil!!!!
    Denk dat vrienden van ons zijn ogen geopend hebben want die waren aan het vertellen dat ze al 3 jaar in de medice molen zaten om een kindje.

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ps reageer zo even op de andere maar krijg zo bezoek... tot straks

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @Rensje: Ik zou die test die over datum is niet meer gebruiken want dan is die niet meer betrouwbaar.
    Succes!!

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hoe oud is iedereen hier in dit topic? Ben ik wel benieuwd naar:D
    Ik wordt maandag 21 en mijn vriend is 23.
    Wie gebruikt hier ook ovutesten?

16. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @nathalie, ja ik lees het dus ook dat deze niet meer goed zijn. Hier nog steeds geen ongesteldheid... dus denk dat ik vrijdag nog maar eens test en anders in het weekend. Ik zie op de test dat de verloop datum oktober 2011 was.

ik gebruik geen ovutesten omdat mijn cyclus heel regelmatig is en ik het zelf altijd goed kan merken... zoiezo zie ik dat aan de afscheiding en ik voel het ook heel duidelijk.
    Gebruik jij wel die testen??
    over de vraag hoe oud ik ben... haha voel me nu een oude dus want ik ben ik oktober 33 jaar geworden hahah....
    maar goed heeeeeeeeeeeeeeeeel jong van geest hihihi..!!

17. moppie1

moppie1 Niet meer actief

nou hier is de ongi alweer bijna voorbij en beginnen we aan de eerste pil vrije cuyclus ben benieuwd wat deze gaat doen.

Ik ben 27 jaar en me man 32 jaar

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @moppie, nou ik hoop voor jou dat hij vrij snel regelmatig is!! heel veel klusplezier... tis ook wel weer leuke spanning!! we houden elkaar op de hoogte hier he!!

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @rensje: Ik hoop voor jullie dat die positief word!:D
    Dat is wel fijn dat je regelmatig bent. Voor mij is het nog afwachten hoe mijn cylcus word. Voordat ik aan de pil begon was die altijd 28 dagen dus mss nu weer. Net als Moppie1 begin ik nu ook aan de eerste pilvrije cyclus, sinds gisteren de laatste dag van de stopweek gehad. Ik gebruik dus nog geen ovu testen maar ik heb ze wel in huis liggen. We willen nog even een aantal maandjes wachten voor we er echt voor gaan.

20. Hier trouwens de echo van de week gehad maar alles zag er goed uit en het bloeden is ook weer gestopt, nog 1x beetje spotting gehad maar viel reuze mee. Nu hopen dat de volgende cyclus wat netter wordt!!

@ NathalieD
    Ik ben ook niet zo jong meer als jij maar net 25 geworden. Vier je dit weekend je verjaardag?

@ Rensje
    Had hier laatst ook nog een zooi zwangerschapstesten die haast over de datum waren, dus heb toen maar iedere week 2x getest :p Je maakt het weer spannend met je overtijd zijn, kan ook door het ziek zijn komen he. Beterschap, akelig die buikgriep! Was je vakantie leuk?

Deel Deze Pagina