het is hier stilletjes deze week nou hier me eerste eisprongbloeding dus weet in iedergeval dat die weer op gang is ik heb altijd na me ei een bloeding (bruin) van een paar dagen aan de ene kant maakte me dat bij de eerste keer heel onzeker maar na de nodige onderzoeken waar niks uit kwam. en de maand ik zwanger werd ik dit niet had gaat de verloskundige ervan uit dat ik eisprong bloedingen heb. nu vind ik het wel ideaal weet ik gelijk of me ei is geweest en als we er volgende maan (lees ongeveer 2 weken) er voor gaan weet ik al snel of het raak was hahaha
Ik zit nu ook te wachten op m´n eerste menstruatie. Zou nu ongeveer wel moeten komen denk ik. Heb al wel menstruatiekrampen gehad.
Ik dacht mijn menstruatie wel gehad te hebben en nu bloed ik gewoon weer. Zal wel door die spiraal komen dat mijn lichaam een betje de weg kwijt is of dat andere was geen menstruatie maar een bloeding van de verwijdering.
Hey allemaal! Het is hier zo stilletjes... We verdwijnen nog van de lijst zo ! @moppie: Wauw, dat bestaat dus echt, "eisprongbloedingen"! Tja, dan weet je wanneer je ervoor moet gaan hè...Handig! @rensje: Soms is het gek en kan je zo'n gevoel hebben...dat dan achteraf blijkt te kloppen. Nu zegt men wel dat dat een selffulfilling prophecy kan zijn hè...als je veel denkt dat het moeilijk gaat worden, wordt het écht moeilijk. Sommige mensen hebben dat zelfs al tegen mij gezegd, zo van: Misschien heb je een MK gehad omdat je er zelf niet in geloofde dat het goed ging komen...? Oh my God! Nu heb ik het nog zelf gedaan ook! Ik heb hier ergens op het forum nogal zoiets gelezen, van iemand die helemaal doorgelicht was en alles bleek in orde te zijn en toen zei de gyn dat het allemaal tussen haar oren zat... Jeezes, hoe durft 'ie! Nou, als dat zo werkt, dan weet ik niet of deze ZS goed gaat aflopen... Ik ben momenteel nog altijd een beetje terughoudend, m'n man en ik zijn erg blij, maar we praten er weinig over (toch in vergelijking met de andere keren) en als we plannen maken voor eind februari, zeg ik meteen: ALS ik dan nog zwanger ben... Tja, zo gaat dat als je al wat meegemaakt hebt en onze situatie is dan nog niks tegenover vele andere meiden hier. Ik stuur je vanuit België wat positieve energie!!! Hier gaat alles dus zijn gangetje...er zijn zeker symptomen, maar ik voel me eigenlijk best goed. Ook niet zo suuuuuper-emo als de vorige keer. Af en toe een vlaagje misselijkheid, maar nothing I can't handle... Nog negen nachtjes slapen en dan mogen we naar de gyn! Groetjes, Isamama
Hier nog steeds geen menstruatie.. Ik heb 3 januari de laatste pil gehad. Vanaf wanneer moet ik rekenen? Vanaf 3 januari of vanaf de laatste dag van de stopweek?
@isamama: hahaha ja het bestaat echt... bij mij is het alleen zo dat ik die bloeding heb als het eitje niet blijft kleven. Dus eigelijk weet ik dan al dat het niet raak is. scheelt weer week spanning. ik ben hard voor je aan het duimen dat de kleine blijft zitten. Hier al de hele week het gevoel dat ik ong moet worden maar op ze vroegst pas na het weekend. Ik weet gelijk weer hoe het ontpillen voelt wat een dramaaaaaaa hahahaha maar kijk er echt naar uit om voor het echie te gaan
hee meiden, ik was jullie kwijt.... hihi!! @isamama dank je voor je positieve energie.... en ik moet zeggen dat ik het aan het los laten ben. We zien het wel hoe het gaat.... ik ga me niet meer druk maken. Bij mijn man en mij werkt alles gewoon goed dus het zal vast wel een xtje raak zijn. Vriendin van mij zei.... pfff dat jij er zo bang voor bent dat het zo lang gaat duren.... ik weet zeker dat je kei snel zwanger zult zijn!! dus dat gaf me wel weer goede moed. En als het over 1 jaar (2013) nog niet raak is ga ik gewoon naar de gyn... dus hebben een heel jaar om lekker te klussen. hihi... Isamama geloof heel goed dat je een slag om de arm houdt betreft je zwangerschap... maar meis het gaat nu gewoon echt goed komen... "ik voel het aan mijn water' hahaha... wij gaat straks gewoon samen naar het zwanger topic... of ik sluit me bij jou aan hihi..!!! (goed he dat positieve denken ) @moppie al ongi??? tja dat je lichaam zo van slag kan raken van dat ontpillen he....!! hoop dat het snel doorbreekt zodat jullie lekker kunnen rollebolle hihi!!! @nathalie, ik vind het ook moeilijk bij jou want ik weet niet hoe je moet tellen vanaf de pil??? en volgens mij kun je ook nog niet van een regelmatige cyclus spreken als je nog moet ontpillen. Normaal tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie 28 dagen (bij een regelmatige cyclus) en dan dus 28 dagen verder is je nod en daarna overtijd. Bij mij is het dus zo dat ik de 16 jan de eerste dag van mijn ongesteldheid had. 14 dagen later mijn eisprong (30 jan) en de 14 heb ik mijn nod. Dus daarna kan ik dus testen. @hier we hebben aardig geklust moet ik zeggen de laatste x was zondag ochtend... en daarna hebben een sterfgeval in de familie gehad waardoor mijn man en ik ontzettend verdrietig over zijn/waren. En dus ook niet meer geklust alleen geknuffelt. Nu heb ik dus maandag mijn eisprong gehad en zondag als laatste geklust dus niet op de dag van de eisprong...!! Ach we zien wel.... @sammie, zou inderdaad kunnen van je spiraal!!! hopelijk snel een duidelijke ongi zodat je weet waar je aan toe bent. dikke knuffel van mij.... en hopelijk leeft dit topic weer een beetje op hihi
@rensje, lijkt me wel lastig als je zo'n gevoel hebt maar idd proberen los te laten en om zwanger te worden hoef je niet perse op de dag van de sprong klussen he tenslotte leven ze 2a 3 dagen hahaha @nathalie, ik kan er niet over mee praten over een regelmatige cyclus. ik was altijd erg onregelmatig en heb via ovulatietesten mijn ei gevonden en was toen binnen 2 maanden zwanger wel eerst een jaar geoefend haha. ik hoop voor jou dat het ontpillen zolang duurt. @hier, die bloeding was maar 1 dag dus wat het geweest is geen idee. deze maand ga ik echt nergens vanuit en ook geen moeite doen voor de eisprong te vinden tenslotte willen we pas na mei echt beginnen. maar zou het wel fijn vinden om dan al meer inzicht hebben hoe mijn cyclus is.
Vandaag is mijn ongi begonnen, 28 dagen precies als ik vanaf de eerste dag van mijn ontrekkingsbloeding reken. Denk dat hij dan dus weer meteen regelmatig is
Ik meld mij hier ook weer. 9 januari is mijn spiraal eruit gegaan. Mijn ei heb ik gevoeld en mijn banner klopt dus niet. Ei was een week eerder. Zondag gaan we de test wagen ben zo benieuwd! Eibloeding??? Nooit van gehoord!
@sweetchocolate: Wow, dan ben je snel regelmatig geworden! Voel je iets...? Niet dat dat iets zegt natuurlijk, maar toch... Veel succes zondag, meid! @rensje: Niet vergeten dat die visjes wel een tijdje overleven daarbinnen hè. Zondag geklust, maandag ei, dan maak je kans hoor... Trouwens, ik geloof dat die ei-pijn helemaal niet per se op het moment van het springen van het ei hoeft te zijn. Dat is wat wij allemaal denken natuurlijk, maar ik dacht dat het uiteindelijk zonder echo's niet mogelijk is om helemaal exact te bepalen wanneer het ei springt . Fingers crossed dus! En natuurlijk mijn innige deelneming bij het overlijden van jullie dierbare... @hier: De misselijkheid is nu toch wel aangekomen. 't Is toch een heel andere misselijkheid dan die je hebt wanneer je griep hebt hè. Zo'n dingen vergeet je zo snel... Ook een beetje een emo-kip gisteren, ik denk dat de hormonen finaal hebben toegeslagen .
@sweetchocolate: ik heb toen allemaal onderzoeken gehad wat het nou was en omdat ze niks kunnen vinden gingen de artsen hievan uit. volgens de vk komt het voor maar niet vaak. @Rensje nou hopen dat zo een zwemmer zich toch aan je eitje heeft gewaagd.....en nog gecondoleerd @isamama: o die misselijkheid is minder (zou niet weten hoe het voelt met me errste zwangerschap helemaal geen last van gehad)... @hier: ik heb na het 8 jaar niet gehad te hebben een blaasontsteking grrrrr wordt er weer niet vrolijk van......en aan het hopen dat me ongi snel om de hoek komt kijken want dan kan ronde 1 van start
Oh my God, sweetchocolate, wat snel! Gefeliciteerd meid! Hoe voel je je? Hier is het eerlijk gezegd heel wat minder... Ik krijg er steeds minder vertrouwen in... Sinds donderdag (6 weken) was ik echt goed misselijk geworden; nou, dat is sinds vandaag dus helemaal over! Ik voel me ook voor de rest helemaal niet zwanger meer.... Symptomen die verdwijnen, dat kan toch nooit goed zijn, toch niet zo vroeg in de ZS? Ik weet het niet hoor, volgens mij komt dit niet goed... Nog twee dagen en dan zullen we het weten, ik hou het gewoon echt niet meer uit!
Isa als ik moe ben wel van die felle steken. En gisteravond na het avondeten was ik met vlagen misselijk. Gistermiddag heb ik nog driekwartier geslapen. Was zo moe! Maar ja, voorafgaand aan mijn slaap belde Tele2. Aan het einde KPN die wou mij een sms bundel aansmeren terwijl ik whatsapp gebruik. Hoe gaat het nu met je? Het hoeft niks te betekenen he! Heb je morgen de echo?