wie ook pas voor een 2e kindje in 2012??!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rensje, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee hallo lieve meiden!
    @desiree, tjee meis wat heftig van je dochtertje!! En zie dat het nog maar 1 maandje geleden is. Weten ze waarom ze zo vroeg geboren is??? trouwens een hele mooie foto van je meisje!!! mag je heel trots op zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een wondertje mogen verwelkomen!! dikke knuffel meis...

@kiewie, haha hoeze zwangerschapspagina verslaafd hihi! nou ik ook wel maar bij mij is het nog niet zo heftig omdat ik weet dat het de eerste maanden toch nog niet gaat gebeuren! maar dat maakt me niet minder enthousiast.

@debozoe, meis kan je een hand geven wij gaan ook voor het voorjaar hihi. hopelijk zijn we dan snel zwanger...

ik hoop in ieder geval dat we allemaal tegellijk zwanger mogen worden en dat we gezellig kunnen kletsen "de laaste weken topic"hihi

2. @ rensje, we hebben de zwangerschap laten afbreken omdat ons meisje geen kans had op een leven. ze had maar 1 nier en die werkte niet. zodoende raakte het vruchtwater ook op dus zou ze vanzelf overlijden in mijn buik.

@ sweetheart, ik ben ook 25 (vandaag geworden :p), ja ik wil toch weer zwanger worden, wil graag een broertje of zusje voor mijn zoontje..

@ knuffie, ik vond de zwangerschap van ons 2e kindje ook veel sneller gaan. mijn zoontje is volgende maand jarig, dan wordt hij 2! hoe heet jouw zoontje?

3. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Jeetje Desiree wat een heftig verhaal idd...en nog maar een maand geleden!!! Sterkte met z`n drieen!!!

Onze Zondag is lekker verlopen, heerlijk avondje gehad.....die eindigde bij de huisartsenpost(lekker hoor hapjes)
    Nee ....grapje, ik had een maag/darm bacterie ineens en moest bloed overgeven...daardoor naar hp gegaan maar er was niets aan de hand....op die bacterie na dan.
    Nu gaat alles weer goed gelukkig en ben maar 1 avond ziek geweest maar man man wat een hel!!!!

Als hapjes doen we altijd wisselen, kleine tosti, kleine worstenbroodjes maken, kleine saucijsjes, gevulde eitjes, stokbroodjes met salades, gerookte zalm...enz en dan meestal in de middag een bakkie soep!!! heerlijk.

Trouwens ik weet niet wie het vroeg maar ik ben 31!!

Fijne dag vandaag!! ik ben lekker vrij!!

Liefs

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @desiree, moeilijk om zon beslissing te nemen zeg!!! Maar uiteindelijk het beste voor je dochtertje... ik hoop snel dat je zwanger bent!!

verder van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk kun je er lekker van genieten!!! onze zoontje zitten niet zo heel ver uit elkaar met leeftijd! Ons zoontje is in september 2 jaar geworden.
    En ik zie dat de dochter van romy ook al 2 jaar is.
    2009 toch een goed jaar geweest he hahahaha....

Hier vandaag ook lekker vrij, heb net flinke sinterklaas inkopen gedaan. Maar vond het moeilijk hoor. Vind 2 best een lastige leeftijd om speelgoed voor te kopen. Heel veel dingen is hij te groot (babyspul) en voor het andere is het haast allemaal vanaf 3 jaar.
    Ik heb een garage/dorp van fisher price gekocht, een bestuurbare auto met afstandbediening (vanaf 2). Memory spel een houten van disney. Sticker van bob de bouwer. Oja en niet lachen een koffiezet apparaat voor in zijn speelkeuken. Ons zoontje zet de hele dag koffie!! haha.. komt ie vragen mama bakkie??? Verder nog wat klein spul halen want schrok toch al wel bij de kassa was gewoon 108 euro kwijt voor die paar dingen.

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @romy, meis fijn dat je je weer beter voelt zeg! bloed overgeven ik zou me kapot schrikken...!!!

verder jij ook een hele fijne dag toegewenst en geniet van het lekker weer. (tenminste hier in brabant schijnt het zonnetje) weet natuurlijk niet waar jullie wonen...!!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    over leeftijd, volgens mij ben ik de oudste in dit topic... deze oude doos is in oktober 33 geworden (ook al voel ik me regelmatig 16 hahah)

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik ben er weer! Gisteren even niet op ZP geweest.. (dat was moeilijk joh!) maar vandaag ben ik er weer :)

@desiree oh wat heftig meis! :( Bah bah :( Lijkt me super moeilijk om zo'n beslissing te maken. Hoop dat je heeeel erg snel zwanger zult zijn. Enne.. nog VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

@rensje wow dat is inderdaad erg veel voor die paar dingetjes belachelijk eigenlijk! Lijkt me trouwens erg leuk om dan met 'ons kliekje' ( ;) ) door te gaan naar een ander topic en samen kunnen 'klagen' over de laatste zware loodjes ;) haha kan nu al niet wachten! maar kan me ook niet voorstellen dat ik zal klagen :) Geniet maar van je vrije dag! Ik werk fulltime en woon in Limburg, dus hier schijnt de zon ook! Dus dat wordt een wandelingetje maken in de pauze ;)

@Romy bah dat is eng zeg! Bloed overgeven! Was je niet helemaal in paniek? En had/heb je geen pijn? Hopelijk heb je iets gekregen waardoor die bacterie weg is gegaan!
    Oh dat klinkt wel lekker allemaal die hapjes! Daar zou ik de hele week naar uit kijken haha :)

Ik ben nog 24, in februari wordt ik 25!
    Ik heb trouwens nog steeds mijn onttrekkingsbloeding niet gehad.. echt heel vreemd! Die had ik afgelopen maandag al moeten krijgen.. maar afgelopen maand ben ik veel later met de pil begonnen en eerder gestopt.. dus ik denk dat mn lichaam totaly in de war is :( Ik voelde 28 okt wel mijn ei.. (doordat ik te laat met mn pil was begonnen) dus kan ook zijn dat ik pas 11 nov mijn onttrekkingsbloeding krijg.. (2 weken na ei.. toch?) Ik ben pas 03 nov met de pil gestopt.. dus al bijna een week hahaha :p

Nah lieverds, fijne dag! En misschien tot dadelijk/straks :cool:
    Geef jullie kids maar een knuffel van mij! <3

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @kiewie, ja meis al die moeders die al een kind hebben werken allemaal partime hahaha!! ons ukkie ligt even lekker te slapen dus kan nog even spieken.
    Wat ga jij straks doen als je zwanger bent en daarna als de kleine geboren is. Ga je dan ook partime werken?? Ik werk 24 uur per week en vind het heerlijk. Voorheen toen ik nog geen moeder was werkte ik ook altijd fulltime.
    Over laatste weken klaag topic. tja wat is klagen. Als je op het laatst loopt word het allemaal toch wel wat zwaarder.
    Ik kon heel slecht slapen en had ontzettend last van maagzuur omdat ons zoontje continue in mijn maag aan het trappen was.
    En rusteloze benen had ik ook veel last van. Verder ben ik door de zwangerschap heen gefietst. Miste ook echt mijn buik toen ik bevallen was. Voelde me best alleen omdat die kleine toch in je zit... was heel apart!!!
    Woon je benenden in limburg of meer naar brabant toe. Ik woon in zuiden van brabant bij eindhoven in de buurt!!
    werkze nog meid... oja en misschien ben je wel zwanger?? wie weet... hoop het voor je meid.
    Wij zouden pas in jan 2009 beginnen en was ook al in december 2008 zwanger. Dus komt me bekent voor...hahah

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden
    @ desiree heftig zeg maar ik denk dat ik dezelfde beslissing had genomen maar toch blijft het heftig hoor hopelijk zijn jullie snel weer zwanger
    me zoontje heet dylan en word in mei 3jr

hier ook begonnen met sinterklaasinkopen ben al een heel eind:p
    maar kijk eens op lobbes.nl super leuk speelgoed en knutseldingentjes voor weinig

zelf werk ik in de avonduren dus als ik werken ben is me man thuis das echt een ideale combi hoor alleen vrijdags past me moeder paar uurtjes op omdat ik dan vroeger moet beginnen

dit was het weer ff voor nu ga ff aan me avondeten beginnen want zo weer werken fijne avond allemaal en tot snel

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dames, wij hebben altijd gezegd vanaf April 2012, nu gaan we het deze maand wél proberen, mocht de baby dan geboren worden dan is dat in September. Daarna gaan wij persoonlijk een drukke periode in oktober t/m december, verhuizing, veel werken door de feestdagen etc), Ik ga er vanuit, (terwijl ik normaal heel positief ingesteld ben), dat het deze maand niet lukt dús meld ik mij daarna graag weer om met jullie mee te wachten.

11. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Hooi iedereen! Jeetje wat gaan de berichten hard zeg kan het allemaal niet bijhouden hihi.

@ desiree nog van harte met je verjaardag! Allemaal redelijk jong nog Hier en 33 is toch ook nog nie oud??

Ja super als we tegelijkertijd zijn maar die kans is niet zo groot of wel? Wij gaan deze maand dus nig nuet beginnen vanwege vliegreizen, maar eigenlijk pas vanaf 1-1 proberen. Alleen miaachien tich al e iets eerder haha.. Is zo lastig dat uustellen!
    En je weet het ook niet he wellicht duurt het wel een jaar dan kan je maar bwter vroeg beginnen toch

Ik hebwel ,ast van dat ontpillen zeg... Onwijze opgeblazen buik nie normaal!

12. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Oja ik las over de moeders die al parttime werken, als ik eenmaal een kindje zou hebben zou ik ook naar 24- 27 uur gaan! 3 dagen heerlijk! Maar he opvoeden van een kind is ook een fulltime baan natuurlijk ;)

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sweetheart overuren maak je dan hahah!! ook tijden als je al lang afgewerkt bent hihi.. tja moeder ben je24 uur per dag he! Vind dat er soms stom gedaan wordt over als je partime werkt. Ik neem geen kinderen om ze door een andere of te laten voeden. Bij mij op het werk zeggen ze dus omdat ik woensdag en donderdag vrij ben... oh wat ga je morgen doen... lekker niksen. Denk je zou eens een dag in mijn schoenen moeten staan... (wat nou niks doen) fijn die collega's (mannelijke) hahaha..
    maar ik vind het heerlijk partime... lekker met mijn peuberpeutertje!! hihi

14. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Ja precies ze snappen er soms niks van denk ik. Zeker met jongere kinderen heb je het volgens mij atijd druk. Ja het lijkt me ook heerlijk hoor! Kan niet wachten ;)

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Heee girls :)
    Ik ben er ook weer even! Uiteraard op mn werk ;)

@rensje als wij straks een kleintje hebben dan ga ik zeker parttime werken! Ik wil er zijn voor mijn kindje en niet iedere dag weg moeten brengen om maar extra geld binnen te krijgen. Een paar maanden geleden heb ik al gevraagd om uit te tellen hoeveel ik zou gaan verdienen als ik parttime zou gaan werken (24 of 32 uur). Mijn voorkeur gaat uit naar 24 uur :) Heb je lekker 2 hele dagen met je kleintje!
    Ik ben trouwens benieuwd hoe ze hier op het werk gaan reageren.. ik ben in juni naar dit kantoor verhuist omdat ze een junior fulltimer nodig hadden.. strakjes ben ik geen fulltimer meer.. ben benieuwd of ik dan weer naar het andere kantoor moet :( hoop het niet!
    Ik woon tussen Roermond en Weert in! Dus ook redelijk bij Eindhoven in de buurt! Misschien leuk als we strakjes allemaal zwwanger zijn om dat een 'buik-meeting' te houden hahaha ;) kunnen we live onze dikke buiken showen :) (Hahaha krijg er gewoon kriebels van in mn buik haha)
    Ik durf het niet te hopen dat ik nu al zwanger zou zijn.. bang voor teleurstelling! Het zou echt een wonder zijn als zou blijken dat ik nu zwanger ben! Ach ik denk dat het ontpillen is. Mijn cyclus voor dat ik met de pil begon was heel onregelmatig, dus ik ga ervan uit dat dat nu weer het geval is en dat ik nu gewoon moet wachten.. maar toch.. die onttrekkingsbloeding had er toch allang moeten zijn? Maar aan de andere kant heb ik helemaal geen kwaaltjes/symptomen.. Ach! Ik maak mezelf gewoon gek haha ik doe zaterdag voor de zekerheid een testje en daarna wacht ik gewoon een aantal weken tot ik weer ongesteld ben.. denk ik.. pff die hoop maakt me gek hahaha ;)

@bonnie wat leuk dat jullie er nu al voor gaan! Heel veel plezier en succes ;)

@sweetheart dat ontpillen is echt shit man! Ik wordt gek van mezelf, ben super snel geirriteerd.. dat had ik anders nooit! Ik was altijd de meest geduldige maar nu.. ;) ach hoort erbij :)

16. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum

hier precies hetzelfde alleen gaan wij het vanaf aug/sept proberen.:D

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @fiona, ook speciale reden waarom jullie wachten?? Bij ons is het dat we midden in de bouw zitten en volgend jaar pas rond deze tijd ons huis opgeleverd krijgen!! Dus tja dat ik dan beginnende zwanger ben is niet zo heel erg. Maar willen wel graag het babytje in ons nieuwe huis krijgen omdat we nu een "koophuis"gehuurd hebben en geen garantie hebben dat we kunnen blijven zitten. Mijn man vind dit allemaal te veel rompslomp en wil gewoon even wachten totdat we in wat rustiger vaarwater zitten. Maar vind het soms best lastig want zou toch wel heel graag willen. Maar goed wat is een half jaartje nu ook toch??
    Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan zie ook dat je dochter en onze zoon niet veel van leeftijd verschillen!
    Krijg je ook niet continue van die opmerkingen of dat jullie nie snel een 2e krijgen??
    Ik word er hier simpel van.. oh maar dan zit er dadellijk te veel leeftijds verschil tussen etc...! zon opmerkingen krijg ik wekelijks.
    Denk moeten we toch zelf weten, het is gewoon niet anders....! En wie zegt dat er een 2e komt, willen het natuurlijk heel graag maar je weet het nooit!!!

18. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    @ iedereen! Ja het onillenia echt shit haha... Ben ook heel emotioneel af en toe en dat was ik altijd a, maar nu nog sneller en op vreemde momenten! Net bij kertliedje op de radio kreeg ik zomaar uit het niets weer een brok in m n keel te vaag dus..

Jah 24 of 27 uur zou ik willen dat is drie dagen of 3 x 9 uur dan. Ideaal! 2 daagjes met je ki dje idd.

Pff nou ik woon zelf vlakbij den haag dus roermond is we ver voor mij hoor! Wel ff centraal afspreken dan hoor :) hihi

Oja hebben jullie dat ook ik zit soms opeens bij babydump hele uitzet te bekijken en te dromen hoe de babykamer uit moet komen te zien en dsn betrap ik mezelf en denk ik neeee nog niet doen straks loopt het allmaal anders u never know haha.

Ik weet ook niet hoe ze op mn werk zouden reageren hoor, is lastig in te schatten. Bij ons houden ze liever van fjlltimers maarja pech.
    Moeten ze maar geen jonge vrouwen aannemen!

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    gevoelsmatig ben ik er weer net aan toe...maar ik wil nog even genieten van hoe ik me nu weer voel en genieten van mn kindje dat nu 16 maanden is. ik zou best ook tegen die tijd willen beginnen maar voor ons is de situatie toch wat ingewikkeld nu omdat wij in griekenland wonen en we graag naar nederland gaan rond de zomer, mits ik werk vind... als ik zwanger raakt kan ik geen werk vinden en ook niet weg hier en dat willen we wel...dus moeten we nog maar even wachten! doen we t in nederland haha!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij gaan ook in 2012 voor een 2e. september een positest gehad en we waren zo blij. 4 dagen later werd ik voor het eerst sinds mijn bevalling ongesteld. dat komt toch koud op je dak, ookal waren we er nog niet mee bezig. in oktober nog geprobeerd zwanger te worden, maar ongi geworden. en nu hebben we besloten om heel even een paar maandjes te wachten. we wachten nu tot en met de menstruatie van jan 2012 en dan gaan we ervoor.

Deel Deze Pagina